Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehillä on täysin epärealistiset vaatimukset vaimolle!!

Vierailija
29.07.2016 |

Tästä lähin kierrän kaikki miehet kaukaa! Ällöttää miesten kuvitelmat "unelmavaimosta". Pitäisi olla ensinnäkin hyvä ja omistautuva äiti lapsille, hoitaa kotia eli tehdä ruuat miehelle valmiiksi ja pestä miehen pyykit jne. Lisäksi pitäis tietty haluta useamman kerran viikossa jyystää miehen kanssa. Jotkut ukot vaatii lisäksi suihin ottoa tai peppua kaiken muun kärsimyksen lisäksi. Kuitenkaan naisella ei saisi olla haluja ketään muuta miestä kohtaan eivätkä miehet halua että naisella on ollut yli 10 panokumppania ennen häntä. Silti kuitenkin kuvitellaan että vaimo haluaa jatkuvasti sitä omaa törppöä miestään. Unohtamatta että pitäisi tietty olla hoikka ja kaunis ja panostaa pukeutumiseen ja olla naisellinen miehen silmään.
Mä olen todellakin huomannut että miehillä on kovemmat kriteerit sille kenen kanssa menee naimisiin ja jos nainen ei ole miehelle täydellinen niin mies ei lopulta halua sitoutua. Mun kanssa ei varmaan koskaan kukaan halua naimisiin. En tykkää olla lapsen kanssa 24/7 kaipaan omaa aikaa, olen ulospäinsuuntautunut ja tykkään myös flirttailla viattomasti. Osalle miehistä tällainen vahva nainen on liikaa. En rupea kenenkään sukkia pesemään! Miehet on pervoja paskoja koko sakki!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli.

Kaikki naiset taas haluavat mieheltä vain statusta ja paksun pankkitilin.

Vierailija
2/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on oikeus vaatia mitä vaativat. Siihen naisilla ei ole mitään sanomista. Jos et kelpaa, niin et kelpaa. Elä sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalla ei ole miesvihaa.

T.Vauva-lehden toimitus

Vierailija
4/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo epäsopivan naisen kanssa kyllä voidaan olla avoliitossa mutta tilaisuuden tullen vaihdetaan parempaan. Tää on nähty!

Vierailija
5/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ole tollainen. Ei tosin ollakaan vielä edes kihloissa. Hmm...

Vierailija
6/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sä flirttailet, jos vihaat miehiä noin paljon? Feministilesbo?

Vierailija
7/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse tyytyä huonoon vaimoon. Nalkuttaakin vielä.

Vierailija
8/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuodatuksen perusteella ei kukaan täysipäinen mies sinua katselisikaan. Winwin.

Vierailija
9/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös vahva, omillani aina toimeentullut, ja myöskin itsenäinen nainen (tarkoittaen sitä, etten tarvitse miestä tekemään "äijä-askareita" kotona, koska teen itse ja jos en osaa niin soitan ammattilaiselle, enkä myöskään tarvitse miestä ollakseni jotain) ihme, että mulle on löytynyt hyvä mies. Olen myös suoraan sanottuna läski, en ota joka viikko suihin jne. Ei se kumppaninvalinta pelkkään seksiin ja ulkonäköön perustu, aluksi kyllä, mutta pidemmän päälle suhteessa ratkaisevat täysin muut kuin ulkoiset asiat.

Vierailija
10/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään yksikään nainen ei edes osaa laittaa ruokaa, kaikki maailman huippukokit ovat miehiä.

Katukuvaa katsellessa en näe Suomessa täydellisesti laittautuneita tai pukeutuneita naisia.

Palstamammat eivät ole lapsilleen ja perheelleen omistautuneita, kaikki aika kuluu miesvihapalstalla.

Seksistä tuskin tarvitsee edes keskustella.

Harhaisen , katkeran vanhanpiian miesvihavuodatus.

Vierailija
11/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähin kierrän kaikki miehet kaukaa! Ällöttää miesten kuvitelmat "unelmavaimosta". Pitäisi olla ensinnäkin hyvä ja omistautuva äiti lapsille, hoitaa kotia eli tehdä ruuat miehelle valmiiksi ja pestä miehen pyykit jne. Lisäksi pitäis tietty haluta useamman kerran viikossa jyystää miehen kanssa. Jotkut ukot vaatii lisäksi suihin ottoa tai peppua kaiken muun kärsimyksen lisäksi. Kuitenkaan naisella ei saisi olla haluja ketään muuta miestä kohtaan eivätkä miehet halua että naisella on ollut yli 10 panokumppania ennen häntä. Silti kuitenkin kuvitellaan että vaimo haluaa jatkuvasti sitä omaa törppöä miestään. Unohtamatta että pitäisi tietty olla hoikka ja kaunis ja panostaa pukeutumiseen ja olla naisellinen miehen silmään.

Mä olen todellakin huomannut että miehillä on kovemmat kriteerit sille kenen kanssa menee naimisiin ja jos nainen ei ole miehelle täydellinen niin mies ei lopulta halua sitoutua. Mun kanssa ei varmaan koskaan kukaan halua naimisiin. En tykkää olla lapsen kanssa 24/7 kaipaan omaa aikaa, olen ulospäinsuuntautunut ja tykkään myös flirttailla viattomasti. Osalle miehistä tällainen vahva nainen on liikaa. En rupea kenenkään sukkia pesemään! Miehet on pervoja paskoja koko sakki!

Tässä on ihan asiaakin, mutta myös vähemmän asiaa. Ovathan itselläsikin kenties kriteerit miehelle kenen kanssa menet naimisiin? Toivottavasti ainakin.. Ja jos mies ei vastaa kriiteerejäsi et mene naimisiin, eikö?

Moni mies kuvittelee, että vaimo se kotona ollessaan lasten kanssa pyörittää pyykit ja ruuat, hoitaa lasten asiat, on hyvällä tuulella, antaa miehen harrastaa omia juttuja, näyttää nätiltä siitäkin huolimatta, että taapero heitti lihapullakastikkeet päällesi ja vauva oksensi paidallesi. Lisäksi, että näiden jälkeen näytät hyvältä pitäisi haluja olla kuin vastarakastuneena konsanaan ja olla suostuvainen oikeastaan kaikkeen mitä mies haluaa kokeilla. Mies ei halua vahvaa eikä itsenäistä naista. Ei tietenkään, sillähän viestit ainoastaan ettet tarvitse miestä ja mies kokee itsensä turhaksi, pärjääthän ilmankin.

Itse ainakin tarvitsen miestäni ja uskoakseni hänkin myös minua. En edes yritä tehdä "miesten" juttuja, kuten renkaiden vaihtoa, koska en osaa. En myöskään oleta mieheni pesevät pyykkiä, raukka pesisi varmaan astianpesuaineella vaatteet jos joutuisi omat sukkansa pesemään.

Mietitäänpä yleisellä tasolla naisten vaatimuksia. Nainen vaatii, että mies omistaa elämänsä naiselle ja kohtelee hyvin. Nainen vaatii lihaksikasta ja hyvin pidettyä vartaloa mieheltä. Miehen tulisi ratsastaa valkoisen hevosen selässä ruusu hampaiden välissä vannoen ikuista rakkautta. Miehen pitää olla hyvä puoliso ja hyvä isä. Työpäivän jälkeen antaa naisen huilata ja käydä jumpassa. Pitäisi ostaa satunnaisesti koruja ja muuta tilpehööriä, jotta nainen muistaa arvonsa. Mies ei saisi vilkuilla muita naisia, rannallakaan kun herkkupeppu kävelee ohi bikineissään. Silloinkin miehen tulee liimata katse omaan puolisoon, jolla kenties onkin vähän lasten jälkeen arpea ja selluliittia. Kohtelias mies toki näin tekee. Miehen tulee olla hyvä rakastaja ja arvata naisen vaihtuvat mielialat. Pitäisi kantaa kaikki painava ja olla ritarillinen. Kun naisesta tuntuu pahalta mies ottaa hellään syleilyyn ja Kirkaa lainaten suruista kauas turvaan vie.

Uskoisin molemmilla sukupuolilla olevan ne omat haasteensa. Ajattelepa sitä reppanaa, joka ei uskalla ujoutensa takia lähestyä sinua. Hän kokee, että pitäisi olla rohkea ja itsevarma ja hurmata sinut täysin. Hän ei ehkä koe itseään sellaiseksi ja siksi ajattelee olevansa muuta kuin mitä nainen odottaa ja jättää lähestymästä vaikka muuten olisi kunnollinen ja hyvä mies ja hyväksyisi sinut virheinesi kaikkineen. Näistä erottaa tosimiehen miehestä. Tosimies ymmärtää vaatimusten olevan epärealistisia, kuten sinäkin varmasti järkevänä ihmisenä ymmärrät ettei mieheltään voi kaikkea ylläolevaa odottaa.

