Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko säälistä antanut tuntemattomalle nainen?

roikale09
29.07.2016 |

kerro enemmän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tuntemattomalle, mutta kuitenkin vähän reppanalle tutulle miehelle, josta en ollut kuitenkaan kiinnostunut seksuaalisesti. Meillä oli lyhyt tapailu, joka alkoi kuitenkin kallistua kaveruuteen. Erään baari-illan jälkeen otin hänet luokseni yöksi (asui kauempana) ja tiesin, ettei hänellä ollut aikoihin ollut mitään sutinaa, ja oli kuitenkin niin hyvä tyyppi, niin viettelin hänet ja lemmiskeltiin yöllä. Ei ollut mikään fantastinen suoritus, siis kummaltakaan, en jotenkin osannut heittäytyä/nauttia kun mitään romanttisia tuntemuksia ei ollut, mutta mies oli kuitenkin tyytyväinen, eikä tuo kaveruuteemmekaan vaikuttanut sen enempää. Vähän tuli likainen ja epärehellinen olo, mutta ei kaduta.

Vierailija
2/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä enempäää kokemuskii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan säälistä, mutta hämmennyksestä. Pyysin kerran kahville puolitutun miehen, jonka kanssa olin lähinnä viestitellyt ja kaverina tutustunut. Tämäpä kävikin iholle samantien ja olin tosiaan niin yllätetty etten tiennyt miten suhtautua. Mies oli ihan kiva ja olin vähän puutteessa. Eka kierros oli vähän ankea, seuraaviin onnistui jo rentoutua ja saada iloa itsekin.

Vierailija
4/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni naisen saaminen ei ole ollut mikään ongelma, toki olen jo kymmenisen vuotta ollut suhteessa. Ymmärrän oikein hyvin, että käy pahasti miehen itsetunnon päälle, jos ei naista onnistu saamaan. Tämä voi olla iso tekijä jopa mt-ongelmiin ja päihteiden käyttöön. Voi kuulostaa vähän hassulta, mutta itse arvosta sitä, että nainen antaa "säälistä". Mielestäni tuo on loppupeleissä pieni teko, joka tuottaa valtavasti mielihyvää (siis itse akti, mutta myös sen jälkeinen itsetunnon kohoaminen) kanssaihmisille. Sinäänsä aika typerää, että miehet ovat osaltaan ylläpitämässä kulttuuria, jossa kevytkenkäistä naista h*oritellaan. Tämä on tietysti, kirkosta lähtöisin, mutta eikö tästä kulttuurista pitäisi yrittää tietoisesti päästä eroon? Tiedän muutaman tällaisen "kivan" tytön, joille voisi vaan soittaa ja pyytää käymään, jos sattuisi tekemään mieli. Aina kun kaveriporukassa tulee heistä puhetta ja jos joku puhuu heistä negatiiviseen sävyyn, niin pidä tyttöjen puolia... Miksi h*oritella tuollaisia kivoja tyttöjä, eikö ole kiva, että on joku jolle soittaa? Kaverit ovat tietysti vähän hämillää, niin vahva kulttuurinen juttuhan tuo on. Lopulta toteavat, että perkele ihan totta, hienoja naisia ovat tässä kylmässä maailmassa... M31

Vierailija
5/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, ihan totta. Olen itse varmaan astetta kevytkenkäisempi nainen, tai ainakin ollut nuorempana, nyttemmin en ole kovasti aktivoitunut... Mutta en itse määrittele ihmisiä heidän seksikäyttäytymisensä tai -historiansa mukaan, minulle se on yhdentekevää, jos on muuten hyvä tyyppi. Ja hyvä tyyppi on usein lämmin, iloinen, avoin, hauska - joka kaikki tekee hänestä usein ihmisten silmissä haluttavamman. En myöskään millään tavoin ENÄÄ dissaa itseäni menneisyyteni vuoksi, olen päässyt yli kaikesta sellaisesta häpeästä.

En pitäisi varsinaisesti ongelmana jakaa sitä mitä minulla olisi tarjota (en puhu vain seksistä, vaan kaikenlaista läheisyyttä, hellyyttä, kosketuksia, keskusteluja, mielenkiintoa, ystävyyttä, välittämistä) parisuhteen ulkopuolellakin (nyt en siis ole parisuhteessa) miehelle, joka kokisi sellaista kovasti tarvitsevansa. Jos niin pienellä voisin saada jonkun tuntemaan olonsa paremmaksi ja että joku välittää sen verran, että haluaa koskettaa, niin miksi en näkisi sitä "vaivaa". Hyötyyhän siitä itsekin, ainakin minä nautin kovasti kaikenlaisesta läheisyydestä ja ihan silittelystäkin. Tyypin ei tarvitsisi olla edes millään tavoin haluttava, kunhan esim. hygienia on kunnossa, koska ajatuksena ei ole rakastua eikä haluta häntä 247. Vain jakaa yksi mukava hetki, josta ammentaa voimaa ja jaksamista jatkossa.

