Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui-mitä tehdä?

Vierailija
30.07.2016 |

Miehestä ei ole viikkoon kuulunut mitään nyt. Hän on pitkävihainen. Laitoin tuona iltana viestiä hänelle, mistä saa käsityksen, että se oli siinä, mutta missä kerron välittäväni hänestä yms. (puhuimme myös livenä ja puhelimessa ennen tuota viestiä). Viestiin ei vastannut mitään. Häntä taisi todella paljon ärsyttää puhua minulle, koska tiuski muun muassa miten puhuin, tosin itketti niin, että en mahtanut sille mitään.

Onko paras odottaa hänen yhteydenottoaan nyt vain? Mikäli ottaa yhteyttä, kannattaako tuo asia mistä suuttui niin nostaa pöydälle vai nopeasti vain pahoitella käytöstäni ja puhua muita juttuja? Olen myös valmistautunut siihen ettei hänestä enää kuulu. Tuo tilanne oli kuitenkin niin vaikea varmasti molemmille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla muuta kuin, että miksi siedät tuollaista?

Vierailija
2/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tuollaista takaisin, vaikka haluaisikin tulla. Ei psrisuhteen kuulu olla mitään valtapeliä ja mökötysvääntöä. Etsi kunnon mies, niitäkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota takaisin! Varmasti vaikeaa ja surullista, mutta yhteen palaaminen noilla vähäisillä taustatiedoilla vielä pahempi. Tuskin miehen luonne parempaan muuttuu, ja suhde kaipaa kunnon kommunikointia.

Vierailija
5/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitoit viestiä, että se oli siinä ja ihmettelet miksei ukosta kuulu mitään? Naisten logiikka....

Vierailija
6/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä ihmettelet kun Sinkkuelämää-sarjan opit ei toimikaan oikeassa elämässä?

Prinsessaharhailijat kuvittelevat voivansa tehdä ihan mitä tahansa, ja miesten tulee silti heitä palvoa, liehitellä ja nostaa todella ansiottomasti jalustalla?

Vierailija
7/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö siis oikein, että laitoit viestiä, että hyvästi kulta ja nyt ihmettelet miksi mies ei soita tai on vihainen? Kyllä mullakin lähtis vaihtoon tollasen jälkeen. Se olis kerrasta poikki.

Vierailija
8/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laitoit viestiä, että se oli siinä ja ihmettelet miksei ukosta kuulu mitään? Naisten logiikka....

Harmittelin siis kun tuo tapaaminen päättyi niin ikävästi, mutta tosiaan kyllä siitä saa kuvan, että meinaan koko suhdetta, vaikka emme puhuneet vielä sellaisesta puhelimessa/livenä ainakaan suoraan. Tunnekuohuissa pistin äkkiseltään menemään sen viestin. -Ap

Vierailija
9/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittelin siis kun tuo tapaaminen päättyi niin ikävästi, mutta tosiaan kyllä siitä saa kuvan, että meinaan koko suhdetta, vaikka emme puhuneet vielä sellaisesta puhelimessa/livenä ainakaan suoraan. Tunnekuohuissa pistin äkkiseltään menemään sen viestin. -Ap

En todellakaan ottaisi kaltaiseesi prinsessaharhailijaan, näpäyttelijään, "leikilläänjättäjään" ja selkeästi henkisesti keskenkasvuiseen naiseen yhteyttä itsekään.

Kasvapa tovi, ja mieti sitten sitä elämääsi eteenpäin.

Vierailija
10/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kyllä varmaan yrittää korjata tuo väärinkäsitys. Itse en ainakaan enää perään soittelisi jos riidan jälkeen tulee eroviesti oli se sitten tosissaan tai vain uhkailumielessä kirjoitettu.

Vierailija
11/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä ei ole viikkoon kuulunut mitään nyt. Hän on pitkävihainen. Laitoin tuona iltana viestiä hänelle, mistä saa käsityksen, että se oli siinä, mutta missä kerron välittäväni hänestä yms. (puhuimme myös livenä ja puhelimessa ennen tuota viestiä). Viestiin ei vastannut mitään. Häntä taisi todella paljon ärsyttää puhua minulle, koska tiuski muun muassa miten puhuin, tosin itketti niin, että en mahtanut sille mitään.

Onko paras odottaa hänen yhteydenottoaan nyt vain? Mikäli ottaa yhteyttä, kannattaako tuo asia mistä suuttui niin nostaa pöydälle vai nopeasti vain pahoitella käytöstäni ja puhua muita juttuja? Olen myös valmistautunut siihen ettei hänestä enää kuulu. Tuo tilanne oli kuitenkin niin vaikea varmasti molemmille.

Jos rauhallisemmalla mielellä luet viestisi läpi, niin ymmärrät ehkä, että sitä on vaikea hahmottaa. 

Viikko sitten laitoit Pitkävihaiselle viestin, jossa laitoit suhteenne poikki. "Saa käsityksen" on ihan lapsellinen ilmaisu, jolla pyrit välttämään omaa vastuutasi. Kirjoitit mitä kirjoitit. Olitko selvinpäin? 

Ennen viestiä puhuitte puhelimessa. Mitä tuli sanottua, aiheuttiko se viestin? Koska olette viimeksi olleet tekemisissä silmästä silmään, niin kuin ihmiset? Itkevän ihmisen kanssa on vaikea jutella puhelimessa, se on ihan yleinen fakta. 

Suhteenne tuntuu olevan aika hauraissa kantimissa, ehkä ihan alkuvaiheessa, ette tunne toisianne vielä?

Olet viimeinen yhteydenottaja ja sinä olet pannut tekstarilla suhteen poikki. Nyt kadut sitä. Ehdotan, että sinä otat yhteyttä. Parasta olisi, että voisitte tavata oikeasti. Jos mies ei halua jatkaa suhdetta, sinun on vain hyväksyttävä se.

Onneksi olette aikuisia (puhut miehestä, joten olet itse nainen, et teinityttö). Aikuiset osaavat setviä suhteitaan ja selviävät ennemmin tai myöhemmin niiden aiheuttamista vaurioista. Jos Pitkävihainen uskoi viestiäsi ja kunnioitti näkemystäsi, että et enää halua olla hänen kanssaan,. sinun on vain hyväksyttävä se. Ellet ollut tosissasi, niin mistä hän saattoi sen tietää tai päätellä. Ihmiset eivät ole leikkikaluja. 

Vierailija
12/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kyllä varmaan yrittää korjata tuo väärinkäsitys. Itse en ainakaan enää perään soittelisi jos riidan jälkeen tulee eroviesti oli se sitten tosissaan tai vain uhkailumielessä kirjoitettu.

Olen miettinyt asiaa, mutta pelkään vain provosoivani miestä jos otan taas yhteyttä. Toisaalta voi olla, että paisutan asiaa vain. Tiedän olevani hiukan ärsyttävä tapaus välillä. Toisaalta voiko yksi viesti kaiken muuttaa niin. En hauku häntä siinä vaan totean alussa "harmi kun tämä päättyi näin" ja sitten muuta kirjoittelin kuinka hänestä välitän... Yleensä mietin ennen kuin laittelen menemään tuollaisia idiootti viestejä. -Ap

Vierailija
13/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rauhallisemmalla mielellä luet viestisi läpi, niin ymmärrät ehkä, että sitä on vaikea hahmottaa. 

Viikko sitten laitoit Pitkävihaiselle viestin, jossa laitoit suhteenne poikki. "Saa käsityksen" on ihan lapsellinen ilmaisu, jolla pyrit välttämään omaa vastuutasi. Kirjoitit mitä kirjoitit. Olitko selvinpäin? 

Ennen viestiä puhuitte puhelimessa. Mitä tuli sanottua, aiheuttiko se viestin? Koska olette viimeksi olleet tekemisissä silmästä silmään, niin kuin ihmiset? Itkevän ihmisen kanssa on vaikea jutella puhelimessa, se on ihan yleinen fakta. 

Suhteenne tuntuu olevan aika hauraissa kantimissa, ehkä ihan alkuvaiheessa, ette tunne toisianne vielä?

Olet viimeinen yhteydenottaja ja sinä olet pannut tekstarilla suhteen poikki. Nyt kadut sitä. Ehdotan, että sinä otat yhteyttä. Parasta olisi, että voisitte tavata oikeasti. Jos mies ei halua jatkaa suhdetta, sinun on vain hyväksyttävä se.

Onneksi olette aikuisia (puhut miehestä, joten olet itse nainen, et teinityttö). Aikuiset osaavat setviä suhteitaan ja selviävät ennemmin tai myöhemmin niiden aiheuttamista vaurioista. Jos Pitkävihainen uskoi viestiäsi ja kunnioitti näkemystäsi, että et enää halua olla hänen kanssaan,. sinun on vain hyväksyttävä se. Ellet ollut tosissasi, niin mistä hän saattoi sen tietää tai päätellä. Ihmiset eivät ole leikkikaluja. 

Näimme silloin viikko sitten jolloin hän suuttui. Hän soitti minulle myöhemmin lähdettyään ja laitoin illalla viestin vielä eli kaikki samana päivänä. Puhuimme puhelimessa voisiko hän tavata minut vielä viikolla, mutta ei ainakaan kerennyt kuulma nähdä...

Puhuin hänelle tunteistani silloin kun ajattelin, että jos tämä on viimeinen kerta, en kadu etten kertonut tunteistani vielä kerran. :D Toistoa taisi liikaa tulla. Olin selvä, mutta sekaisin tuosta tilanteesta. Tunnemme toisemme ihan hyvin ja on hän ennenkin suuttunut minulle, muttei ihan näin pahasti. -Ap

Vierailija
14/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vain.

Vierailija
15/23 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko vielä suuttunut sinulle.

Vierailija