Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettilukio

Vierailija
28.07.2016 |

Työvoimatoimiston kautta kuulin tällaisesta mahdollisuudesta, että lukion (lukuunottamatta kirjoituksia) voisi käydä itseopiskeluna netissä. Itseäni näin aikuisena työttömänä kiinnostaisi tuo vaihtoehto, että lukion jälkeen olisi sitten helpompi jatkaa. Tällä hetkellä pohjana siis ammattikoulu huonosti työllistävällä ajalla.

Onko kellään kokemuksia nettilukiosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parin vuoden takaa kokemus. Vuodessa tein lukion oppimäärän ja lakin sain.

Vierailija
2/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotin nettilukiosta 2010 ylioppilaaksi. 1,5 vuodessa kävin kaikki pakolliset kurssit ja pari ylimääräistä. Mulle se passas todella hyvin, kun tykkään tehdä omassa tahdissa ja tehtäviä oli mukava tehdä. Koin myös, että opin paremmin tekemällä niitä tehtäviä kuin että olisin istunut tunneilla kuuntelemassa opettajaa ja hikihatussa olisin lukenut kokeisiin. Kirjotuksissa se vähän kostautu, kun kokeita lukiossa tosiaan ei ollut ja yhtäkkiä pitikin istua tuntitolkulla tekemässä kokeita. Suosittelen, jos osaat ruoskia itseäsi tekemään niitä kursseja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Juuri tuota ajattelin itsenikin kohdalla, että opin paremmin itsekseni ja juurikin omassa tahdissa, joten nettilukio tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin että olisi aina lähiopetusta.

Vierailija
4/4 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Juuri tuota ajattelin itsenikin kohdalla, että opin paremmin itsekseni ja juurikin omassa tahdissa, joten nettilukio tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin että olisi aina lähiopetusta.

Kannattaa ihmeessä käydä se lukio, jos vaan kiinnostaa :) itse kävin matematiikan pakolliset ryhmäkursseina, jolloin sai opettajilta ja ryhmäläisiltä hyviä neuvoja. Matikka oli mulle se vaikein juttu lukiossa, mutta onneks oli hyvät opet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä