Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteelle menevä tyttö haluaisi kånken-repun, vanha reppu hyvässä kunnossa

Vierailija
29.07.2016 |

Vanha Dakinen reppu (1v sitten ostettu) on hyvässä kunnossa. En todellakaan aio törsätä siksi että tyttö saisi olla toisten klooni. Olenko kamala äiti? Omaa rahaa tytöllä ei niin paljoa ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Ei kaikessa tarvitse mennä massamuodin mukaan.

Vierailija
2/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Kurjalistoko täällä kokoontuu kun ei ole reppuun varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kyse siitä että av mammat on täällä lytännyt kyseisen repun maanrakoon? Jos oma tyttäreni haluaisi kyseisen repun niin en näkisi siinä mitään ongelmaa, muistan kun olin itse menossa ylä-asteelle ja tällöin muodissa oli yksi tietty reppu ja itselläni sitä ei ollut ja sain kuulla kyllä asiasta kuinka noloa on käyttää jotain muuta kuin juuri sitä kyseistä muotireppua.

Vierailija
4/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tuntuisi tilillä voisin ostaakin. Joku ajaton väri.

Vierailija
5/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko Kånken nykyään muotia teinien keskuudess? Pitää oma myydä pois...

Vierailija
6/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sopia,että se on sitten pois tulevista viikkorahoista? Tai joku tietty kotityöt/pihahomma pitää hoitaa x kertaa nii on reppu "ansaittu"

Vierailija
7/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laajempaa kokonaiskuvaa en nyt osaa ottaa kantaa - eli jos teini koko ajan kinuaa kaikkea muodikasta, niin joskus on hyvä sanoa ei. Jos tämä on teinin ainoa toive - niin miksei?

Muutenkin nämä muotijutut ihmetyttää. Mammat ovat toistensa klooneja, mutta yrittävät erottautua sillä, että pitävät lapsensa erossa massamuodista. 

Muutenkin kannattaa ajatella, että uuteen kouluun meno jännittää ja oikea pukueutuminen (mihin myös reppu kuuluu), tuo itsevarmuutta. 

Vierailija
8/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuutoselle mennessä lapsi halusi tuon kånkenin. Ei ostettu heti silloin, mutta ostettiin sit yllärinä joululahjaksi. Nyt menee kasille ja edelleen kånken käytössä.

Mutta, kun kyseessä on yläasteelle meno, voisin tuossa tilanteessa ostaakin, tosi sillä ehdolla että lapsi "tienaisi" osan repusta kotitöillä.

Meilläkin siis oli laadukas ja ihan trendikäs merkkireppu ennestäänkin, mutta onhan se nuorelle tärkeää että on joitain must-juttuja. Meillä ei kovin helposti kaikkee muotikamaa saa, joten joku tuollainen yksittäinen on musta ihan ok.

Vierailija
9/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenhullun provo taas.

Vierailija
10/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko se tytär itse tienata reppurahat? Itse sanoisin, että jos saa itse rahat kasaan, niin voi ostaa! Todennäköisesti voisi jopa arvostaa reppuaan tienattuaan itse rahat. Miten olis vaikka marjanpoimu? Parilla ämpärillä mustikoita saanee reppurahat! Voisi esim. yrittää myydä lähiseudun vanhuksille, jotka ei pääse itse marjaan!

Vierailija
11/11 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. Rumin ja paskaisin massamuotireppu maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi