Voisitteko naiset kertoa miksi miehen pitäisi tehdä lapsia teidän kanssa tai ryhtyä suhteeseen?
Mitä te tuotte ns.pöytään muuta kuin loputtomat vaatimukset ja nalkutuksen. Onko hyviä syitä edes olemassa, kiinnostaisi tietää.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Paneminen.
Pillua saa ilman suhdetta eikä tarvitse tehdä lapsia eli oliko jotain muita syitä?
Tämä on kyllä typerin aloitus hetkeen.
En minä miestäni ole pakottanut parisuhteeseen tai lapsia hankkimaan. Kumpikin on tapahtunut ihan yhteisellä päätöksellä.
Mua pitää rakastaa, siksi. Haluathan sä rakastaa jotakuta? Haluat halia, siksi sun pitää olla parisuhteessa mun kanssa. Sit sä haluat jutella jollekin, siksi sä haluat olla mun kanssa ja sä haluat tehdä jotain yhdessä ja mennä jonnekin yhdessä. Mut mä en lähde niihin sun ystävänä, koska mulle såei sovi se, että joku muu on sulle mua tärkeämpi, joten joudut olemaan suhteessa, jos haluat sitäkin. Ja sit sä jostain syystä oot niin tyhmä, että sä haluat perheen, niin sä roikut siinä sen toivossa. Jos sä olet oikein kiltti, sä saatat saada perheen. Mutta jos se ei sua kiinnosta, niin mun kanssa kun ollaan ei olla muiden kanssa, joten et saa tuota muutakaan olematta suhteessa kanssani. Sä päätät.
Ai että miksi pitäisi.
No siksi kun itse haluavat.
Ainakin oma mieheni on halunnut, ja saanut, kanssani perheen.
Rahaa, keskusteluja, erinomaiset kodinhoito-ja remontointitaidot, viisaan rahankäytön, paljon rakastelua, avaran maailmankatsomuksen, kyvyn nauttia joka hetkestä. Mutta ap ei kelpaisi minulle, on ihan liian epäluuloinen.
Eli ei ollut mitään hyviä syitä, jotain lässyn lää diipa daapa jostain halaamisesta se on teidän naisten juttu te haluatte tuota paskaa en minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneminen.
Pillua saa ilman suhdetta eikä tarvitse tehdä lapsia eli oliko jotain muita syitä?
Eikö sulle ole kukaan kertonut miten niitä lapsia tehdään. 😱
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ollut mitään hyviä syitä, jotain lässyn lää diipa daapa jostain halaamisesta se on teidän naisten juttu te haluatte tuota paskaa en minä.
Haluatko sä rakastaa ja/tai olla suhteessa? Jos et, niin mitä sä sitten koko asiaa edes mietit?
t.6
Minkälainen syy ap:lle sopisi? Nainen haluaa (ja jollain maagisella kyvyllä onnistuu) tehdä sinusta seuraavan yhdysvaltain presidentin? (Tai mikä ikinä onkaan vastaavankokoinen mahdoton unelmasi?) Niin sitten: yes!!?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen syy ap:lle sopisi? Nainen haluaa (ja jollain maagisella kyvyllä onnistuu) tehdä sinusta seuraavan yhdysvaltain presidentin? (Tai mikä ikinä onkaan vastaavankokoinen mahdoton unelmasi?) Niin sitten: yes!!?
Voisin harkita suhdetta jos nainen ottaisi suihin heti kun herään ja sen jälkeen tekisi aamupalan ja toisi sen sänkyyn. Se olisi hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Ap selkeästi haluaa olla yksin eikä tarvitse läheisyyttä ja seuraa. Hyvä niin. Miksi haluat viettää aikaasi äitisi seurassa, mitä hyötyä siitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap selkeästi haluaa olla yksin eikä tarvitse läheisyyttä ja seuraa. Hyvä niin. Miksi haluat viettää aikaasi äitisi seurassa, mitä hyötyä siitä on?
En halua seurustella äitini kanssa, seuraava kysymys?
Hahaha, perinteinen lassukka joka keskustelee itsensä kanssa saadakseen aloituksen pysymään etusivulla, että saisi edes jotain kontaktia naisiin. Mikä menetys Suomen geenipoolille! :D
Toivottavasti jatkat hartaasti asian pohtimista netissä ja tapaat jatkossakin vain naisia, joiden kanssa et saa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin harkita suhdetta jos nainen ottaisi suihin heti kun herään ja sen jälkeen tekisi aamupalan ja toisi sen sänkyyn. Se olisi hyvä alku.
Mutta eihän tuo ole rakastamista sinulta päin naiselle. Eli minun kanssani et pääsisi edes tuohon saakka. Joten vain jos sä itse haluaisit rakastaa minua niin haluaisin suhteen sinuun tai lapsia kanssasi, en muuten todellakaan.
No aapeeta en ottaisi vaikka maksettaisiin. Köysin mihene, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. Kemiaa oli heti, keskustelimme kaokesta maan ja taivaan välillä, urheilimme yhdessä, matkustelimme, hengailimme, harrastimme hyvää seksiä, mitä sitä nyt ikinä keksiikään.
Sitten perustimme perheen, saimme kauniita ja kilttejä lapsia joiden kasvamisesta jaamme ilon. Tuemme ja lohdutamme toisiamme, aina se kanstaa vastuun joka jaksaa ja auttaa sitä joka ei jaksa. Nalkuttaa on kummankaan tarvinnut äärettömän harvoin, molemmat ovat onneksi jatkaneet kasvamista ja kehittymistä suhteen aikana ja eteentulevat vaikeudet on käsitelty keskustelemalla. Seksi on edelleen ihanaa.
Vuosien saatossa meistä on hitsautunut vahva tiimo. Haluamme edelleen samoja asioita ja jaamme unelmia. Nyt vaan myös tunnemme toisemme läpikotaisesti, mikä lisää tuttuuden ja turvallisuusen tunnetta, sekä arvostusta ja kunnioitusta toista kohtaan.
Siis ap, kasva aikuisekai, opi kunnioittamaan muita ihmisiä, pääse noista naisviha-ennakkoluuloistasi. Toivon, että sinäkin jonain päivänä ymmärrät, ihan itsesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella äitini kanssa, seuraava kysymys?
En kysynyt haluatko seurustella äitisi kanssa vaan mitä hyötyä äidistäsi on sinulle? Koska selkeästi arvotat toisia ihmisiä vain hyödyn mukaan. Kenties käyt äitisi luona vain koska hän antaa sinulle rahaa tai ruokaa? Voisitko vastata?
Vierailija kirjoitti:
No aapeeta en ottaisi vaikka maksettaisiin. Köysin mihene, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. Kemiaa oli heti, keskustelimme kaokesta maan ja taivaan välillä, urheilimme yhdessä, matkustelimme, hengailimme, harrastimme hyvää seksiä, mitä sitä nyt ikinä keksiikään.
Sitten perustimme perheen, saimme kauniita ja kilttejä lapsia joiden kasvamisesta jaamme ilon. Tuemme ja lohdutamme toisiamme, aina se kanstaa vastuun joka jaksaa ja auttaa sitä joka ei jaksa. Nalkuttaa on kummankaan tarvinnut äärettömän harvoin, molemmat ovat onneksi jatkaneet kasvamista ja kehittymistä suhteen aikana ja eteentulevat vaikeudet on käsitelty keskustelemalla. Seksi on edelleen ihanaa.
Vuosien saatossa meistä on hitsautunut vahva tiimo. Haluamme edelleen samoja asioita ja jaamme unelmia. Nyt vaan myös tunnemme toisemme läpikotaisesti, mikä lisää tuttuuden ja turvallisuusen tunnetta, sekä arvostusta ja kunnioitusta toista kohtaan.
Siis ap, kasva aikuisekai, opi kunnioittamaan muita ihmisiä, pääse noista naisviha-ennakkoluuloistasi. Toivon, että sinäkin jonain päivänä ymmärrät, ihan itsesi vuoksi.
Haiskahtaa miesvihalle tämä kommentti, jospa yrittäisit päästä miesviha-ennakkoluuloistasi itse.
No ei tarvi.