Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vuoksi työttömien kämpät ovat aina niin sotkuisia?

Vierailija
27.07.2016 |

Heillä juuri luulisi olevan aikaa siivota?

Ja miksi tekevät ruokansa kalliista eineksistä ja sitten valittavat, että terveelliseen ruokaan ei muka ole varaa?

Alkakaahan selittää ja sassiin sittenkin!!1111

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla työttömyys alkaa noin kuukauden jatkuttuaan passivoimaan ja perus elämänhallinta kärsii. Olen kokoaika väsynyt vaikka nukun 10-12h yössä. Tiedostan siivoamisen tarpeen, muttei vaan saa aikaan aloittaa. Samaten liikunnan harrastaminen tuntuu ylitsepääsemättömältä. Sitten kun pääsen taas töihin tilanne normalisoituu lähes välittömästi. Ekat pari työpäivää niin tulen taas toimeen 6h yöunilla, jaksan pyöräillä töihin ja käydä töiden jälkeen salilla. Tämä on toistunut eriasteisena nyt joka kerta ne viisi kertaa kun olen ollut 2-4kk jakson työttömänä.

Vierailija
22/25 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työttömänä siistimpää. Olen melko sottapytty, mutta silloin kun olin työtön, purin turhautumistani ja vihaani siivoukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiäkin on monenlaisia. Kun oli töissä koti oli siisti ja tein kotiruokaa. Nyt työtön jo vuoden. Koti edelleen siisti ja kotiruokaa tarjolla. Ehkä se on suurin ero et töissä ollessa ei ollu aikaa roikkua somessa. Työ/harrastukset ja kodin pyörittäminen vei kaiken ajan.

Vierailija
24/25 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojien kodit on kyllä kaikista suttusempia:)

Vierailija
25/25 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kysy mieluummin miksi kaikkien sinun tietämiesi työttömien kämpät ovat sotkuisia. Ehkäpä kaltaisesi törkymyysiäiset hakeutuvat samoihin piireihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi