Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Virtasen valtava ulkonäkömuutos

Vierailija
30.07.2016 |

Miten on sen tehnyt? Onko pelkästään painon putoamisen seurausta? Suu, leuka, kaikki piirteet muuttuneet.

Muistan kun aikoinani seiskan kuvista ihmettelin, että onpa Kimi vaihtanut taviksen näköiseen (jopa rumia piirteitä omaavaan) naiseen, hienoa. Täytyi luonteen ratkaista.

Nyt kun katsoo viime vuosien kuvia Mintusta, niin ei samaksi naiseksi tunnista. Pitkään kesti uskoa, ettei välissä ollut eri naista. Rahallako saa uuden ulkonäönkin? Olisi kiva itsellekin...

Kommentit (508)

Vierailija
301/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Avioeron tullessa Minttu jäisi nuolemaan näppejään, lähipiiristä kerrotaan.

Aika, krhm.... Mielenkiintoisesti sanottu. Onkohan lähipiiri-info Kimin joku tuttu/sukulainen :D

Vierailija
302/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että onpa pariskunnalla outo lähipiiri. Joko tietoja vuodetaan tarkoituksella (hääjärjestelyfaktat, vieraslistat yms) tai sitten joku kavereista on todellinen kaksinaamainen kakkapää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehdosta ei ole huolta, määrätietoinen nainen pystyy kyllä lyps-  *khrm*, järjestelemään asiansa niin, että varmistaa tulevaisuutensa. Hermeksiä kaappi täyteen ja sitä rataa.

Vierailija
304/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, turvatoimet ovat riittämättömät :(

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Kimin-ja-Mintun-haapaikka-suosittu-t…

Kukahan tuo tiedonvälittäjä on? Sisäpiirissä on vuoto.

Veikkaan ettei morsiota haittaa lainkaan ympärillä hyörivä media. Jos minttu ei olisi koskaan puhunut häistä mitään, saisivat olla täysin rauhassa. Mutta kun kaikesta pitää lesota niin sitten se on näin. Ihmettelen miten kimi sietää tuota.

Vuotaja on ihan se sama, joka vuoti taannoin lomapaikan. Sitten paparatsit saivat söpöjä kuvia rantsusta ja veneestä. 

Vierailija
305/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitännyt tätä paria todellisena mathc made in heaven. Näinköhän eivät olekkaan.

Vierailija
306/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu itse laittaa "vuodot" julkisuuteen.  

Vierailija
307/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt seiska kertoo että mintun sormus on yli puolta kalliimpi mitä jennin oli. Vähänkö mautonta toimittajalta. Veikkaan kyllä että kimin omaisuuteen suhteutettuna jennin sormus oli kalliimpi.

Vierailija
308/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu itse laittaa "vuodot" julkisuuteen.  

Lataisi nyt instaan sen avioehdonkin, kun kaiken muunkin jakaa.

Vierailija
309/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko että M hoitaa itse vuodot. Sillä on pakko olla bulvaani.715

Vierailija
310/508 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotaja tuskin Kimin sukulainen, eivät ole ennekään vuotaneet Paljastuksia alkoi tulla vasta Mintun tultua kuvioihin.

Vierailija
311/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät lähenee. Jännityksellä odotamme milloin tulee timantit tanassa-kuva lehtiin.

Vierailija
312/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onko tänään the day? :)

Vierailija
313/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että nähdään tuo ökykallis ökyhäälookki. Eiköhän vähintään joku nanna taas ihan vahingossa lipsauta meille pari kuvaa.

Vierailija
314/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, onko tänään the day? :)

Mintun elämän suurin päivä. Avioehto oli pieni takaisku, mutta vain hidaste.  #parastiimiikinä #luotipuolestani #humble #blessed #hermes #zac #paparazziswelcome

Vierailija
315/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla että nähdään tuo ökykallis ökyhäälookki. Eiköhän vähintään joku nanna taas ihan vahingossa lipsauta meille pari kuvaa.

Seuratkaa instaa! Vetääkö Isäntä Karalahti ketään kuonoon?

Vierailija
316/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto ei tosiaan romauta Mintsun(kaan) elämää eron tullessa. Yhteinen lapsi varmistaa sen, että äidin elintaso säilyy ihan kohtuullisena.

Vierailija
317/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehto ei tosiaan romauta Mintsun(kaan) elämää eron tullessa. Yhteinen lapsi varmistaa sen, että äidin elintaso säilyy ihan kohtuullisena.

Itse rva tuleva Räikkönen on sanonut että hänen lapsen isä on hänelle enemmän kuin aviomies. Eli kukkaro ja eläketurva? Vai mitähän lie sillä tarkoitti.

Vierailija
318/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rva tuleva Räikkönen on sanonut että hänen lapsen isä on hänelle enemmän kuin aviomies. Eli kukkaro ja eläketurva? Vai mitähän lie sillä tarkoitti.

"Jokainen elää sillä lompakolla millä haluaa"

Vierailija
319/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan aviopari Räikkösille <3

Kiva että häissä pääsee Nanna ja Jere Karalahtikin maistamaan taas luxusta.

Vierailija
320/508 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen elää sillä lompakolla millä haluaa"

Kuuluuko tuokin mintun lausuntoihin?

Ketju on lukittu.