Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaljuuntuminen ja seurustelu

Vierailija
30.07.2016 |

Aloittaisitko seurustella, jos mies on mukava ja kasvoiltaankin varsin komea mutta selvästi kaljuuntunut?

Mieli tekis, mutta kalju ällöttää tai ei nyt ällötä, mutta onhan se ruma.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön finasteridia ja käytän nyt vuoden kokeilun Rogainea. Finasteride 45e vuodessa ja noi rogainer jotain 60e

Muistaakseni rogaine on lähinnä satoja euroja vuodessa. Itsekin käytin kaikenlaista, ihan hukkaan.

Vierailija
22/25 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte yhdessä käydä peruukkiostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön finasteridia ja käytän nyt vuoden kokeilun Rogainea. Finasteride 45e vuodessa ja noi rogainer jotain 60e

Muistaakseni rogaine on lähinnä satoja euroja vuodessa. Itsekin käytin kaikenlaista, ihan hukkaan.

Ebayssa Kirkland Minoxidil 5% tuotteessa sain 4kk annoksen 22 eurolla. Se on sama kuin Rogaine, mutta halvempi tuote. Finasteridi on kanssa edullinen. Propecia sen sijaan maksaisi varmaan satoja euroja vuodessa.

Vierailija
24/25 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin myös oman vaimoni kanssa. Amlkanut hieman kaljuuntumaan. Ei oiekin iske nainen ilman hiuksia...

Vierailija
25/25 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä sanota, että järki ja hiukset eivät mahdu samaan päähän... No joo taidan olla hieman jäävi anomaan, koska omakin hiusrajani on paennut jo "uhkaavasti." - Jos kumppanileni olisi kaljuuntumiseni isompikin ongelma tietysti kai pitäsi olla iloinen, että ongelma(t) on näin pieniä. Tai sitten surullinen; olisi paljon mukavampaa jos osasi erottaa kaksi asiaa, ne, joille voi itse tehdä jotain ja ne, joille ei ja suuntaamaan energiansa sen mukaisesti.  Joskus olen ajanut pääni kononaan skiniksi. Kovin suurta mielihyvää en kokenut kun sain tutuilta ja tuntemttomilta uteluita, että onko syöpäni jo panaemaan päin.. Tai katseita, joista näki tai luuli paljaan päänahkani kertovan elämänkatsomuksestani...  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi