Vanhempi nainen/ nuorempi mies
Kuinka moni nuorempi mies haluaisi vanhempaa naista? Itse olen 28 ja vähän kutittais nuoremman seura.
Kommentit (5)
Kävi muutama vuosi sitten vähän hassusti. Olimme työharjoittelussa samassa paikassa tämän 19 v poikapuolisen luokkatoverini kanssa. Asui vähän kauempana ja pyysi, josko voisi odotella luonani seuraava bussia kun pakkasta oli paljon. Tulimme hyvin juttuun muutenkin, ajan kuluksi joimme kahvia. Tiskatessani hän tuli taakseni, kietoi kädet lanteille ja painoi jäätävää seisokkiaan peppuani vasten. Vaikken yleensä välitä liuemmin nuoremmista, saatika miehistä niin en ollut sokea 190cm pitkälle kivan näköiselle nuorukaiselle. Ihmettelin lähinnä, miksi minä kiinnostin. Olin melkein 10v vanhempi ja kurvikkaampi, toisin kuin monet nätit nuoret likat luokalla.
Juttu oli suunniteltu pojan puolelta, oli ostanut paketin kumeja (meni melkein kaikki yön aikana) ja myönsi katselleensa monesti tunnilla leveämpää peppuani yrityäen peittää seisokkiaan. Vaikka yllätyin hänen lähentelystä niin kävin todella kuumana. Pistin pojan istumaan sohvalle, ja täytyy myöntää että ekaa kertaa suihinotto oli jopa kivaa. Hänellä ei ollut mikään suurin, mutta kivan kokoinen. Innokkuutta oli ehkä enemmän kuin taitoa, mutta parin ekan lastin jälkeen kestävyys vähän nousi ;) Meille tuli yön jälkeen lyhyt s-suhde joka loppui kun poika alkoi seurustelemaan.
Tottakai. Riippuu ihan muista jutuista kuin iästä se haluaminen. Ethän sä muutenkaan ole edes yhtään vanha.
Olen 35v. nainen ja ihastunut itseäni kuusi vuotta nuorempaan työkaveriin. Onko ihan mahdoton ikäero mielestänne? Mies siis täytti juuri 29v. Mielestäni kuusi vuotta ei ole mikään paha, mutta ehkä hän ei vain ole kiinnostunut minusta ylipäätään. Mutta himoitsen häntä niin että joudun vaihtamaan pikkareita kesken päivän. :D
Täällä 33v nainen, ihastuksen kohde 12v nuorempi. Tää mieskin tuntuu olevan kiinnostunut. :) En vaan uskalla tehdä mitään siirtoa, koska en haluis olla se romanttinen haihattelija joka luulee, että miehiä oikeesti kiinnostaa vanhemmat naiset. :/ Toki tiedän, että nuori mies-vanhempi nainen suhteetkin voi joskus toimia, mutta pelkään liikaa sydämeni särkymisen puolesta tässä tilanteessa.
Minä
M23