Minttu Virtasen valtava ulkonäkömuutos
Miten on sen tehnyt? Onko pelkästään painon putoamisen seurausta? Suu, leuka, kaikki piirteet muuttuneet.
Muistan kun aikoinani seiskan kuvista ihmettelin, että onpa Kimi vaihtanut taviksen näköiseen (jopa rumia piirteitä omaavaan) naiseen, hienoa. Täytyi luonteen ratkaista.
Nyt kun katsoo viime vuosien kuvia Mintusta, niin ei samaksi naiseksi tunnista. Pitkään kesti uskoa, ettei välissä ollut eri naista. Rahallako saa uuden ulkonäönkin? Olisi kiva itsellekin...
Kommentit (508)
Minttu on minusta tosi kaunis ja toivotan onnea koko perheelle. Ja turvallisia ajoja Kimille.
En ole saanut vieläkään vastausta, että tuomitseeko minttu-maria kaikenlaisen vihapuheen?
Vakavailmeisenä minttu on todella kaunis. Eikä kyllä mikään susiruma hymyilleessäänkään, erinäköinen kyllä. Huulet on selkeästi täyttänyt ammattilainen. Pisteet siitä, ettei ole vetänyt huulia överiksi, vaan pitää ne normaalikoossa. Liikaa nähnyt näitä ankkahuulia, kun ihmiset ovat sokeutuneet täytteidensä määrälle.
Itse en tajua sitä, ketä varten esim tämä ex-virtanen siellä varikolla pönöttää. Mitä väliä sillä on onko hänen vaatetuksensa nyt uusinta uutta vai eilistä mallistoa? Ketä kiinnostaa onko tukka pitkä vai lyhyt? Kenen napaa oikeasti kaivaa laukun merkki ja malli?
Totuus on se ettei oikeastaan ketään. Jos olisin hän niin pukeutuisin vaatteisiin joissa viihdyn ja joissa olen siisti ja nätti. Laukun valitsisin sen mukaan mikä omaa silmään miellyttäisi. Tuolla rahamäärällä en lotkauttaisi korviani muiden mielipiteille vaan eläisin omaa mukavaa elämääni tasan miten haluaisin.
Miksi pönöttää ja ottaa stressiä ulkonäöstä kun voisi elää elämäänsä huolettomana perhe-elämästä nauttien?
Mintusta on hävinnyt paljon niitä vanhoja epäedustavia kuvia. Näistä ketjun kuvista harvoja enää löytyy. Mielenkiintoista tosin on kuinka nyt minttu vanhoissa kuvissaan näyttää kauniimmalta kuin uusissa sillä kauneusleikkaus ja stylistin muutokset on yleensä niin muotiin sidoksissa. Siksi ajaton luonnonkauneus on pitemmällä aikavälillä parempi.
Mun mieskin ällisteli äskeisen puoli ysin uutisten "kirjanjulkistamisuutisen" jälkeen että mikä ihme tuo vaimo on! Mitä noloja ilmeitä ja kun näytin miltä näytti vielä pari vuotta sitten, nauroi ääneen epäuskoisena. Pieni suu lähes Harkimomaisessa naamassa, otsa, silmät ja nenäkin erilaiset...ei siinä pelkkä
huulitäyte ole riittänyt. Minttu lienee käynyt samalla "kosmetologilla" kuin esim. Olli Jokisen nenä!😂😆 Ollin sentään jotenkin vielä tunnistaa, vaikka hänkin läpikäynyt radikaalin muutoksen ja onnistunut hävittämään vanhat kuvat mm. anteeksi vain, melko karustamr Piggy -nenästä ja akneihosta joiden kanssa ånäriin lähti.
Jos olisin ko.kirurgi haluaisin kyllä julkisen tunnustuksen tästä työstä, uskomaton muutos kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieskin ällisteli äskeisen puoli ysin uutisten "kirjanjulkistamisuutisen" jälkeen että mikä ihme tuo vaimo on! Mitä noloja ilmeitä ja kun näytin miltä näytti vielä pari vuotta sitten, nauroi ääneen epäuskoisena. Pieni suu lähes Harkimomaisessa naamassa, otsa, silmät ja nenäkin erilaiset...ei siinä pelkkä
huulitäyte ole riittänyt. Minttu lienee käynyt samalla "kosmetologilla" kuin esim. Olli Jokisen nenä!😂😆 Ollin sentään jotenkin vielä tunnistaa, vaikka hänkin läpikäynyt radikaalin muutoksen ja onnistunut hävittämään vanhat kuvat mm. anteeksi vain, melko karustamr Piggy -nenästä ja akneihosta joiden kanssa ånäriin lähti.
Kenestäköhän miehesi näkee unta ensiyönä:)
Vierailija kirjoitti:
Tää Ozzy Osbourne -kuva on kyllä kaikkien aikojen saalis. Ihmettelen muuten suuresti, ettei lakimiehet ole vieläkään onnistuneet poistattamaan kyseistä kuvaa netistä.
http://is.mediadelivery.io/img/468/ff23fb9db77947a69af14cae9fb7f804.jpg
Leukaimplantti? Tuohan on tuskan irvistys.
Hävisikö miksi se ketju missä otsikossa päiviteltiin kuinka kimiä kismittää kun vaihtoi jennin minniin tms. Mitä sensuroitavaa siinä oli? Ainakin tätä samaa jauhantaa mintun muuttuneesta pärstästä. Itse luulen että on tehty maailman ensimmäinen pään vaihto-operaatio.
Minttu on kyllä nätti, mutta jotenkin täysin persoonaton.
Nyt on taas koko kansan talkoot kun pitaisi saada Kimi pysymaan tyopaikassa jonka pitamiseen sosiaaliset taidot eivat yksinkertasisesti riita. On muistelmia ja vauvoja tulee kuin liukuhihnalta. Iltapuljut syytavat Kimikimikimi promootioartikkeleita kuin viimeista paivaa. Vaimosta yritetaan kunnostaa edes jotakuinkin yhta kaunista kuin edellinen vaimo oli. Jospa se Kimikin jaksaisi taas innostua. Jennin aikanan jaksoi edes pukeutua kutakuinkin siisteihin vaatteisiin, nyt ei nayta olevan millaan mitaan valia.
https://m.iltalehti.fi/viihde/2016073021978897_vi.shtml
Tuossa keskimmaisessa kuvassa ei taida olla kauaa siita kun oli laitettu leukaimplantit. Kasvot ovat todella hankalasti tuossa, ihme etta sai suuta avattua. Joku viisaampi olisi pitanyt pienta saikkua edes siihen etta turvotus hieman laskisi, muttakun on pakko olla esilla koko ajan. Musta huivi peittaa leuan alla olevat arvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huulitäyte ole riittänyt. Minttu lienee käynyt samalla "kosmetologilla" kuin esim. Olli Jokisen nenä!😂😆 Ollin sentään jotenkin vielä tunnistaa, vaikka hänkin läpikäynyt radikaalin muutoksen ja onnistunut hävittämään vanhat kuvat mm. anteeksi vain, melko karustamr Piggy -nenästä ja akneihosta joiden kanssa ånäriin lähti.Kenestäköhän miehesi näkee unta ensiyönä:)
Ihan vapaasti, ei ajatuspoliiseja täällä😂🤣 Minttu on reppana, kaiken mahdollisen äärellä, hän käyttää rajattomat resurssit logomaniaan ja miehen työpaikalla hengaamiseen. Jep. 😆
Vierailija kirjoitti:
Hävisikö miksi se ketju missä otsikossa päiviteltiin kuinka kimiä kismittää kun vaihtoi jennin minniin tms. Mitä sensuroitavaa siinä oli? Ainakin tätä samaa jauhantaa mintun muuttuneesta pärstästä. Itse luulen että on tehty maailman ensimmäinen pään vaihto-operaatio.
Ai mitä sensuroitavaa? Vihapuhe on nähtävästi monen mielestä nykyään niin normaalia, että sille tullaan sokeaksi. Jättäkää kuitenkin edes lapset rauhaan.
Jännä juttu mut miks pitää heti poseerata kuvaajille, eikä olla rennosti itsenä, naisena ja miehensä vaimona, iloisesti ja reippaasti? Näyttää hassulta ja paljastaa henkilöstä epävarmuuden.
On ottanut huulitäytteitä. Ehkä tehnyt muutakin.
NO MITÄ SITTEN, vaikka onkin muuttunut!
Hanki stalkkeri parempi harrastus! Ryhdy vaikka kerrostalo kyyläksi.