Uskoisin, että kohtaat tosimiehesi, joka ei odota mainitsemiasi asioita. Älä haaskaa aikaa noihin, jotka vaativat. Nauti sillä aikaa elämästä. On perjantai, hae hyvä viini ja lue hyvää kirjaa. Siten saat mukavasti aikasi kulumaan. Kun asut oman tosimiehesi kanssa et jouda kirjoja lukemaan sillä tosimies kantaa sinut ritarillisesti sänkyyn ja siellä pysytte. Erona se näiden vartijoiden kanssa, että sinäkin sitä haluat jolloin miehen ei tarvitse sitä odottaa.

Mukavaa kesää!

Vierailija
12/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, vaatijoiden kanssa.

Vierailija
13/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on oikeassa siinä että kyllä minä siinä vaiheessa kun mietin vaimomateriaalia niin mietin että ottaako hän usein suihin loppuun asti ja antaako usein peppua. Vastavuoroisesti myös minä täytän hänen kaikki toiveet.

Vierailija
14/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Miehet haluaa vaimon olevan juuri tuollaisia. Toki harva saa sellaista. Itse elin pitkään avoliitossa, ero tuli ja mies parin vuoden päästä täydellisen naisen kanssa naimisissa. Vitutti myöntää etten oikeasti kelvannut miehelle vaimoksi. Olenhan "pihtari" eli en halua miestä joka viikko, en ota mielelläni suihin, persettä en anna. Lapset on rasittavia ja vie vaan vapauden. Kaipaan myös miesten huomiota joka tuppaa unohtumaan siltä parisuhteen toiselta osapuolelta. Olen itsenäinen ja teen mitä tykkään ja todellakaan en tykkää siitä että teen kotihommia yhtään enempää kun mies! Ruokansa tehkööt itse. Ajattelen että jos ei miehille kelpaa niin olkoot ilman. Heidän tappionsa se on :D I feel you ap

Vierailija
15/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäköhän nämä mies- ja naisvihaiset ketjut tyhmine yleistyksineen oikein auttaa tai edes huvittaa? Jos noiden yleistysten sijaan katsoisi ensin itseään tarkasti (peili ei riitä), ja sen jälkeen vilkuilisi sitä toista sukupuolta. Kyllä niitä sopivia löytyy kun tietää mitä etsii ja haluaa aidosti ihmisiin tutustua.

Vierailija
16/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti jos naimisiin päästäkseen on sitä kusiputkea imettävä niin pitäköön tunkkinsa! Minä en näemmä avioon astele ikuna!

Vierailija
17/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Miehet haluaa vaimon olevan juuri tuollaisia. Toki harva saa sellaista. Itse elin pitkään avoliitossa, ero tuli ja mies parin vuoden päästä täydellisen naisen kanssa naimisissa. Vitutti myöntää etten oikeasti kelvannut miehelle vaimoksi. Olenhan "pihtari" eli en halua miestä joka viikko, en ota mielelläni suihin, persettä en anna. Lapset on rasittavia ja vie vaan vapauden. Kaipaan myös miesten huomiota joka tuppaa unohtumaan siltä parisuhteen toiselta osapuolelta. Olen itsenäinen ja teen mitä tykkään ja todellakaan en tykkää siitä että teen kotihommia yhtään enempää kun mies! Ruokansa tehkööt itse. Ajattelen että jos ei miehille kelpaa niin olkoot ilman. Heidän tappionsa se on :D I feel you ap

Kannattaisiko miettiä sen mitä mies halusi sijaan mitä itse on parisuhteessa ja mitä parisuhteessa on valmis antamaan ja mitä haluaa siltä. Ja varmaan sinkkuus on ihan hyvä vaihtoehto jos paljon itsenäisyyttä ja omaa tilaa kaipaa, parisuhdehan perustuu kahden ihmisen kompromisseihin yhteiselossa.

Vierailija
18/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän meni parhain päin, mies löysi itselleen täydellisen vaimon. Jollekin sinäkin olet täydellinen, joku joka ei odota sinun haluavan seksiä viikottain, ei odota suikkareita eikä persettä. Hän antaa sinun kulkea ja tehdä mitä tykkäät. Jaatte kotityöt tasan, ettet vaan joudu enempää tekee. Kuulostat melkoiselta saaliilta. Kyllä se sinun tappiosi on. Kunnon suhteen löytäminen on harvinaista herkkua nykyään.

Vierailija
19/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos MGTOW kasvattaa suosiotaan miesten keskuudessa.

Vierailija
20/38 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos MGTOW kasvattaa suosiotaan miesten keskuudessa.

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä