Mitä kaikkea olisit valmis sietämään unelmien seksikkäältä mieheltä?
Täällä on koko ajan valituksia kusipäisistä miehistä. Jotain hyvää heissä silti on kun naiset roikkuvat suhteessa ja niillä miehillä on usein monia suhteita takanaan. Jos nyt ollaan realistisia niin kaikissa on hyvien puolien lisäksi myös huonoja puolia eikä kukaan ole täydellinen.
Kuvittele seksikkäin ja komein mies mitä pystyt ja unelmarakastaja. Sellainen romanttisen leffan sankari potenssiin sata. Mitkä olisivat kaikkein pahimpia mahdollisia vikoja joita voisit sietää hänessä sen vastapainoksi ilman, että lähtisit lätkimään suhteessa?
Kommentit (14)
Miks haluisin komeen ja seksikkään miehen jota kaikki kuolais ja yrittäis iskeä 😮
Köyhyys tietysti, mutta se on aika pieni huonoksi puoleksi, normaali piirre oikeastaan.
Olen sietänyt ulkonäön arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Miks haluisin komeen ja seksikkään miehen jota kaikki kuolais ja yrittäis iskeä 😮
Miksi kukaan haluaisi komeaa seksikästä miestä? Mutta sulle mustasukkaisuuden tunne ja tunne, että joutuisi verratuksi muihin naisiin on tuo kysytty deal braker.
Unelmieni seksikkäältä mieheltä ei tarvitse "sietää" mitään, koska hän ei olisi unelmieni mies jos kohtelisi minua tai läheisiäni huonosti.
Pelkästään täydellisyyttä :D
En haluaisi edes mitään superhottista mallipojua, uskoton olisi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään täydellisyyttä :D
En haluaisi edes mitään superhottista mallipojua, uskoton olisi kuitenkin.
Yhtä hyvin ruma ja epäseksikäs mies voi olla uskoton...
Jos se olisi kovin itseriittoinen ja pitäisi mua itseään huonompana, seksikkyys putoaisi heti nollaan. Sama, jos ei pysty puhumaan läpi asioita, joista vaan pitää puhua. En mäkään huvikseni ikäviä koskaan lätise. Pinnallisuuskin ja kykenemättömyys miettiä asioita syvällisemmin, olisi sellaisia juttuja, joita en katselisi, vaikka mikä olisi. Mun kissoja ei myöskään kohtele kukaan huonosti, enkä tykkää epärehellisyydestä. Alkoholismin, mt-ongelmat, oudon suvun, kummallisen fetissin, köyhyyden/kykenemättömyyden käyttää rahaa yms. voisin sietää.
En tiedä, kysyttiinkö multa, kun olen mies. Samat kriteerit pätee mulla naisiinkiin. Ei sukupuolella ole niin väliä.
En haluaisi mitään leffamiestä, eikä mun miesmaku onneksi ole yleinen, eli mun unelmien mies ei edes olisi mikään "jokanaisen unelma".
Mun unelmamies olisi nuori (20-27v) 175cm pitkä, hoikka ja siro, hieman jäntevä muttei missään nimessä lihaksikas, kauniskasvoinen, selkeät ja "puhtaat" piirteet eli ei mitään pottunokkaa tmv., suuret siniset, vihreät tai hazelit silmät paksuilla silmäluomilla ja piiiiitkillä mustilla ripsillä sekä tuuheilla mustilla kulmakarvoilla.
Pitkä musta tukka, siis vähintään puoleen selkään ja mielellään lähes peppuun saakka (rastat hyvät).
Mustat tuuheat viikset ja partaa.
Turpeat ja täyteläiset, naiselliset huulet.
Henkisesti herkkä ja empaattinen, hellä ja keskusteleva, täydellistä suuseksiä antava jne.
Tollasen vuoksi olisin valmis katsomaan pettämisen sormien läpi ja elättämään miehen.
Kunhan mä vaan olisin se ykkösnainen ja jumalatar hänelle, niin ei kiinnostaisi mahdolliset muut naiset.
Rahaa mulla on itselläni, eli miehellä sitä ei tarvitse olla.
Voisin sietää joskus myös mustasukkaisuutta ja turhia raivareita, pientä sotkuisuutta ym.
Köyhyys.