Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työsi raskasta?

Vierailija
28.07.2016 |

Onko kaikki työ raskasta vai löytyykö tästä maailmasta vielä ansiotyö joka ei olisi raskasta? Mikä työ tuo voisi olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen työ ei ole raskasta, josta on innostunut ja jota ei joudu tekemään ihan liikaa (eli ei istu joka ilta ylitöissä). Mitä tykkäät tehdä?

Vierailija
2/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tolkuttomasti kävelyä, kantamista, raahaamista, kaivamista, ruohonleikkuuta, trimmausta, raivausta ja kaikkea muuta fyysistä. Ulkona, säässä kuin säässä. 28 asteessa ruohonleikkuu alkaa olemaan jo kohtuu hirveää, vaikka miten rakastaisikin työtä. Iltaisin olen kipeä ja liikkuminen sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sekä fyysisesti että toisinaan myös henkisesti.

Työ voi olla monella tapaa raskasta, eikä pelkästään fyysisesti. Se myös riippuu täysin ihmisestä kuka sitten ottaa ja millaiset paineet niin raskaasti että stressaa työjuttuja vapaa-ajalla ja lomallakin.

Vierailija
4/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisesti on välillä raskasta.

Vierailija
5/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työni on hauskaa ja helppoa, olen ict-alalla. Aluksi avokonttori tuntui rasittavalta mutta siihenkin tottuu, enkä enää anna selän takana kulkevien häiritä netissä surffailua. Työtä teen vähintään sen verran kuin muutkin, eli voin hyvin käyttää osan päivästä rentoutumiseen ja omien asioiden hoitamiseen.

Vierailija
6/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, on henkisesti helpohkoa, fyysisesti käytännössä istumista, joitain harvoja tavarankantelupäiviä lukuunottamatta :) Välillä joutuu tietty pohtimaan ratkaisuja, joskus on kiire, ja toisinaan ketuttaa lähinnä osa työkavereista, mutta pääsääntöisesti naurattaa miten helpolla ja hauskalla duunilla tienaan palkkani. Lisäksi mua arvostetaan, musta tykätään ja mua pidetään fiksuna, ahkerana ja rehtinä työkaverina ja alaisena. Voisko paremmin enää olla? No ehkä, koska myös meidän toimiston ulkopuolella ihmiset, jotka eivät ole koskaan tavanneet mua, mutta joiden kanssa olen keskustellut, pitävät musta suunnattomasti ("I really like you, you have a good vibe!", "You're an amazing woman!", "Me tarvitaan sua, sun täytyy [rueta taas meidän asioiden hoitajaks]!) Tienaan enemmän kuin ennätän kuluttaa :) Vihatkaa rauhassa, olen onnellinen elämässäni.

Vierailija
7/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin rankkaa siivoustyötä hotellissa. En suosittele. Itse lähden heti kun muuta löytyy!

Vierailija
8/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ajoittain, sekä fyysisesti että henkisesti. Olen kuitenkin myös sitä mieltä, että jos todella viihtyy työssään, ei se tunnu yhtään niin raskaalta kun muuten voisi. Henkiseen kuormittavuuteen on tottunut ja harvemmassa ovat onneksi ne todella raskaat tilanteet. Fyysinen puoli on useammin koetuksella kun milloin missäkin ympäristöissä joutuu työskentelemään. Ensihoitaja siis olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme