Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anttilan myyjä itki :(

Vierailija
29.07.2016 |

Olikohan sillä muuten vaan paha mieli konkurssin ja työpaikan menettämisen takia vai olikohan sillä ollut joku idiootti asiakas joka oli haukkunut? Oli hiukan kiusallista mutta ymmärrän kyllä...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressukka:(

Vierailija
2/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kävin Anttilassa ja kysyin myyjältä yhtä tuotetta ja oli niin tyly myyjä, että kun tuli tieto tästä konkurssista niin ajattelin heti että jes, tuokin kusipää sai potkut.

Vierailija
4/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa :-(

Vierailija
5/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten kävin Anttilassa ja kysyin myyjältä yhtä tuotetta ja oli niin tyly myyjä, että kun tuli tieto tästä konkurssista niin ajattelin heti että jes, tuokin kusipää sai potkut.

Kusipää olet itse.

Vierailija
6/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipää olet itse.

Tuolla logiikalla myös sinä olet kusipää.

Vierailija
7/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tosi outoa kun oma työpaikka ja yhtäkkiä hyllyt tyhjenee ja konkurssimyynti.

Vierailija
8/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan väsynyt. Nyt paljon asiakkaita. Ei ne ole tottuneet tälläiseen työtahtiin 😂 no pian saa taas levätä 😊

Vierailija
9/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen ison kaupan kassalla töissä muutaman vuoden ja kyllä siellä välillä sai nuorena naisena sellaista p***** niskaan, että oksat pois. Pari kertaa oli pakko häipyä taukohuoneeseen itkemään. Jos omassa elämässä olis jotain vielä ollut niin jonkun asiakkaan raivarin jälkeen olisin oikeasti varmaan pimahtanut. Nyt kun ikää on tullut enemmän niin osais varmaan jo sanoa takaisinkin. Silloin ajatteli, että kaikkea pitää vaan sietää kun ollaan asiakaspalvelualalla.

Ei ole helppoa Anttilan myyjillä, ihmisiä nekin on ja kaikilla meillä on tunteet. Mun mielestä on ihan tervettä, että ihmiset reagoi asioihin eikä ole semmosia kivikasvoisia. Kävin konkurssimyynnissä ja ihmettelin pitkiä jonoja, kassoja oli 2 käytössä ja ainakin 4 kassaa tyhjänä. Mietin vain, miten ne 2 jaksaa kuunnella sitä huutoa kun väki jonotti tunnin kassalle. Itse häivyin vähin äänin paikalta ostamatta mitään.

Vierailija
10/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis eikai siellä nyt enää kukaan ole kun jo pesää tyhjennetään? Mikä järki?

Vierailija
12/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan sillä muuten vaan paha mieli konkurssin ja työpaikan menettämisen takia vai olikohan sillä ollut joku idiootti asiakas joka oli haukkunut? Oli hiukan kiusallista mutta ymmärrän kyllä...

Yhyy. Kai ostit sille nessuja , -80% alesta?

Vierailija
13/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ressukkaa.

Ensin saa potkut persuuksiin ja sitten joutuu kassavajeella parin myyjän kanssa hoitamaan kolmen tunnin jonoja! Miksei muka voineet varautua ruuhkiin palkkaamalla joka kassalle myyjän.

Vierailija
14/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi olla näin kusipäitä kuin täällä?!?!?

Aivan sairas ketju.

Vierailija
15/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan tosi outoa kun oma työpaikka ja yhtäkkiä hyllyt tyhjenee ja konkurssimyynti.

Saattaa olla laitettava se asunto myös myyntiin ettei tule henkilökohtainen konkurssi..

Siinä voi itku tulla

Vierailija
16/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipää olet itse.

Tuolla logiikalla myös sinä olet kusipää.

Me ollaan kusipäitä kaikki kun oikein silmin/silmiin katsotaan!

Vierailija
17/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi ressukkaa.

Ensin saa potkut persuuksiin ja sitten joutuu kassavajeella parin myyjän kanssa hoitamaan kolmen tunnin jonoja! Miksei muka voineet varautua ruuhkiin palkkaamalla joka kassalle myyjän.

Koska se olisi maksanut liikaa. Ja tämä kansa jonottaa vaikka ilmaista euron ämpäriä 3 tuntia.

Jossain se alennettu hinta on otettava edes osittain takaisin.

Vierailija
18/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa myönteisesti vastaan työpaikan häviäminen. Anttila ei halua olla urakehityksen esteenä. Voi samalla myyjäkin miettiä mitä olisi pitänyt tehdä toisin, olla esim palveluhenkisempi ja kohteliaampi maksavalle asikkaalle.

Vierailija
19/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks periaatteessa oo vähän kiellettyä itkeä asiakaspalveluhommissa? Eikö sillon pyydetä joku tuuraamaan? Ku ei voi oikein vollottaa tiskillä...

Vierailija
20/35 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen ison kaupan kassalla töissä muutaman vuoden ja kyllä siellä välillä sai nuorena naisena sellaista p***** niskaan, että oksat pois. Pari kertaa oli pakko häipyä taukohuoneeseen itkemään. Jos omassa elämässä olis jotain vielä ollut niin jonkun asiakkaan raivarin jälkeen olisin oikeasti varmaan pimahtanut. Nyt kun ikää on tullut enemmän niin osais varmaan jo sanoa takaisinkin. Silloin ajatteli, että kaikkea pitää vaan sietää kun ollaan asiakaspalvelualalla.

Ei ole helppoa Anttilan myyjillä, ihmisiä nekin on ja kaikilla meillä on tunteet. Mun mielestä on ihan tervettä, että ihmiset reagoi asioihin eikä ole semmosia kivikasvoisia. Kävin konkurssimyynnissä ja ihmettelin pitkiä jonoja, kassoja oli 2 käytössä ja ainakin 4 kassaa tyhjänä. Mietin vain, miten ne 2 jaksaa kuunnella sitä huutoa kun väki jonotti tunnin kassalle. Itse häivyin vähin äänin paikalta ostamatta mitään.

Mietin kanssa, että tuossa kohtaa kyllä antaisin palaa ja pistäisin takaisin jos joku ammattivalittaja alkaisi jotain avautumaan. Mitä enää voisi käydä, kun ei potkuillakaan voida uhkailla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi