Kiista miehen kanssa, kumpi on oikeassa?
Meillä on keittiönkaapin hyllyillä paljon Iittalaa, kuppeja, painavia lautasia jne. Pelkään, että hyllyjä kannattelevat rautatapit antavat periksi ja menetän porsliinit. Mies pitää mua höppänänä ja sanoo että ne kyllä kestävät eikä suostu laittamaan mun mieliksi ekstravahviketta niihin. Kumpi meistä on oikeassa. Pari vuotta vanha asunto kyseessä.
Kommentit (16)
Jos olet noin hysteerinen, niin säilytä niitä astioitasi muualla. Normaali keittiönkaappi kestää astiat,
ja jos ei, niin kotivakuutus tai jopa rakentajan vastuutakuu uusissa asunnoissa korvaa kipposi.
Kun kysymys on keittiön kaapeista, niin kyllä niiden hyllyjen pitäisi kestää astioiden paino. Toki kannatta välissä tarkistaa, että tapit ovat pysyneet paikoillaan.
Kaikesta te palstamammat jaksattekin tapella miestenne kanssa. Miesraukat.
Mikä estää sinua ostamasta ja laittamasta itse ns. ekstravahvikkeita? Ovatko miehen kaapit eikä halua, että tuhota ne vai miksi olet noin avuton?
Ei tästä nyt sentään tapeltu, lähinnä huomautin asiasta miehelle, kiista vähän voimakas sana ☺
Ap
Tapit kyllä kestää. Todennäköisemmin lastulevyhylly menee notkolle keskeltä, mutta ei se silloinkaan petä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua ostamasta ja laittamasta itse ns. ekstravahvikkeita? Ovatko miehen kaapit eikä halua, että tuhota ne vai miksi olet noin avuton?
👍 keskellä kämmentä, siksi 😁. Yhteinen asunto on. Ok. Pitää luottaa miehen sanaan. Kiitos vastaajille 😊
Ap
Meillä on tapit häipyneet, lasihyllyä kannattelee pelkät naulat ja hyllyt täynnä viinilaseja yms kristallilasia.
Miten niin kestää? Itselläni on yksi hylly tippunut. Onneksi se ei tippunut kuin seuraavan hyllyn päälle, juuri mitään ei rikkoutunut. Kaverilla tippui koko kaappi seinästä, mutta asunto oli jo vanhahko. Onneksi on olemassa kotivakuutus. Itse ainakin asettelen tavaroita hyllylle tarkastelemalla tavaroiden painoa.
Aika uusi asunto, ja nykylaadusta ei koskaan tiedä... itselläni petti jääkaapiin hyllystä reunan muovikiinnikelista. Hyllyn päällä oli jokin puolentoista litran limsapullo ja ruokatavaraa, eli ei mitään ylipainavaa. Kai nuo rautakiinnikeet sentään vahvempia on tietenkin.
Mies on perheen pää. Sinun tulee totella ja uskoa miestäsi. Eli toisin sanoen se ei ole sinun murheesi, nainen.
Metallitapit kestää, muoviset ei. Meillä on muoviset joista on monet tapit katkenneet. Hyllyä ei voi edes sitten laittaa uudestaan samalle korkeudelle kun puolet tapista on jäänyt sisään tukkimaan sen kolon.
Palstamammojen kannattaisi keskittyä siihen, missä ne on päteviä. Esimerkiksi kynttiläkuppien siirtelyyn ja syysverhojen värin miettimiseen. Jättäkää se oikea ajattelutyö ja nämä vähänkin enemmän älykkyyttä vaativat hommat miesten murheiksi.
Sen kun laitat ite sinne vahvikkeet, jos pelkäät posliinisi puolesta.