Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään siskoni tekevän vauvalleen ja mahd. itselleen jotain pahaa :( Olen ainoa joka tietää,

Vierailija
30.07.2016 |

että lapsen isä todennäköisesti ei ole siskon aviomies. Synnytyksen jälkeen sisko on ollut tosi poissaoleva, puhunut että katuu vauvaa, vauva on tosi vaativa jne. Voihan olla että ylireagoin mutta minne voisin ilmaista pelkoni että tilanteeseen ehkä puututtaisi (en siis tiedä onko tarvetta!!)ja mun henkilöllisyys ei tulisi ilmi - sitä sisko ei antaisi anteeksi ;(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
2/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, eli ei siis kannata vaivautua edes ilmottamaan mihinkään? Niin ajattelinkin. No mutta toivotaan sit vaan parasta, hyvät yöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan

Vierailija
4/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun nykyään kaikki asiat kuuluu mukamas kaikille. Yritä vaikka sen sijaan, että puuttuisit hänen asioihin kehua ja kannustaa. Hormonit varmaan heittää, normaalia synnytyksen jälkeen.

Vierailija
5/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
6/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen sellainen asia kuin että Narsisti Sai Vauvan. Todennäköisesti vaaveli on siskosi miehen. Mutta sisko haikailee jonkun rakkauden perään, olisipa vauva sen ihanan miehen. Jotta sädekehä olisi ikuisesti narsistin ympärillä, hän on poissaoleva (rakastunut mutta rakkaus mennyt). Kun saa vauvan, se ON vaikeaa narsistille. Tavallisesta vauvasta tulee ns vaativa. Minä itse en ole enää mikään muu kuin äiti. Ainoa mitä siskosi haaveilee, on että ottaa vauvan ja lähtee sen Ihanan Miehen Matkaan.

Lähetä siskollesi kimppu punaisia ruusuja Tuntemattomalta. Johan alkaa Lyyti kirjoittamaan.

Vierailija
7/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan voit kertoa äidin tilanteen ja että olet huolissasi. He voivat ainakin tarjota apua jos siskosi ottaa vastaan.

Jos puheet menevät oudoiksi, on hätäkeskus parempi paikka.

Lisäksi voinet ottaa vauvaa hoitaaksesi edes lyhyiksi ajoiksi.

Vierailija
8/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas täällä taas vastaukset... Komppaan nroa 7, ota yhteys neuvolaan. Tiedät tilanteen ja tunnet siskosi, joten kannattaa suhtautua tuntemuksiisi vakavasti. Voihan olla, että on baby Blues tai synnytyksen jälkeinen masennus tai sitten siskoasi ahdistaa isäasia, joka on tullut konkreettiseksi vauvan synnyttyä.

Vierailija
9/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Lauermalle, se tietää mitä tehdä!

Vierailija
10/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin Ukkonen jyrähti juuri -nimimerkillä. Minun oli tarkoitus lisätä sama järkevä neuvo: Soita neuvolaan. Enkä halua pahoittaa kenenkään mieltä sisaruksien tuskalla, sen seuraamisella. Joskus vain on liikaa nuo kertomukset, että lapsi on toisen miehen - kun se kärsimys tulee ennen pitkää, jos pettää.

Toivon parasta Teille molemmille. 💟

Vierailija
11/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän