Suututtaa mun ystävät niin vietävästi
Mitään ei pysty suunnittelemaan, ei mitään. Toinen ei halua lähteä viikonlopuksi mihinkään kun "Mikko" ei voi sitten tulla (poikaystävä) roikkuu hänessä jatkuvasti. Toisia ei vaan tunnu kiinnostavan yhtään mikään ellei se liity ryyppäämiseen tai huumeiden vetämiseen.
Ajattelin, että kerrankin voitaisiin tehdä kiva viikonloppureissu mökille kun ollaan siitä puhuttu pitkään. Nyt kun se voitaisiin toteuttaa niin yllätysyllätys kaikilla on jotain paskaa ettei muka pääse mihinkään. Kuitenkin joka viikonloppu löytyy aikaa ja rahaa roikkua baareissa.
Surettaa.
Kommentit (6)
Sulla on paskoja kavereita. Hanki uusia, tuollaisia sikoja ei jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin, ärsyttävää, mutta saattaisko olla, että kannattais kattoa peiliin?
En millään pahalla meinaa, mulla vaan yks ystävä mikä aina järjestelemässä kaikkea, ja kun sinne mennään niin itse ei edes osallistu oikeen iltaan vaan hermoilee yms vaan. Kukaan ei enää jaksa hänen järjestämissä jutuissa siksi käydä.
Ymmärrän, mutta ei todellakaan ole siitä kysymys. En ole yhtään tuollainen ihminen, päinvastoin.
No, tuleeko sulle yllätyksenä se, että ihmisillä on oikeus valintaan. Jos heistä on kivempaa olla poikaystävänsä kanssa kuin sun kanssa skutsissa, niin se on heidän valintansa. Miksi se poikakaveri ei voisi tulla mukaan?
Ja voi siellä mökilläkin ryypätä, jos se on niin tärkeää.
Vähän nyt joustoa sinultakin.
Et oi yksin ton ongelman kanssa.
Meidän ystäväporukassa oli myös yksi joka ei ikinä lähtenyt minnekään ilman miestä, eikä hiffannut edes siitä kun puhuttiin tyttöjen illasta.
Joku sitten sanoi suoraan että älä tuo Ukkoas mukaan kun kellään muullakaan ei ole, niin kaveri sanoi ettei halua olla erossa viikonloppuja kun muutoin viikolla näkevät niin vähän. Jäi sitten lopulta porukasta pois ja veti herneet.
Vierailija kirjoitti:
No, tuleeko sulle yllätyksenä se, että ihmisillä on oikeus valintaan. Jos heistä on kivempaa olla poikaystävänsä kanssa kuin sun kanssa skutsissa, niin se on heidän valintansa. Miksi se poikakaveri ei voisi tulla mukaan?
Ja voi siellä mökilläkin ryypätä, jos se on niin tärkeää.
Vähän nyt joustoa sinultakin.
No voi hyvä isä sentään. Jos ollaan vuoden verran puhuttu, kuinka kiva olisi lähteä luonnon helmaan rauhoittumaan mökille, luulin tosiaan että kaikki ovat sitä mieltä, mitä järkeä puhua noin jos ei tarkoita sitä? Kesän alussa puhuttiin siitä ja kaikki oli ihan mukana, nyt kun se piti järjestää niin kaikilla on joku helvetin tekosyy miksi ei pääse mukaan. Tämä on AINA tätä samaa. Ei sinällään tullut yllätyksenä.
Ja mitä tuohon yhteen kaveriin, jos viettää 24/7 poikaystävän seurassa, onko liikaa vaadittu että panostaisi myös siihen ystävyyssuhteeseen, eikä soittele vain silloin kun tekee mieli ryypätä tai kun poikkiksen kanssa on tullut riitaa. Olen tästä vielä puhunut mutta ei vain mene perille vaan loukkaantuu.
Tämä oli vain viimeinen niitti, suututtaa kun ikinä ei voi tehdä mitään, MITÄÄN.
Ymmärrän täysin, ärsyttävää, mutta saattaisko olla, että kannattais kattoa peiliin?
En millään pahalla meinaa, mulla vaan yks ystävä mikä aina järjestelemässä kaikkea, ja kun sinne mennään niin itse ei edes osallistu oikeen iltaan vaan hermoilee yms vaan. Kukaan ei enää jaksa hänen järjestämissä jutuissa siksi käydä.