Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni en kadu!

slutnextship
30.07.2016 |

Eli olen mieheni kanssa ollut yhdessä 12 vuotta. Olin tuossa yhtenä viikonloppuna tyttöporukalla ruotsin laivalla pitämässä oikein kunnolla kivaa. No onnistuin tutustumaan todella hienoon mieheen. Hän oli komea ja kohtelias ja hauska. Vietin iltaa tämän miehen kanssa ja oli todella kivaa. Minä onnistuin viemään hänet hyttiini ja harrastettiin seksiä. Se oli jotain aivan tajutonta etten vieläkään ole palautunu siitä! Eikä tämä mies ollut ainoa keneen tutustuin lähemmin. Seuraavana iltana tapasin toisen ihanan miehen jonka kanssa harrastin tietenkin seksiä taas. Ja ei kyllä kaduta yhtään! Molempien miesten kanssa olen saanut mahtavaa seksiä! Ja ei muuuten kaduta yhtään. Rakastan miestäni, mutta meidän seksi on olematonta..Ja en aio kertoa miehelle sillä hän jättäisi minut. Rakastan kuitenkin liikaa. Ja muuten, miehet olivat mustia keiden kanssa panin. ps ei ole provo

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette toisten elämästä huolissamme. Eikö kannattaisi olla omasta?

Vierailija
42/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuhvittu kirjoitti:

Lutkat pettää. Kunnon nainen/mies ei koskaan petä. Mutt sinä oletkin vain pieni lumppu. Kasva isoksi.

Et oo tainnu saada viime aikoina? Ihmiset pettää kumppaneitaan todella paljon. NEKIN joista ei ns ikinä uskoisi. Väärinkö, kyllä jos tulee tapa ja/tai jos omaa puolisoa kohtaan ei tunne mitään mutta jatkaa suhdetta. Näinhän AP llä ei ollut. Sekin että jos harjoittaa mielessään pettämistä on loukkaavaa, koska silloinkaan ei aidosti ota toista huomioon. Näinhän moni moraalinvartija tekee; saa haaveilla muuttei pettää.

Ja mitähän tarkoitat Kasva isoksi kommentilla? Että AP lihoo kaltaiseksesi ryhääksi, jota ei kukaan kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytit kumia ja teit sitä tuntemattomien kanssa, eikä kaverisi nähneet, ja et kerro koskaan miehellesi, niin ei kai pettämistä käytännössä edes tapahtunut.

Vierailija
44/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin pitäisi kuulua pelkästään parisuhteeseen? Missä sääntökirjassa näin on säädetty?

Vierailija
45/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä syy olla vakiintumatta suomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
46/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin selviä provoja. Miksi nykyään ei osata enää tehdä kunnon provoja?

Vierailija
47/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan toisesta oikeasti välittävä voi tehdö noin ..? Itse olen ollut mieheni kanssa 21 vuotta yhdessä..Ja kertaakaan mieleeni ei ole edes tullut pettää..en ikinä voisi enkä halua tehdä jotain niin paskaa rakkaalleni. Olen täysin uskollinen omalle kullalleni. Mutta jatka sinä vaan samaa rataa  

Vierailija
48/64 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Että silleen.

Vierailija
49/64 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

slutnextship kirjoitti:

Eli olen mieheni kanssa ollut yhdessä 12 vuotta. Olin tuossa yhtenä viikonloppuna tyttöporukalla ruotsin laivalla pitämässä oikein kunnolla kivaa. No onnistuin tutustumaan todella hienoon mieheen. Hän oli komea ja kohtelias ja hauska. Vietin iltaa tämän miehen kanssa ja oli todella kivaa. Minä onnistuin viemään hänet hyttiini ja harrastettiin seksiä. Se oli jotain aivan tajutonta etten vieläkään ole palautunu siitä! Eikä tämä mies ollut ainoa keneen tutustuin lähemmin. Seuraavana iltana tapasin toisen ihanan miehen jonka kanssa harrastin tietenkin seksiä taas. Ja ei kyllä kaduta yhtään! Molempien miesten kanssa olen saanut mahtavaa seksiä! Ja ei muuuten kaduta yhtään. Rakastan miestäni, mutta meidän seksi on olematonta..Ja en aio kertoa miehelle sillä hän jättäisi minut. Rakastan kuitenkin liikaa. Ja muuten, miehet olivat mustia keiden kanssa panin. ps ei ole provo

Käytittekö kumia?

Vierailija
50/64 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Ei se elämä siihen lopu. Kyllä eksoottinen seksi on varmasti hieno kokemus.

Eikä siinä kukaan hävinnyt. Mustat miehet saivat nautintoa, ja ilmeisesti sinäkin, jos jalat ei ole vieläkään maassa.

Anna miehellesi vielä jotakin kivaa, niin kaikki voittaa.

Vierailija
51/64 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksin pitäisi kuulua pelkästään parisuhteeseen? Missä sääntökirjassa näin on säädetty?

Jeesuksen sääntökirjassa, josta papit puhuvat koko ajan?

Vierailija
52/64 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihonvärillä on väliä?

Vierailija
53/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep

Vierailija
54/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni laivareissulla. Sain uskomatonta huomiota mieheltä ja hyvää seksiä. Mieheni ei ole kehunut kauniksi koskaan vaikka vartaloni kestää katseet rannalla. Laivalla mies tuli hakemaan tanssimaan ja sanoi että on onnekas kun sai tanssia kauniin daamin kanssa. Siitä hetkestä lähtien päätin harrastaa seksiä sen miehen kanssa.

Vierailija
55/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti-narsisti. Tyypillinen suomalaislehmä?

Vierailija
56/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turmioon käy ranttalitytön tie

Turmioon viinilaulu ja miehet vie

Et tyydytystä saa

Etsit aina kovempaa

Se on niin hurmaavaa

Kun sä litkit samppanjaa

Huimaavaa, äänes on kuin hunajaa

Kerroksiin hissi nousee ylimpiin

Ja sun hiukset kimaltaa

Lanne heilahtaa

Sua viedään huoneisiin

Sviitteihin niin prameisiin

Niissä lujaa bailataan

Kalliit kamat nuuskataan

Rock'n'roll aamuun asti soi

Rock'n'roll pojat jälleen liikaa joi

Meidät mukaan kutsuttiin

Joo me päästiin eliittiin

Ja noustiin taivaisiin

Vaihdoin bootsit lakeeriin

Mä kurkistin sun maailmaas

Jetsettis mua oksettaa

Perseellä tienaa ja rahalla saa

Hei hei hei mikä tolkun teiltä vei?

Aina portit beibi avaa

Kun sisään Mersu ajaa

Hei hei hei mikä tolkun teiltä vei?

Vierailija
57/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kommentit osoittavat, että hän on narsku, mikäli tää ei ole provo. 

Vierailija
58/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hyvä Sinä👍

Vierailija
59/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi hyvä syy olla vakiintumatta suomalaisen naisen kanssa.

Kuin myös🤭

Vierailija
60/64 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti-narsisti. Tyypillinen suomalaislehmä?

Kalahtiko?🤭