Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan ruotsalaisen miehen

Vierailija
29.07.2016 |

Onko tässä lähdettävä Ruotsista hakemaan vai oisko jollakulla ylimääräinen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annettavaa sinulla on itselläsi yhdellekään miehelle? Loputon vaatimuslistasi ja prinsessaharhat?

Vierailija
2/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ylimääräistä, mut ootko mun salainen sisko? 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varför?

Vierailija
4/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen haaveillut ruotsalaisesta miehestä!

Vierailija
5/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton seksikästä se aksentti 🙊

Vierailija
6/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja pinnallisuus. Prinsessaharhoja unohtamatta.

Vierailija
7/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet itse mies. Älä ota ruottalaista, ovat pikkurilli pystyssä kulkevia nössöjä

Vierailija
8/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän olen nähnyt ruotsalaisia miehiä (parisuhteissa muiden kanssa, siis) , sitä enemmän haluan itsellenikin sellaisen. Ja rakastan ruotsin kieltä! Ois ihanaa puhua sitä jonkun kanssa ns.arkikielenä. Lisäksi tuntuu kuin useampi ruotsimies olisi sisäsyntyisesti huumorintajuisempi, lämpimämpi ja huomioivampi kuin suomalaismies. Otantani ei tietystikään vastaa tilastollisia totuuksia. Mutta, mutta. Kai sitä kokeilla voisi.

ap

Vierailija
9/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja pinnallisuus. Prinsessaharhoja unohtamatta.

T. Pera 53v kaljamaha Kouvolasta

Vierailija
10/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset suhtautuu niin negatiivisesti siihen jos halutaan ruotsalainen mies? Siis mikä prinsessaharha. Eiks toi nimenomaan puhu sen puolesta, että ruotsimiehet on tavoiteltavia, jos niiden haluaminen on prinsessamaista ?

Vierailija
11/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän olen nähnyt ruotsalaisia miehiä (parisuhteissa muiden kanssa, siis) , sitä enemmän haluan itsellenikin sellaisen. Ja rakastan ruotsin kieltä! Ois ihanaa puhua sitä jonkun kanssa ns.arkikielenä. Lisäksi tuntuu kuin useampi ruotsimies olisi sisäsyntyisesti huumorintajuisempi, lämpimämpi ja huomioivampi kuin suomalaismies. Otantani ei tietystikään vastaa tilastollisia totuuksia. Mutta, mutta. Kai sitä kokeilla voisi.

ap

Onneksi et ole yhtään pinnallinen.

Vierailija
12/15 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^pinnallista nauttia hauskan ja miellyttävän henkilön seurasta? Ok ok.

Vierailija
13/15 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pelkkiä ullattajia. Katopa vaikka Malmön menoa.

Vierailija
14/15 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Etsi kiva suomenruotsalainen mies:) mulla on ja vieläkin tulee väristyksiä ku puhuu ruotsia. Tykkään muutenkin enemmän suomenruotsalaisista kuin suomensuomalaisista miehistä. Jotenkin iloisempia, rennompia ja parempikäytöksisiä ja onhan se ruotti hottia:)

Vierailija
15/15 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Etsi kiva suomenruotsalainen mies:) mulla on ja vieläkin tulee väristyksiä ku puhuu ruotsia. Tykkään muutenkin enemmän suomenruotsalaisista kuin suomensuomalaisista miehistä. Jotenkin iloisempia, rennompia ja parempikäytöksisiä ja onhan se ruotti hottia:)

Joo! Mikä kaupunki olis paras etsimiseen? Turku? Vaasa tai Hanko? Pohjois-Suomeen en jaksais lähteä.

T. Ap joka löysi eilisen ketjunsa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi