Petin miestäni en kadu!
Eli olen mieheni kanssa ollut yhdessä 12 vuotta. Olin tuossa yhtenä viikonloppuna tyttöporukalla ruotsin laivalla pitämässä oikein kunnolla kivaa. No onnistuin tutustumaan todella hienoon mieheen. Hän oli komea ja kohtelias ja hauska. Vietin iltaa tämän miehen kanssa ja oli todella kivaa. Minä onnistuin viemään hänet hyttiini ja harrastettiin seksiä. Se oli jotain aivan tajutonta etten vieläkään ole palautunu siitä! Eikä tämä mies ollut ainoa keneen tutustuin lähemmin. Seuraavana iltana tapasin toisen ihanan miehen jonka kanssa harrastin tietenkin seksiä taas. Ja ei kyllä kaduta yhtään! Molempien miesten kanssa olen saanut mahtavaa seksiä! Ja ei muuuten kaduta yhtään. Rakastan miestäni, mutta meidän seksi on olematonta..Ja en aio kertoa miehelle sillä hän jättäisi minut. Rakastan kuitenkin liikaa. Ja muuten, miehet olivat mustia keiden kanssa panin. ps ei ole provo
Kommentit (64)
huhhuhvittu kirjoitti:
Lutkat pettää. Kunnon nainen/mies ei koskaan petä. Mutt sinä oletkin vain pieni lumppu. Kasva isoksi.
Et oo tainnu saada viime aikoina? Ihmiset pettää kumppaneitaan todella paljon. NEKIN joista ei ns ikinä uskoisi. Väärinkö, kyllä jos tulee tapa ja/tai jos omaa puolisoa kohtaan ei tunne mitään mutta jatkaa suhdetta. Näinhän AP llä ei ollut. Sekin että jos harjoittaa mielessään pettämistä on loukkaavaa, koska silloinkaan ei aidosti ota toista huomioon. Näinhän moni moraalinvartija tekee; saa haaveilla muuttei pettää.
Ja mitähän tarkoitat Kasva isoksi kommentilla? Että AP lihoo kaltaiseksesi ryhääksi, jota ei kukaan kiinnosta?
Jos käytit kumia ja teit sitä tuntemattomien kanssa, eikä kaverisi nähneet, ja et kerro koskaan miehellesi, niin ei kai pettämistä käytännössä edes tapahtunut.
Miksi seksin pitäisi kuulua pelkästään parisuhteeseen? Missä sääntökirjassa näin on säädetty?
Taas yksi hyvä syy olla vakiintumatta suomalaisen naisen kanssa.
Nää on niin selviä provoja. Miksi nykyään ei osata enää tehdä kunnon provoja?
Miten kukaan toisesta oikeasti välittävä voi tehdö noin ..? Itse olen ollut mieheni kanssa 21 vuotta yhdessä..Ja kertaakaan mieleeni ei ole edes tullut pettää..en ikinä voisi enkä halua tehdä jotain niin paskaa rakkaalleni. Olen täysin uskollinen omalle kullalleni. Mutta jatka sinä vaan samaa rataa
slutnextship kirjoitti:
Eli olen mieheni kanssa ollut yhdessä 12 vuotta. Olin tuossa yhtenä viikonloppuna tyttöporukalla ruotsin laivalla pitämässä oikein kunnolla kivaa. No onnistuin tutustumaan todella hienoon mieheen. Hän oli komea ja kohtelias ja hauska. Vietin iltaa tämän miehen kanssa ja oli todella kivaa. Minä onnistuin viemään hänet hyttiini ja harrastettiin seksiä. Se oli jotain aivan tajutonta etten vieläkään ole palautunu siitä! Eikä tämä mies ollut ainoa keneen tutustuin lähemmin. Seuraavana iltana tapasin toisen ihanan miehen jonka kanssa harrastin tietenkin seksiä taas. Ja ei kyllä kaduta yhtään! Molempien miesten kanssa olen saanut mahtavaa seksiä! Ja ei muuuten kaduta yhtään. Rakastan miestäni, mutta meidän seksi on olematonta..Ja en aio kertoa miehelle sillä hän jättäisi minut. Rakastan kuitenkin liikaa. Ja muuten, miehet olivat mustia keiden kanssa panin. ps ei ole provo
Käytittekö kumia?
Anna mennä vaan. Ei se elämä siihen lopu. Kyllä eksoottinen seksi on varmasti hieno kokemus.
Eikä siinä kukaan hävinnyt. Mustat miehet saivat nautintoa, ja ilmeisesti sinäkin, jos jalat ei ole vieläkään maassa.
Anna miehellesi vielä jotakin kivaa, niin kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksin pitäisi kuulua pelkästään parisuhteeseen? Missä sääntökirjassa näin on säädetty?
Jeesuksen sääntökirjassa, josta papit puhuvat koko ajan?
Petin miestäni laivareissulla. Sain uskomatonta huomiota mieheltä ja hyvää seksiä. Mieheni ei ole kehunut kauniksi koskaan vaikka vartaloni kestää katseet rannalla. Laivalla mies tuli hakemaan tanssimaan ja sanoi että on onnekas kun sai tanssia kauniin daamin kanssa. Siitä hetkestä lähtien päätin harrastaa seksiä sen miehen kanssa.
Psykopaatti-narsisti. Tyypillinen suomalaislehmä?
Turmioon käy ranttalitytön tie
Turmioon viinilaulu ja miehet vie
Et tyydytystä saa
Etsit aina kovempaa
Se on niin hurmaavaa
Kun sä litkit samppanjaa
Huimaavaa, äänes on kuin hunajaa
Kerroksiin hissi nousee ylimpiin
Ja sun hiukset kimaltaa
Lanne heilahtaa
Sua viedään huoneisiin
Sviitteihin niin prameisiin
Niissä lujaa bailataan
Kalliit kamat nuuskataan
Rock'n'roll aamuun asti soi
Rock'n'roll pojat jälleen liikaa joi
Meidät mukaan kutsuttiin
Joo me päästiin eliittiin
Ja noustiin taivaisiin
Vaihdoin bootsit lakeeriin
Mä kurkistin sun maailmaas
Jetsettis mua oksettaa
Perseellä tienaa ja rahalla saa
Hei hei hei mikä tolkun teiltä vei?
Aina portit beibi avaa
Kun sisään Mersu ajaa
Hei hei hei mikä tolkun teiltä vei?
Ap:n kommentit osoittavat, että hän on narsku, mikäli tää ei ole provo.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy olla vakiintumatta suomalaisen naisen kanssa.
Kuin myös🤭
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti-narsisti. Tyypillinen suomalaislehmä?
Kalahtiko?🤭
Olette toisten elämästä huolissamme. Eikö kannattaisi olla omasta?