Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat!!!!!!!

Vierailija
29.07.2016 |

Apua!!!! Oon 16v ja polttanut n. Vuoden. Nyt ruvennut ilmenemään outoja kipuja. Niitä tuntuu lapojen kohdalla, välillä kainaloissa, joskus olkapäissä ja välillä rinnasssa ja kyljissä.

Ne ovat usein vihlovia tai jomottavia tai välillä noiden väliltä.

Ne eivät ole kovia eikä jatkuvia, mutta välillä esiintyy tollasia kipuja ympäri kehoa.

Aattelin kyllä lopettaa polttamisen mutta mistä nuo voi johtua??????? Oon huomannu, että välillä kipu reagoi hengitykseen ja välillä taas asennon vaihtoon.

Voiko olla keuhkosyöpä tai jotain apua!!! Kibut eivät ole häiritseviä mutta lähinnä häiritsee se syy!!!

Onko muilla tupakoitsijoilla samaa? Välillä??

Tai tuntuuko teillä tällasia???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeiset ja tupakat pois kioskeista!

Vierailija
2/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo keuhkosyöpä. Olen sen jo monta kertaa sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat tupakkaa? Tekstistä oikein huokuu miten lapsi vielä olet.. Ei nuo tupakasta johdu, mutta lopeta vielä kun pystyt.

Vierailija
4/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa malignilta imusolmukesyövältä. Tsemppiä.

Vierailija
5/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap aikoo jatkaa polttelua niin voit jo varqutua että vaivoja on. Kaikenlaista. Tervettä polttelijaa ei olekkaak vaikka kaikki eivät syöpää saakkaan.

Vierailija
6/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin mutta olen jo kuollut keuhkosyöpään.

Vierailija
7/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko mitään liikuntaa? Kuulostaa siltä, että sinulla on hartiat/yläkropan lihakset jumissa.

Vierailija
8/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan törkeet vihlovat kivut lapojen kohdalla ja kyljessä, tuntui kanssa joissain asennoissa säteilevän alaselkään. En ihan varmaksi osaa sanoa, että olinko aloittanut tupakoinnin jo ennen noita kipuja vai niiden jälkeen, mutta about samoihin aikoihin nuo alkoi tupakoinnin aloittamisen kanssa.

Omalla kohdalla varmaan vaan jokin puristi hermoja tai jotain vastaavaa, en tiedä. Ei kuitenkaan ollut vakavaa, mutta sitäkin v*ttumaisempaa.

Ja sellaisia pienempiä vihlomisia on ollu ympäri kroppaa silloin tällöin. Ei vakavaa.

En usko, että sulla mitään syöpää on, mutta jos olet asiasta huolissasi niin ei sulla oo oikein muita vaihtoehtoja kun mennä lääkäriin. Tai sitten odottaa ja toivoa parasta.

Vierailija
9/9 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä! Sekä keuhkoissa että siellä lapaluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme