Mitä olet viimeksi mokaillut humalassa?
Kommentit (5)
Viimeksi kun join, eli viime vuoden marraskuussa. Ajoin kännissä kotiin, kun en jaksanut kävellä ja oli kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun join, eli viime vuoden marraskuussa. Ajoin kännissä kotiin, kun en jaksanut kävellä ja oli kylmä.
Hyi!
Siitä on jo yli 10 vuotta. Puhuin silloin yhdelle kaverin kaverille typeryyksiä ja hän piti minua känniääliönä. Mokasin siis itseni heidän silmissään.
Sen jälkeen olen lopettanut väkevien juomisen ja en juo ulos lähtiessä koskaan olutta tai siideriä vahvempia juomia. En ole joutunut katumaan baari-iltoja, tuolla konseptilla on aina ollut hauskaa ja kotiinkin olen aina löytänyt.
No siis ihan perusjuttuu ettei mitenkää ihan hirveen noloo, illanistujaisissa kusin housuun ja samalla paikan parvekesohvalle mut onneks oli tyynyjä jolla sen peittää ja aurinko kuivas äkkii :) sit vaan menin äkkii vessaan ja vedin kusiset alkkarit vessanpöntöstä alas ja jatkoin iltaa hameella alushousuttomana.
Vessa meni sit niinku kans tukkoon.
Baarissa sit alko yrjöttää ni yrjösin paidankauluksesta sisään ja jatkoin tanssimista.
Kotimatkalla taksijonossa olin ihan vitun seis kun ja taksitolppaan oksentaessa pääsi ripulipaskat samalla, onneks kaikki jonossa oli tosi ymmärtäväisii.
Kotona vielä kusin eteisessä miehen kenkien päälle ja sammuin paskat housussa valkoiselle sohvallemme.
T. Edellistä känniääliöketjua ihmetellyt, mutta onneksi nuo on ihan normaaleja pikku kännihupsutteluja.
Ei nyt kamalan paha mutta kehuin työkaverin silmiä kännipäissäni kun olimme oluella ennen lomaa. En ehkä kehtaa katsoa sitä enää töissä silmiin. Luulee ties mitä :o