Nyt kyllä yököttää mun exä!
Kaveriltani kuulin, ja näytti netistä kuviakin, että ex-mieheni on yhdessä 24v naisen kanssa, ukko itse jo 37v. Exä ostanut oman kämpän ja hyvin taitaa mennä.
Mun kanssani kun oli, niin asuimme vuokralla ja kaikesta se köyhäili, vaikka ukolla tuntuu olevan rahaa yllinkyllin.
Vituttaa se mies!
Kommentit (14)
Ymmärrän vitutuksen. Sillä on kovat paineet saada pidettyä se tiukkapill ja siihen tarvitaan rahulia. Mutta kannattaako tuota enää miettiä? Kohta ukko on jo lempattu.
Ethän vaan ole tehtaillut näitä ikäeroaloituksia viimeiset pari vuotta tuon takia?
Kyllä saa suututtaa. Sinä kärsit toisen kanssa köyhissä oloissa ja nyt jokin 24vee saakin mitä ikinä halajaa. Viddu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa suututtaa. Sinä kärsit toisen kanssa köyhissä oloissa ja nyt jokin 24vee saakin mitä ikinä halajaa. Viddu!
Mutta muista jossain vaiheessa päästä yli asiasta ja jatka omaa elämääsi. Mennyttä ei voi muuttaa ja katkeruus ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Ketä pakotti "kärsimään"? Eikä se 24-v. ole sitä mistään taivaasta saanut, vaan kenties määrätietoisesti lähtenyt hakemaan mitä haluaa ja nyt sen saanut. Ap olisi voinut toimia samoin ollessaan 24.
Ota säkin nuorempi kolli, jos se siitä on kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä pakotti "kärsimään"? Eikä se 24-v. ole sitä mistään taivaasta saanut, vaan kenties määrätietoisesti lähtenyt hakemaan mitä haluaa ja nyt sen saanut. Ap olisi voinut toimia samoin ollessaan 24.
No se äijä pakotti, haloo!
Kuvittelin otsikon perusteella, että ex olisi vähintään jäänyt pedofiliasta, itseensäpaljastelusta tai jostain muusta tosi sairaasta kiinni! Nyt hän vain elää uutta elämää onnellisena, voi voi...
Ihme touhua, ei tervettä ihmistä kaivele se mitä exät nykyisin tekee.
Minusta on vaik mukava nähdä jos exällä pyyhkii hyvin elämässä, ehkä teidän suhteenne opetti hänelle jotain, ehkä ei, mitä väliä?
Ahhhaaahhhaa. Katkera lompakkoloinen ja mätisäkki ulisemassa.