Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilaantuuko mummon marjat puskiin

Vierailija
30.07.2016 |

Kun mummo ei enää pääse kyykkimään.
Hus kännykänräplääjät ja kiittämättömät nuoret, keräämään herukat mummolle talteen.
Ei aina tarvitse erikseen pyytää, joskus sitä voisi huomioida muita ihan itsekkin.
Yh

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme änkyrä tämä ap. Tuntee oikeudekseen komennella tuntemattomia ihmisiä, joista ei edes tiedä onko niillä marjapuskia taikka mummoja.

Vierailija
22/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poimi sä ne marjat. Minä lähden ukin kanssa kalaan.

Ehditte kyllä kalaan keräämisen jälkeenkin!

Muistakaa fileroida ahvenet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjoista keitetään mehua. Juomme sitä pitkin talvea. Teinit ei päätä mitä mehua lipittävät silloin kun lipittävät.vettä saa vaihtoehtoisesti.

Yh

No just. Jos suostuu poimimaan niitä marjoja, joutuu vielä juomaankin niistä tehtyjä mehuja.

Kun pysyy kaukana pensaista, hyvässä lykyssä säästyy niiltä litkuiltakin talven aikana.

Vierailija
24/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää olla se änkyrä, jos ei muuten mene perille.

Ei se lasten kasvatus katsos aina ole helppoa ja jeesjees mukavaa. Joskus on pistettävä rajat, napakastikkin.

Yh

Vierailija
25/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poimi sä ne marjat. Minä lähden ukin kanssa kalaan.

Ehditte kyllä kalaan keräämisen jälkeenkin!

Muistakaa fileroida ahvenet!

Miksi? Ei kukkoahvenia fileerata.

Vierailija
26/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lasten kasvatus katsos aina ole helppoa ja jeesjees mukavaa. Joskus on pistettävä rajat, napakastikkin.

Yh

Napakastikkin... tsk. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
27/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh

Just tämän tyyppisistä ihmisistä voisin sanoa, etten taida tulla kovin hyvin toimeen, mulle nousee kyrpä otsaan ja tekee mieli vängätä vastaan, vaikka olen ihan sivullinen. Ei ole teinejä talossa, ei mummoa jolla olisi marjapuskia. 

Vierailija
28/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjoista keitetään mehua. Juomme sitä pitkin talvea. Teinit ei päätä mitä mehua lipittävät silloin kun lipittävät.vettä saa vaihtoehtoisesti.

Yh

No just. Jos suostuu poimimaan niitä marjoja, joutuu vielä juomaankin niistä tehtyjä mehuja.

Kun pysyy kaukana pensaista, hyvässä lykyssä säästyy niiltä litkuiltakin talven aikana.

Hävytön!

Yh

Vierailija
29/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh

Hävytön!

Yh

Esitin perustellun mielipiteen, sinulla ei ole muuta vastausta kuin haukkua minua.

Kuka tässä on hävytön?

Vierailija
30/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti oli laitettu huumorilla, ehdotuksena.

Eilen mansikkamaalla oli ampiaisia. En luovuttanut satoa heille. Kumihanskat kädessä karjuin tämä on mun maa.

Herukoiden poimimisinto taitaa olla katoavaa perinnettä, mutta ei kaikille toki. Muistan aina veljen pikkulapset, kun yksi valitti, täällä on nokkosia. Toinen sanoi, tallaa ne maahan, tällälailla. Kuului äkäinen vastaus puskan takaa: olen avojaloin.

Vierailija
31/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pensaille tekee hyvää, että marjat jonkun vuoden välein jätetään keräämättä.

Oi. pitääkö tämä paikkaansa? Olen kiitollinen, jos pitää. Ei tarvitse kärsiä huonoa omaa tuntoa pihan keräämättömistä marjoista.

Vierailija
32/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että aloitus on huumoria, ap:n kirjoitusvirheistä päätellen hänellä ei riittäisi siihen älykkyys.

Vierailija
33/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerännyt (papan marjat), mutta kun ne jää sinne pakkaseen. Teen vispipuuroa käydessäni tai soppaa, mutta ei hän sitäkään halua aina syödä. Mehua tein myös, ei maistu. Mustaherukkaa pappa ei voi marevanin takia syödä. Olen ne ottanut sitten itselleni papan luvalla. MArjoja on tarjottu monelle, mutta ei kellekään kelpaa. Sama omenoiden kanssa, niitä tulee älyttömästi. Mehustaminen/litra mehustamossa maksaa enemmän kuin purkki mehua kaupassa, mutta mehustetaan silti niin on ainakin lisäaineetonta. Omenoiden mehustaminen maijalla on aika pitkäpiimäistä hommaa. 

Vierailija
34/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on marjat kerätty, eikä kukaan kuollut tai syöty. Pari hämähäkkiä sai toisen kiljumaan, mutta 3 ämpärillistä marjoja tuli.

Ensi viikolla pesemme mummon matot.

Yh