Miksi joku viitsii syödä kaurapuuroa aamupalaksi? Eihän se pidä edes nälkää
Lisäksi se maistuu pahalta, vaikka sekaan löisi mitä. Pahviselta ja puisevalta ja vanhan, hylätyn ladon seinältä.
Kommentit (22)
Onko se Alku puuro yhtä hyvää kuin kehutaan?
Ei se nälkää pidä kunnolla ja itsekään en pidä siitä paljaaltaan, mutta sopan kanssa kyllä tai jos laittaa raejuustoa sekaan. Raejuuston kanssa se jo pitääkin nälkää. Kyllä, teen näin ja moni muukin tekee.
Rakastan kaurapuuroa! Sehän on vain taidoista kiinni, miltä se maistuu. Ja miksei se pitäisi nälkää siinä missä muutkin aamiaiset?
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa edes kaurapuuroa valmistaa.
Mistä sinä tiedät minun kaurapuuronvalmistamisestani yhtään mitään? Oletko ihan pimeä? Vaikka kaurapuuron valmistaisi mikä kokkijeesus hyvänsä se on silti pahaa. Ei se mitään vaikuta. Ja todellakaan kaurapuuron kehittely ei ole mitään vitun tähtitiedettä, että menepäs nyt vidduun siitä. ap
Kaurapuuro on hyvää! Sekaan laitan mustikoita, pellavarouhetta ja raejuustoa, ja vähän mehukeittoa. Mun herkku, varsinkin isoista kaurahiutaleista pitkään haudutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät minun kaurapuuronvalmistamisestani yhtään mitään? Oletko ihan pimeä? Vaikka kaurapuuron valmistaisi mikä kokkijeesus hyvänsä se on silti pahaa. Ei se mitään vaikuta. Ja todellakaan kaurapuuron kehittely ei ole mitään vitun tähtitiedettä, että menepäs nyt vidduun siitä. ap
*keittely
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi se maistuu pahalta, vaikka sekaan löisi mitä. Pahviselta ja puisevalta ja vanhan, hylätyn ladon seinältä.
On tullut ladon seinääkin maisteltua?
Itse syön kaurapuuroa lautasellisen duunissa jokapäivä ja pärjään sillä noin kello 12 asti. Kyllä se itsellä ainakin nälän vie pois.
Hyvää, terveellistä ja pitää loistavasti nälän pois lounaaseen asti.
Sikke Sumari ei pidä myöskään kaurapuurosta. Useita vuosia sitten jo luin asiasta lehdestä, tekee kuulemma Smoothien aamupalaksi.
Ihmisen kuuluu "tuntea nälkä" ja syödä n. 3 h välein
Käytätkö pikahiutaleita? Kannattaa vaihtaa neljän viljan puuroon. Siinä on jotain makuakin. Sekaan mustikoita ja siemen- tai pähkinärouhetta. Mutta joo siinä olen samaa mieltä ap:n kanssa, että ei se nälkää pidä. Puuro sopii väliaikaiseksi nälänpitimeksi, että jaksaa valmistaa oikean aterian.
Kaurapuuro on perseestä ja kaikkein karmein yhdistelmä on kaurapuuro + raejuusto. Kas kun ette tunge sinne Skyr-rahkaakin joukkoon. Hyi helvetti.
Mahtaa puuron mussuttajilla olla vaikeaa lomailla ulkomailla, kun hotellin aamiaisella ei ole puuroa.
Itse syön kaurapuuron sekoittamalla joukkoon kananmunan ja laittamalla päälle vielä reilun voisilmän. Varmasti pitää nälän poissa ja on muuten myös hyvää :)!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen kuuluu "tuntea nälkä" ja syödä n. 3 h välein
Kuka käskee tehdä näin?
Ei se kaurapuuro mitään herkkua ole, kyllähän sitä syö joskus, ei lähde nälkä kunnolla. Itse teen mieluummin riisipuuroa, sillä lähtee ainakin nälkä. Ja suklaapuuro mannasuurimoista on herkkujen herkku.
T. Lidl-mies.
Huoh...
Mieltymyksistä ja ihmisestä riippuvaista tuokin.
Itse pidän kaurapuurosta ja minulla se pitää hyvin nälkää. Aamuvuoroon jos menen töihin, syön lautasellisen puuroa mehukeittotilkalla siinä puoli kuuden-kuuden maissa ja nälkä alkaa tulla vasta siinä iltapäivällä ehkä yhden-kahden maissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaurapuuro mitään herkkua ole, kyllähän sitä syö joskus, ei lähde nälkä kunnolla. Itse teen mieluummin riisipuuroa, sillä lähtee ainakin nälkä. Ja suklaapuuro mannasuurimoista on herkkujen herkku.
T. Lidl-mies.
Lihava?