haluan ruotsalaisen miehen
Onko tässä lähdettävä Ruotsista hakemaan vai oisko jollakulla ylimääräinen.
Kommentit (15)
Ei oo ylimääräistä, mut ootko mun salainen sisko? 😀
Minäkin olen haaveillut ruotsalaisesta miehestä!
Naiset ja pinnallisuus. Prinsessaharhoja unohtamatta.
Siis olet itse mies. Älä ota ruottalaista, ovat pikkurilli pystyssä kulkevia nössöjä
Mitä enemmän olen nähnyt ruotsalaisia miehiä (parisuhteissa muiden kanssa, siis) , sitä enemmän haluan itsellenikin sellaisen. Ja rakastan ruotsin kieltä! Ois ihanaa puhua sitä jonkun kanssa ns.arkikielenä. Lisäksi tuntuu kuin useampi ruotsimies olisi sisäsyntyisesti huumorintajuisempi, lämpimämpi ja huomioivampi kuin suomalaismies. Otantani ei tietystikään vastaa tilastollisia totuuksia. Mutta, mutta. Kai sitä kokeilla voisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja pinnallisuus. Prinsessaharhoja unohtamatta.
T. Pera 53v kaljamaha Kouvolasta
Miksi ihmiset suhtautuu niin negatiivisesti siihen jos halutaan ruotsalainen mies? Siis mikä prinsessaharha. Eiks toi nimenomaan puhu sen puolesta, että ruotsimiehet on tavoiteltavia, jos niiden haluaminen on prinsessamaista ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän olen nähnyt ruotsalaisia miehiä (parisuhteissa muiden kanssa, siis) , sitä enemmän haluan itsellenikin sellaisen. Ja rakastan ruotsin kieltä! Ois ihanaa puhua sitä jonkun kanssa ns.arkikielenä. Lisäksi tuntuu kuin useampi ruotsimies olisi sisäsyntyisesti huumorintajuisempi, lämpimämpi ja huomioivampi kuin suomalaismies. Otantani ei tietystikään vastaa tilastollisia totuuksia. Mutta, mutta. Kai sitä kokeilla voisi.
ap
Onneksi et ole yhtään pinnallinen.
^pinnallista nauttia hauskan ja miellyttävän henkilön seurasta? Ok ok.
Siellä on pelkkiä ullattajia. Katopa vaikka Malmön menoa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Etsi kiva suomenruotsalainen mies:) mulla on ja vieläkin tulee väristyksiä ku puhuu ruotsia. Tykkään muutenkin enemmän suomenruotsalaisista kuin suomensuomalaisista miehistä. Jotenkin iloisempia, rennompia ja parempikäytöksisiä ja onhan se ruotti hottia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etsi kiva suomenruotsalainen mies:) mulla on ja vieläkin tulee väristyksiä ku puhuu ruotsia. Tykkään muutenkin enemmän suomenruotsalaisista kuin suomensuomalaisista miehistä. Jotenkin iloisempia, rennompia ja parempikäytöksisiä ja onhan se ruotti hottia:)
Joo! Mikä kaupunki olis paras etsimiseen? Turku? Vaasa tai Hanko? Pohjois-Suomeen en jaksais lähteä.
T. Ap joka löysi eilisen ketjunsa :D
Mitä annettavaa sinulla on itselläsi yhdellekään miehelle? Loputon vaatimuslistasi ja prinsessaharhat?