Miksi naiset meikkaa, muttei hoida kakkosholee.
Miksi naiset meikkaa, käy ihokuorinnoissa, sokeroinneissa ja jalkahoidoissa, kuten naisen kuuluukin eli näyttää seksikkäältä ja naiselliselta, mutta unohtavat ihan tyystin kakkosholen kauneushoidon?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Jaa kyl mun kakkoshole huolletaan brassisokeroinnin yhteydessä.
Mitäs sä hoidat tota sun kokovartalo kyrpääs?
AP varmaan tarkoittaa valkaisua
Minä hoidan kyllä huolella kakkosholeni, ja se onkin paras ominaisuuteni. On äärettömän haastavaa koittaa saada muita huomaamaan tämä kauneuteni, muutaman kerran olen onnistunut, esim kassajonossa teeskentelen pudottavani jotain ja kumartuessani levitän vähän perskankkuja jotta upea kakkosholeni näkyy takana oleville. Lyhyt hame täytyy tietysti olla, ja ilman pikkuhousuja.
Näin kesällä on helpompaa, talvisin haastavampaa.
Miten kakkosholen kauneutta hoidetaan? Kuinka sinä huolehdit oman kakkosholesi kauneudesta?
Kuka näitä persreikäaloituksia tekee koko ajan? It's getting old.
Kyl mä senkin meikkaan. Äläkä huolestu, en käytä samaa huulipunaa kuin ylös.
Harvemmin kukaan meikäläisen kakkosholee näkee. Sinä et voi mistään tietää, kuin hienossa kunnossa minä sen pidän. Eikä se asia oikeastaan sinulle kuulukaan.
PS. Onko tämä aloitus yksi palstan pohjanoteerauksista?
Voi hyvä elämä miten typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
miehet sais kyl tehä saman
Miten sinä voit työntää penistä miehen anukseen?
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kukaan meikäläisen kakkosholee näkee. Sinä et voi mistään tietää, kuin hienossa kunnossa minä sen pidän. Eikä se asia oikeastaan sinulle kuulukaan.
PS. Onko tämä aloitus yksi palstan pohjanoteerauksista?
Jos harrastaa seksiä niin ainahan sen näkee
Mulla on pyllynreijälle oma turvottava huulikiilto
Siksi koska vuorovaikutuksessa ihmistä katsotaan vain päässä oleviin silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä elämä miten typerä aloitus.
Miesten aivokapasiteetti... Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.
Jaa kyllä mää ainakin kampaan ympäryskarvat ripsiharjalla, laitan niihin yönmustaa ripsiväriä ja lopuksi suihkautan häränsilmään kolme kertaa Chanel vitosta.
Ap saa hädin tuskin itse perseensä pyyhittyä...
Ovatko nuoret miehet nykyään tosielämässäkin jonkin peräreikäpakkomielteen vallassa, vai onko tämä ilmiö pelkästään palstalla???
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuoret miehet nykyään tosielämässäkin jonkin peräreikäpakkomielteen vallassa, vai onko tämä ilmiö pelkästään palstalla???
Ei, olen nuori mies eikä ole pakkomielletä asiaan, mutta jotkut nyt jaksaa vouhkata milloin mistäkin.
Jaa kyl mun kakkoshole huolletaan brassisokeroinnin yhteydessä.
Mitäs sä hoidat tota sun kokovartalo kyrpääs?