Kuinka monta kyykkyä pitäisi tehdä päivässä jotta alkaisi näkyä jotain tuloksia?
Ja kuinka pitkään menee ennen kuin mitään näkyy? Kokemuksia?
Onko joku esimerkiksi tehnyt tuota 30 days squat challengea ja oletko ollut tyytyväinen tuloksiin?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tuloksia minkä suhteen?
Ai niin, av-mammat kun eivät tiedä mitä varten mitäkin lihasliikkeitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloksia minkä suhteen?
Ai niin, av-mammat kun eivät tiedä mitä varten mitäkin lihasliikkeitä tehdään.
Kyykyt ilman painoja eivät saa mitään näkyvää aikaa. Joten tuloksia minkä suhteen?
Saapas kaikki liikunta saa jotain aikaan, aloita 3x 10 ja lisää painoja jos alkaa tuntua iisiltä tai sitten vaikka 6x10
Minkä takia naiset treenaavat pakaroita ja reisiä enemmän kuin miehet? Ei kai vaan ulkonäön ja miesten huomion takia?
3x25 syväkyykkyä, ei mitään semikyykkyjä.
Noin kolmessa viikossa saat ilman painoja tehdyistä kyykyistä irti kaiken, mitä niistä on saatavissa, olettaen, että lisäät parin päivän jälkeen joko sarjan pituutta tai sarjojen määrää. Tämä siis lihasmassan suhteen, tietysti se on myös ilman painoja aika aerobinen liike jos jaksat kyykätä edestakaisin pitemmän aikaa, eli varmaan huomaat, että portaitten ylösnouseminen helpottuu.
Olen saanut kasvatetua 200 kyykkyä/3-5x viikko palloperseen jossain vähän päälle vuodessa :D Lähtötilanne oli lättä ja ilman minkäänlaisia painoja.
Tiedän, että minun "olisi kannattanut tehdä tavalla z, x ja c, koska q, w ja e", mutta eipä kiinnosta. Tuloksia on jokatapauksessa tullut! :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naiset treenaavat pakaroita ja reisiä enemmän kuin miehet? Ei kai vaan ulkonäön ja miesten huomion takia?
Ei voisi vähempää miehet kiinnostaa, mutta vaimo on aikas innoissaan minun treenatusta pakaroistani 😅
N20
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kasvatetua 200 kyykkyä/3-5x viikko palloperseen jossain vähän päälle vuodessa :D Lähtötilanne oli lättä ja ilman minkäänlaisia painoja.
Tiedän, että minun "olisi kannattanut tehdä tavalla z, x ja c, koska q, w ja e", mutta eipä kiinnosta. Tuloksia on jokatapauksessa tullut! :)
Fyysisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti mahdotonta.
Tehdä 200 kyykkyä kolme tai viisi kertaa viikossa? Ei muuten ole. Itse olen tehnyt parhaimillani kerralla ilman taukoja 2 000 kyykkyä. Syömishäiriö-taustaa ja tiedän kyllä, ettei ole tervettä.
Tein joskus neljä viikkoa putkeen 1 000 kyykkyä ja 1 000 vatsaa/pv ilman taukoja. Vatsalihaksiin tuli jonkin sortin repeämä tuon takia, mutta sekin oli fyysisesti mahdollista. Järkevää? Ei, mutta olin sairas.
Tuloksia minkä suhteen?