Minulla ei ole enää elämänhalua
Kuolema tuntuu todella houkuttavalta vapautukselta tästä apaattisesta olemisesta nimeltä elämä. Kyllähän minulla niitä hyviäkin päiviä on mutta entä sitten? Niidenkö takia tässä eletään? Enpä tiedä. En pyytänyt päästä tänne. Ei kukaan pyydä. Ihmisellä pitäisi olla oikeus päättää päivänsä turvallisesti.
Kommentit (27)
Ainasa samaa ruikutusta. Tee se ja lopeta ininä. Kun ei ole oikeita ongelmia, osa sitten keksii niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan junaradalle tai talonkatolle katsomaan onko pokkaa vai ei. Itse tuijotin sillalta alas jäiseen mereen ja totesin että jatkan elämää, siitä on nyt 8 vuotta. Ei siinä mitään nettiuhkailuja ja säälipisteitä tarvita vaan oma päätös.
Ei mulla ole tollaista, en halua tehdä perheelle noin paskasti. Mutta jos tulisi sairaus ja veisi....
Täällä pyörii emptiakyvyttömiä luonnehäröjä. Älä vahingoita itseäsi. Olet arvokas. Huomaat sen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus on valinta ja asioita voi katsoa monelta näkökulmalta. Tuskin on yhtään ihmistä jotka ovat koko ajan onnellisia ja elämä täynnä tarmoa. Eiköhän se kuulu asiaan olla välillä aallon pohjassa. Huonoissakin asioissa on aina jotakin hyvääkin. Ei tarvitse nousta talon katolle.
Etsipä sitten jotain v*ttuilematta positiivista asunnottomuudesta ja siitä, että ei ole työtä, rahaa, perhettä, kavereita ja edes mahdollisuuksia hankkia näistä enää mitään, koska ikää on liikaa ja terveyttä liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan junaradalle tai talonkatolle katsomaan onko pokkaa vai ei. Itse tuijotin sillalta alas jäiseen mereen ja totesin että jatkan elämää, siitä on nyt 8 vuotta. Ei siinä mitään nettiuhkailuja ja säälipisteitä tarvita vaan oma päätös.
Ei mulla ole tollaista, en halua tehdä perheelle noin paskasti. Mutta jos tulisi sairaus ja veisi....
Täällä pyörii emptiakyvyttömiä luonnehäröjä. Älä vahingoita itseäsi. Olet arvokas. Huomaat sen vielä.
Millähän perusteella sinä väität jotakuta tuntematonta ihmistä arvokkaaksi? Mitä tuo "huomaat sen vielä" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tee lapsia, saat tarkoitusta.
Lisää viattomia tänne luhistumassa olevaan tarkoituksettomuuteen? Jotta sinulla olisi "tarkoitusta".. 👏
En usko että olet aina tuntenut noin, eikös vain? Tänäkin on ohimenevä vaihe sun elämässä. Nyt on monella mieli maassa. Tää vuodenaika ja maailmantilanne. Halaus sinulle