Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin yöllä huimaukseen

Vierailija
29.07.2016 |

4 tuntia olin hereillä,en pystynyt mennä maate kun huimasi niin kovasti. Oli myös todella kylmä,lämpömittari näytti 35,3
Välillä tuntu puutuvan koko kroppa mut pystyssä olo oli normaali.. Mitähän tuo oli ..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut huimausta makuulla?

Vierailija
2/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus (aamuisin) ja tähän on liittynyt myös oksentelua. Huimaa niin ettei edes vessaan pääse kuin selällään raahautuen ja istumaan ei pysty kuin muutaman sekunnin. Epäilen, että johtuu niskoista. (en siis ole ollut raskaana, tätä on ollut vuosia silloin tällöin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, ns. hyvänlaatuista asentohuimausta. Netistä löysin jumppaohjeet ja niillä kohtaus menee ohi, hissuksiin. Pahimmillaan on huimannut niin, että oli pakko oksentaa.

Vierailija
4/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tohon otsikon perään unohtunut jotain?

Vierailija
5/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei huimaa maatessa,vaikka käännän kylkeä..

Jännitän yötä,jos huimaus alkaa silloin..

Vierailija
6/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut, ns. hyvänlaatuista asentohuimausta. Netistä löysin jumppaohjeet ja niillä kohtaus menee ohi, hissuksiin. Pahimmillaan on huimannut niin, että oli pakko oksentaa.

Minulla on myös ollut tätä pari kertaa. Asentoa vaihtaessa (esim. sängyssä kylkeä kääntäessä) koko maailma pyöri ympäri monta kertaa sekunnissa. Tuntui tosi pelottavalta ennen kuin kuulin, mistä on kysymys (korvan kaarikäytävässä tasapainoaistin käyttämät "jyväset" ovat jääneet jumiin johonkin kaarikäytävään). Tähän löytyy tosiaan netistä yksinkertaiset liikesarjat, jotka auttavat.

Vierailija
7/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään päivystyksessä. En halua pelotella, mutta pahimmassa tapauksessa voi olla joku aivoverenkiertohäiriö. Apua saat siinäkin tapauksessa, että on hyvälaatuista asentohuimausta eikä sinun enää tarvitse jännittää yötä ainakaan tämän vaivan takia.

Vierailija
8/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ammattivalittja?

Vierailija
9/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyksessä voisi käydä.. Puutunut olo

Vierailija
10/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut huimausta öisin, huimaa vain silloin, kun käännyn oikealle kyljellä. Korvasta johtuvaa?