Nyt saa vinkata, kohdetta Kanariansaarilla, kiitos!
Kaikki vinkit otetaan vastaan, niin suositukset kuin kehotukset olla menemättä. Vaikea seuloa vaihtoehtoja itse, niitä on ihan älyttömän paljon!
Eli syyslomalla Kanarialle mutta minne sinne? Kohde, hotelli, kaikki vinkkaukset kiinnostaa! Kaksi aikuista + kaksi teiniä.
Kommentit (49)
Las Palmas. Kaupunki ja rantaloma yhdessä ja saari on niin pieni että tunnissa pääsee pohjoisesta eteläpäätyyn autolla.
Teneriffa on kiva. Upea vesipuisto siellä joka varmasti kiinnostaa teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö. Turisteja ei kaivata.
Ai, luulin että turismi on tärkeä elinkeino.
Menkää sinne, missä presidentti aikanaan lomaili perheensä kanssa. Joku urheiluhotelli, oliko Fuerteventuralla vai Lanzarotella.
Puerto Rico.
Kaksi rantaa makoiluun ja pieneen sukelteluun. Erityisesti Amadoreksen rannalta snorkkelin ja uimalasien kanssa uintiressulla näki jos jonkin moista pienempää kalaa ja merisiiliä. Puerto Ricon varsinaiselta rannalta sisämaahan katsoessa oikealle puolelle jää kukkula, jossa paljon erilaisia polkuja ja kauniita maisemia. Polkuja pitkin pääsee patikoiden Balitoon ja Los caiderokseen. Mieleenpainuva reissu.
Ääni Las Palmasille. Täydellinen ilmasto, tekemistä riittää myös sadepäivinä ja mahtava ravintola tarjonta. Teneriffan Santa Cruz kiinnostaisi myös, mutta siellä ei ole vielä käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa vähän tarkemmin niitä paikallisten mielipiteitä.
Varmaan mukava olla Kanarialla muiden suomalaisten kanssa 🤣 onneksi on parempia paikkoja olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mukava olla Kanarialla muiden suomalaisten kanssa 🤣 onneksi on parempia paikkoja olemassa.
Juu, kuten vauva.fi palstalla v-mäisesti kettuillen. Onnea lomareissullesi palstailun syvyyksiin!
Kiitos näistä, tässä samalla näitä tutkin. Teneriffalle oon toistaiseksi löytänyt vain niin kalliita matkoja että ei taida lompakko kestää. Las Palmas on mahdollinen, jatkan tutkimista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä talvella kuukauden ja olin tietoinen sen pienen vähemmistön mielipiteestä. Suurin osa väestöstä saa suorasti tai epäsuorasti elantonsa turismista.
Lanzarote. Mielenkiintoisia luontokohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kuten vauva.fi palstalla v-mäisesti kettuillen. Onnea lomareissullesi palstailun syvyyksiin!
Ihmettelen mikä ihme saa kenenkään lähtevän noihin turistirysiin.
Olen ollut Kanarialla monta kertaa, enkä osaa suositella kohdetta tietämättä kysyjän kiinnostuksenkohteista. Jos kulttuuri kiinnostaa, niin Las Palmas. Jos rannalla makaaminen, niin Ingles. Jos haluaa rauhaa, niin joku pienempi paikka.
Oma suosikkini on Puerto de la Cruz, jossa on melko vehreää, mutta välillä on pilvistä.
Mene laivalla Teneriffalta La Palman saarelle tutustumaan Caldera de Taburientesiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä talvella kuukauden ja olin tietoinen sen pienen vähemmistön mielipiteestä. Suurin osa väestöstä saa suorasti tai epäsuorasti elantonsa turismista.
Juuri näin, kyse on pienestä äänekkäästä vähemmistöstä. Ja lehdet revittelee otsikoilla jotka myy, ei mitään uutta auringon alla.
Las Palmas on huono aurinkolomakohde. Puerto ricossa taas teinit todennäköisesti kyllästyvät perusteellisesti. P. de la cruz on täynnä eläkeläisiä. Ingles on täynnä h omoja ja iltaelämä on vauhdikasta ei niin hyvällä tavalla, laittomia aineita runsaasti ym. Americas on kuin Ingles, mutta enemmän heteroita ja kännisiä brittejä.
Ollaan liikunnallisia ja aktiivisia. Teinejä varmasti kiinnostaa rannalla makoilukin mutta myös vesipuisto kuulostaa hyvältä. Toinen arvostaa varmaan myös shoppailumahdollisuuksia. Kaikenlaiset liikunnalliset aktiviteetit on plussaa, esim. padel-kentät tai frisbeegolf-radat lähellä.
Pakettimatkat näyttää tulevan halvemmaksi kuin lennot + hotelli. Lennot on todella kalliita. Ap