Kahville
Moikka nyt tässä olis normi mies ikää 24 . Lappi ja mökkeily on parasta . Kuka lähtee kahville .
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio hankkia lapsia avioliiton ulkopuolella, joten jätän väliin. Toivottavasti löydät jotain sopivampaa seuraa!
P.S. Kysyin edellisessä viestissäni ammattiasi, en vuositulojasi. En ole kiinnostunut rahasta vaan siitä, mitä teet, sillä se kertoo jotain ihmisestä siinä missä harrastuket ym. kiinnostuksenkohteet.
Anteeksi en vain halua liian tarkasti kertoa mitä teen mutta perus duunari olen .
Naimisiin meno toisaalta onnistuisi mutta vain siinä tapauksessa että olisi avioehto.
Lisäisin vielä että ikä haarukka olisi 20-31
Voisitko kirjoittaa avioehdon
Kuka on lempikirjailijasi?
Minkä taidenäyttelyn kävit katsomassa viimeksi?
Mikä on ruokabravuurisi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruokabravuurisi?
Sori ei oikeen kiinnosta kirjallisuus tai taide näyttelyt seinälle tosin voisin ostaa jotain.
Ehdottamasti oma kalastama paistettu/savustettu lohi/taimen .
Ap
Keksi jotakin personnallista sanottavaa, heittäydy runolliseksi, viettele nainen.
Minkä näköinen olet? Hiukset? Silmien väri? Millaisia toiveita sinulla on kumppaniltasi? Pidätkö eläimistä?
makethejp kirjoitti:
Keksi jotakin personnallista sanottavaa, heittäydy runolliseksi, viettele nainen.
Kiitos tästä vinkistä :) Meinaatko oikeesti että täältä löytyisi unelmien nainen .
Taitaa olla enempi miehiä kuin naisia tällä sivulla .
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen olet? Hiukset? Silmien väri? Millaisia toiveita sinulla on kumppaniltasi? Pidätkö eläimistä?
Miehekäs. Hiukset ruskeat ja silmät siniset
Työssä käyvä ja jonkinlainen erä henkisyys
Kyllä pidän jos on koulutettu eikä mitään haukkujia tai tuhoajia .
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs jos sinä kertoisit jotain itsestäsi
Ap
Eiks tällä sivulla nyt ollukkaan yhtään sinkku naista
Osoitetta tulemaan, niin pyrähdän sinne. Lapsiahan me ei voida saada, kun minulla vaihdevuodet jo takana, mutta no worries. Minulla on parit jo omasta takaa, niin niille sitten isäksi rupeat.
Vierailija kirjoitti:
Osoitetta tulemaan, niin pyrähdän sinne. Lapsiahan me ei voida saada, kun minulla vaihdevuodet jo takana, mutta no worries. Minulla on parit jo omasta takaa, niin niille sitten isäksi rupeat.
Hei lisää näitä tämmöisiä ihan rupee seisoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruokabravuurisi?
Sori ei oikeen kiinnosta kirjallisuus tai taide näyttelyt seinälle tosin voisin ostaa jotain.
Ehdottamasti oma kalastama paistettu/savustettu lohi/taimen .
Ap
Sitten ei valitettavasti tule kahveja. Toivottavasti saat täältä kalakaveriksesi jonkun mukavan työväenluokkaisen eräjonnan.
Minkälainen nainen antaa seksiä miehelle, joka osaa kirjoittaa äidinkieltään noin huonosti?
Anteeksi en vain halua liian tarkasti kertoa mitä teen mutta perus duunari olen .
Naimisiin meno toisaalta onnistuisi mutta vain siinä tapauksessa että olisi avioehto.
Lisäisin vielä että ikä haarukka olisi 20-31