Harmi vaan, että miehet, jotka tällaista eniten tuntuvat kaipaavan ja tarvitsevan, ovat juuri niitä, jotka sitten kuitenkin haukkuvat vastenmielisiksi naiset, jotka ovat "helppoja". Niin että eipä paljon huvita hyvinkään aikein lähestyä ihmistä, joka kokee minut kuitenkin vastenmielisenä. Niin ja tietysti tämä ikä, 41, tällaista läheisyyttä tarjoavan naisen pitäisi olla max 25 ja totta kai neitsyt...

Vierailija
6/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehkä ihan säälistä, mutta kerran houkuttelin selvästi minua nuoremman kundin hyttiini, kun sain illan keskustelun perusteella selville että hän oli täysin kokematon. Arvaisin että hän oli ehkä 25v hyvin sympaattisen oloinen kundi, hieman heikolla itsetunnolla varustettu kaveri.

Hänellä oli ehkä ohuin penis mihin olen törmännyt, jopa niin että ajattelin että kumi ei pysy =).

Vierailija
7/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tästäkin keskustelusta saa taas aika ankean kuvan asenteista naisen seksihaluihin. Nainen on se joka "antaa" ja jos ei ole suurempia tunteita mukana, sen on pakko olla sääliä, hyväntekeväisyyttä tai sitten kelpaa kuka vaan. Mitähän puolusteltavaa siinä on naisella tai hänen puolestaan, että haluaa seksiä tasaisin väliajoin oli parisuhde-status mikä tahansa. Miettikäähän nyt tarvitseeko miehen edes miettiä tällaista paskaa kun pokaa jonkun? Oliskohan mahdollista, että naisenkin seksihaluilla olisi enemmän tekemistä ihan naisen oman seksuaalisuuden ja elämäntilanteen kanssa kuin miehiin suhtautumisen.

Seksiä usein haluava nainen, niin kun vaikka minä, ei ole " helppo" siinä mielessä, että olisi ihan sama kenen kanssa ja millaista seksiä. En todellakaan suhtautuisi kovin mukavasti siihen, että mua pidettäisiin helppona tms. huonossa mielessä vain siksi, että sinkkunakin tekee mieli ja ihan aktiivisesti etsin seksiä sillon kun haluan ja panetuksen määrästä riippuu kuinka korkealla rima on. Usein aika korkealla, koska isommassa kaupungissa yöelämä on täynnä ihania miehiä joista kokeilla saada napattua reserviin pidemmäksikin aikaa. On niitä urpojakin, jotka luulee, että seksisuhteisiin halukasta naista voi kohdella huonosti. Ja onneksi myös miehiä, jotka ei pelkää läheisyyttä, tunteiden näyttämistä ja tutustumista seksisuhteissa ettei vaan joutuisi huomaamaan, että "helppo" nainenkin on todennäköisesti ihan tavallinen tunteva ihminen. Ei se ole mikään palvelus miehille, vaan ihan omaksi ilokseni panen sillon kun panettaa ja sopiva mies osuu kohdalle. Jos joku sen vuoksi luulee kevytkenkäiseksi, ei ole paljon vaivautunut tutustumaan ja tiedä että parisuhteissani olen ollut aina täysin yhden miehen nainen enkä sinkkunakaan varattuihin sekaannu. Että se siitä "kevytkenkäisyydestä"

Vierailija
8/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni naisen saaminen ei ole ollut mikään ongelma, toki olen jo kymmenisen vuotta ollut suhteessa. Ymmärrän oikein hyvin, että käy pahasti miehen itsetunnon päälle, jos ei naista onnistu saamaan. Tämä voi olla iso tekijä jopa mt-ongelmiin ja päihteiden käyttöön. Voi kuulostaa vähän hassulta, mutta itse arvosta sitä, että nainen antaa "säälistä". Mielestäni tuo on loppupeleissä pieni teko, joka tuottaa valtavasti mielihyvää (siis itse akti, mutta myös sen jälkeinen itsetunnon kohoaminen) kanssaihmisille. Sinäänsä aika typerää, että miehet ovat osaltaan ylläpitämässä kulttuuria, jossa kevytkenkäistä naista h*oritellaan. Tämä on tietysti, kirkosta lähtöisin, mutta eikö tästä kulttuurista pitäisi yrittää tietoisesti päästä eroon? Tiedän muutaman tällaisen "kivan" tytön, joille voisi vaan soittaa ja pyytää käymään, jos sattuisi tekemään mieli. Aina kun kaveriporukassa tulee heistä puhetta ja jos joku puhuu heistä negatiiviseen sävyyn, niin pidä tyttöjen puolia... Miksi h*oritella tuollaisia kivoja tyttöjä, eikö ole kiva, että on joku jolle soittaa? Kaverit ovat tietysti vähän hämillää, niin vahva kulttuurinen juttuhan tuo on. Lopulta toteavat, että perkele ihan totta, hienoja naisia ovat tässä kylmässä maailmassa... M31

