Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajien elämäntyylien jäljittely ajaa monet velkakierteeseen

Vierailija
28.07.2016 |

Luulen, että monella nuorella ja miksei vanhemmallakin, on ongelmia sisäistää mikä on normaalia rahankäyttöä ja mikä ei. Kun lukee tiettyjen bloggaajien sivuja, niin on " normaalia" käydä esim. monta kertaa viikossa Kämpissä aamiaisella, illallisilla milloin missäkin jne.... Asunnot remontoidaan lattiasta kattoon, ostetaan vaan laadukasta ja kallista yms yms. Työksi riittää se, että silloin tällöin blogataan tai tehdään kauheesti duunia pari päivää kuussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on käynyt mielessä useasti. Bloggarit tienaavat, saavat osan materiasta lahjaksi ja samaan aikaan lukijat jäljittelevät tai yrittävät jäljitellä bloggaajien elämäntapaa...

Vierailija
2/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen...onko tästä jotain oikeata dataa vai onko normi av:n shaibaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergeri tuntuu elävän kunnolla aitoa bloggaajan elämää.

Vierailija
4/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös useamman bloggarin, joilla pappa betalar tai sitten varakas mies. Siihen sitten vielä päälle mainostettavien lahjomukset. Ei kukaan työssäkäyvä edes ehdi vastaavaan humputteluun. Yritän välttää blogien lukemista, materialismi on muutenkin nykyisin out, kiitos Konmarin.

Vierailija
5/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tekis mieli perustaa sellannen "realistinen" blogi, missä sit kertoo mihin oikeesti on rahaa ja mihin ei tälläsenä nuorena naisena isossa kaupungissa.

Vierailija
6/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tekis mieli perustaa sellannen "realistinen" blogi, missä sit kertoo mihin oikeesti on rahaa ja mihin ei tälläsenä nuorena naisena isossa kaupungissa.

Siitä saattas tulla vaan vähän tylsä kun mihinkään ei olis varaa (ei siis pahalla!), mutta oishan se mukava joskus lukea tavallisesta elämästä.

Vierailija
7/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit jos ois tosi kekseliäs niin kirjoittas vinkkejä mitä kaupungissa voi tehdä vähillä rahoilla.

Vierailija
8/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ihmisiä riittää, jos eivät hoitaisi itseään velkavankeuteen bloggarin takia, niin ostelisivat lomaosakkeita ja duunaisivat wincapita-tyyppisiä juttuja.

Tai rahaa jollekin Afrikkaan, ku ei oo rahaa lentolippuihin.

Vierailija
9/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että kaikki tyhmyydestäkään johtuis. Tosi paljon vaan nuoret tytöt ja pojat seuraa bloggaajia ja luulevat, että kirjottelemalla blogia ostellaan chaneleita ja parilla työvuorolla bikbokissa kauheet kasat meikkejä ja vaatteita. Tietty vanhempien homma opettaa lapsillensa, ettei raha kasva puussa mutmut..

Onneksi Uino sanoi kerrankin selkeästi uudessa videossaan, että saa paljon kosmetiikkaa. Itse ostanut kuukauden aikana vain yhden kuivashampoon.

Vierailija
10/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä jotka jäljittelevät julkkiksia tai juoksevat trendien perässä.

Onko  oikeesti sellaisia lampaita jotka saattavat itsensä velkakierteeseen koska joku  bloggaava nobody tekee asian x tai  y tai  käy  syömässä paikassa ä tai  ö.

Mikä ihmisiä  oikein vaivaa?

Mulla itselläni ei ole moista tarvetta enkä kahdehdi julkimoita tai halua että kuten he. Taidan olla omituinen.

Vierailija
11/11 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ennen matkittiin malleja ja näyttelijöitä, ja heidän elämistään luettiin muoti- ja naistenlehdistä. Nyt on sitten blogit.