Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma käytännössä uuvuttaa, miten sinulla?

Vierailija
29.07.2016 |

Lomat alkaa olla lusittu ja paluu arkeen tulossa.

Tänäkään vuonna loma ei "elvyttänyt" vaan tulos on käytännössä ollut päinvastainen. Kauhea stressi tehdä hommia kasaan ennen lomaa eli 1-2 kk ( toukokuu ja kesäkuu) oli 24/7 stressiä. Nyt tietää, että hullunmyllyä seuraavat 1-2 kuukautta.

Loma oli sinänsä perusmukavaa "arkea", ei mitään pahaa. Toiveissa ja odotuksissa pettyi taas, kun parisuhteessa ei tänäkään kesänä räiskynyt, vaikka loma-aika on sitä aikaa, jolloin odotusarvoisesti puoliso on vähiten väsynyt ja eniten rentoutunut. Kun puolison ehdoilla mennään, niin tiedossa taas hiipuva syksy ja tuota voi jo murehtia etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uuvuta, ollaan vaan laiskoteltu koko loma. Keski-Euroopassa käytiin, muuten oltu vain kotona tai rannalla, pieniä kesälomareissuja tehty Suomessa. Ollaan käyty paljon ravintolassa syömässä tai ostettu eineksiä, en ole tehnyt koko loman aikana oikeastaan ollenkaan ruokaa. On valvottu myöhään ja nukuttu pitkään. Ensiviikolla alkaa taas arki, sitten taas aikaiset aamuherätykset, paidan silitykset ja makaronilaatikkoa valmistus.

Vierailija
2/3 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua koskaan loma elvytä. Ihan samat syyt kuin sulla. Nyt oli jo kauhea stressi ennen lomaa. Lomat pitäisi antaa rahana kun ei kerran ole sijaista eikä ole rahaa matkustaa mihinkään. Typerää möllöttää kotona samaan aikaan kun töissä paperipinot vaan kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun loma on kyllä elvyttänyt mua.. ekalla viikolla tehtiin kaikki"ikävät" hommat pois, kuten mattopyykki, saunan siivous yms ja nyt ollaan sitten vaan lomalla. Ollaan eletty hyvin vapaalla päivärytmillä, syöty ulkona tai sitten eineksiä, välillä grillattu tai savustettu kalaa ruuaksi. Ollaan tavattu kavereita ja sukulaisia, juhlittu ja harrastettu seksiäkin lähestulkoon joka päivä...

Onneksi on vielä viikko jäljellä 😊

Vaikka kyllä se arki sitten taas hyvältä tuntuu....