ei siihen kirkkoa tarvita, isoos kirjas se lukkoo, itselle mukavaksi sitä moi lukkoo

Vierailija
9/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

karuja on naiset antaa vain kerran ja ei koskaan enää nähdä, mieehenä en pysytys tollaseen kun tietää että tuota hyvän tarjoajaa ei koskaan enää nää. oon niin tunteellinen.

Vierailija
10/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tosin eivät olleet ihan tuntemattomia. Kerran yhdelle "reppanalle" neitsyelle ja kerran itseäni vanhemmalle yh-isälle.

Vierailija
11/14 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v kirjoitti:

karuja on naiset antaa vain kerran ja ei koskaan enää nähdä, mieehenä en pysytys tollaseen kun tietää että tuota hyvän tarjoajaa ei koskaan enää nää. oon niin tunteellinen.

Parempi kerran kuin ei ollenkaan? :)

Mä voisin leikkiä sun kanssa useammankin kerran

Vierailija
12/14 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa tuli lievästi humalainen mies juttelemaan. Siinä baaritiskillä hän ensin kehui, kuinka kaunis olen. Taisi sanoa jotakin ihanista silmistäkin. Se tuntui niin ihanalta. Harvoin miehet sanovat noin suoraan, mitä ajattelevat.

Sitten siinä juotiin lisää ja mies avautui minulle ihan kokonaan. Nainen oli jättänyt sinä päivänä, oli lähtenyt toisen miehen matkaan. Koirankin oli vienyt. Nyt ei kukaan enää siivonnut eikä laittanut ruokaakaan. Lepotuoli, tv, kirjahylly, sänky - kaikki poissa.

Tuli niin sääli sitä raasua. Teki mieli pitää häntä hyvänä ja lähettiin hänen luokseen. No, naimiseksihan se sit meni, mut jälkeenpäin oli hyvä olo, kun olin lohduttanut miesparkaa. Jälkeenpäin huomasin, et mies oli vähän liioitellut, kun ainakin sänky oli makkarissa.

Vierailija
13/14 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että miehet, jotka tällaista eniten tuntuvat kaipaavan ja tarvitsevan, ovat juuri niitä, jotka sitten kuitenkin haukkuvat vastenmielisiksi naiset, jotka ovat "helppoja". Niin että eipä paljon huvita hyvinkään aikein lähestyä ihmistä, joka kokee minut kuitenkin vastenmielisenä. Niin ja tietysti tämä ikä, 41, tällaista läheisyyttä tarjoavan naisen pitäisi olla max 25 ja totta kai neitsyt...

Höpsis... olet Nainen mitä parhaimmassa iässä... ;-)

Vierailija
14/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran baarissa tuli lievästi humalainen mies juttelemaan. Siinä baaritiskillä hän ensin kehui, kuinka kaunis olen. Taisi sanoa jotakin ihanista silmistäkin. Se tuntui niin ihanalta. Harvoin miehet sanovat noin suoraan, mitä ajattelevat.

Sitten siinä juotiin lisää ja mies avautui minulle ihan kokonaan. Nainen oli jättänyt sinä päivänä, oli lähtenyt toisen miehen matkaan. Koirankin oli vienyt. Nyt ei kukaan enää siivonnut eikä laittanut ruokaakaan. Lepotuoli, tv, kirjahylly, sänky - kaikki poissa.

Tuli niin sääli sitä raasua. Teki mieli pitää häntä hyvänä ja lähettiin hänen luokseen. No, naimiseksihan se sit meni, mut jälkeenpäin oli hyvä olo, kun olin lohduttanut miesparkaa. Jälkeenpäin huomasin, et mies oli vähän liioitellut, kun ainakin sänky oli makkarissa.

Vähän liioitellut, oikeasti vaimo oli lähtenyt lasten kanssa viikonlopuksi mummolaan...