Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni en kadu!

slutnextship
30.07.2016 |

Eli olen mieheni kanssa ollut yhdessä 12 vuotta. Olin tuossa yhtenä viikonloppuna tyttöporukalla ruotsin laivalla pitämässä oikein kunnolla kivaa. No onnistuin tutustumaan todella hienoon mieheen. Hän oli komea ja kohtelias ja hauska. Vietin iltaa tämän miehen kanssa ja oli todella kivaa. Minä onnistuin viemään hänet hyttiini ja harrastettiin seksiä. Se oli jotain aivan tajutonta etten vieläkään ole palautunu siitä! Eikä tämä mies ollut ainoa keneen tutustuin lähemmin. Seuraavana iltana tapasin toisen ihanan miehen jonka kanssa harrastin tietenkin seksiä taas. Ja ei kyllä kaduta yhtään! Molempien miesten kanssa olen saanut mahtavaa seksiä! Ja ei muuuten kaduta yhtään. Rakastan miestäni, mutta meidän seksi on olematonta..Ja en aio kertoa miehelle sillä hän jättäisi minut. Rakastan kuitenkin liikaa. Ja muuten, miehet olivat mustia keiden kanssa panin. ps ei ole provo

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

slutnextship kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin että miehesi saa tietää asiasta. Mitkäs taudit tuli kaupan päälle?

Ei mitkään, kiitos vaan huolenpidosta :-) Ja ei mieheni saa tietää tästä koskaan sillä en aio kertoa ja nämä miehet ei todellakaan tunne miestäni. Loukkaisin vain jos kertoisin. -ap

Toivottavasti käytitte kondomia. En minäkään kertoisi tilanteessasi jos haluat jatkaa liittoanne.

Vierailija
62/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole tyttöjen kesken tehdyistä laivareissuista kertonut miehillemme, vaikka itse en pettänyt mutta yövyin yhden muusikon hytissä kun kaverillani oli mies meidän hytissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ettet anna avioliittosi puutteiden jumiuttaa ja kutistaa itseäsi. Vaikutat ihanalta naiselta, olisipa minulla sinunlaisesi vaimo.👍

Vierailija
64/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin miestäni laivareissulla. Sain uskomatonta huomiota mieheltä ja hyvää seksiä. Mieheni ei ole kehunut kauniksi koskaan vaikka vartaloni kestää katseet rannalla. Laivalla mies tuli hakemaan tanssimaan ja sanoi että on onnekas kun sai tanssia kauniin daamin kanssa. Siitä hetkestä lähtien päätin harrastaa seksiä sen miehen kanssa.

Olit helppo nakki, koska olit ruma ja siis alttiina imarteluun. Terveisin Se mies