uusi kotiorjuuden muoto
Pari tuttua on ottanut kotiinsa turvapaikanhakijan asumaan. Turvapaikanhakija siivoaa ja laittaa hyvää etnistä ruokaa, pesee pyykit jne vastineeksi majapaikasta ja ruasta.
Homoseksuellina kertoo että ajoittain hänellä on myös seksin tapaista tph kanssa.
Eikö tässä tapauksessa kyse ole jo melkein kotiorjuudesta?
Vähintäänkin kyse on pimeestä työstä! palkka maksetaan ilmaisena asuntona ja ruokana.
onhan noita vastaavia tapauksia ollut lehtien palstoillakin. yks lesbopariskunta kertoi lehtihaastattelussa kuinka he halusivat auttaanjantarjosivat kodin tph:lle. Käytännössä ilmanen piika kotona.
Kommentit (3)
Pitäiskö tph:n maata ilmaiseksi tekemättä mitään? Typerä aihe valittaa, hänhän on vapaa lähtemään pois koska vaan.
Jos ko järjestely on laillinen eli vastaanottokeskus sen hyväksyy niin mitä vikaa? Muistaakseni tuosta oli "kriisin" alkuvaiheilla juttua eli sen vastaanottorahan pitää riittää, muuta apua ei heru niille jotka tuon järjestelyn valitsevat.
No ottaisitko sitten itse mieluummin petipaikan täpötäyteen ahdetusta vokista ja jonottaisit satojen muiden kanssa joka vitun paikkaan vaiko rauhallisen huoneen jonkun yksityiskodista jossa saat ruokaa/saat itse kokkailla keittiössä jota käyttää kaksi ihmistä?
Luulen että ne jotka tuohon järjestelyyn pääsevät ovat erittäin tyytyväisiä. Ei ole paljoa rahaa käytössä mutta niin ei käsittääkseni ole myöskään vokissa asuvilla.
Miten edes ilkeävåt lehdessä retostella tuommosella.
haluavat muka auttaa... mut oma lehmä ojassa