Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalisia tilanteita pelkäävät, kertokaa mitä "hauskoja" tapoja vaivasta seuraa

Vierailija
27.07.2016 |

Yleistä taitaa olla se, että pitää kuunnella oven takana ennen kun voi mennä rappuun.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se tyyppi joka istuu yksin aamulla ennen klo 7 pokestopilla..

http://www.vauva.fi/keskustelu/2618580/introvertin_pokemon_ongelmat

Vierailija
22/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :) Samaistun jokaiseen... Sosiaalisten tilanteiden pelko vaikuttaa niin paljon mun jokapäiväiseen elämään, että en edes osaa ajatella millasta elämä olisi ilman sitä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloistani huolimatta olen ihan siedettävän näköinen, joten mulle on tullut tavaksi särkeä miesten sydämiä treffipalstoilla. :) Kaipaan rakkautta ja seksiä, joten tykkään chattailla usein vihjailevaan sävyyn ja antaa ymmärtää kaikenlaista, mutta siinä vaiheessa kun mies alkaa tosissaan ehdottaa tapaamista, keksin aina jonkin tekosyyn, kuten että mulla onkin jo toinen, ja siirryn seuraavaan uhriin. Life is a bitch, so am I.

Vierailija
24/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitää mua sosiaalisena, koska olen hyvä puhuja ja hallitsen semmoisen sosiaalisen käytöksen, johon on selkeä kaava. Kaikki vaan ajattelee, että mulla on vilkas sosiaalinen elämä jossain muualla. Ei ole. Tapaan joskus siskoani ja muuten vain kökötän yksin kotona.

Kuvasit minun elämäni :) 

Vierailija
25/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peloistani huolimatta olen ihan siedettävän näköinen, joten mulle on tullut tavaksi särkeä miesten sydämiä treffipalstoilla. :) Kaipaan rakkautta ja seksiä, joten tykkään chattailla usein vihjailevaan sävyyn ja antaa ymmärtää kaikenlaista, mutta siinä vaiheessa kun mies alkaa tosissaan ehdottaa tapaamista, keksin aina jonkin tekosyyn, kuten että mulla onkin jo toinen, ja siirryn seuraavaan uhriin. Life is a bitch, so am I.

Niin ja mainitaan nyt sitten vielä, etten mä varsinaisesti tuosta mitenkään nauti - päinvastoin. Silti joskus vaan tekee mieli lievittää yksinäisyyttä vihjailevan chattailun merkeissä, jolloin päädyn kyseisiin tilanteisiin.

Vierailija
26/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulla istumaan/jäädä ruokailemaan/kahvittelemaan pöytäseuraan, josta ei käytännössä tunne ketään, vaikka ovat ns. samaa työporukkaa. Istuu vain hiljaa.

Vierailija
27/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän mieheni hoitamaan puhumisen puolestani, kun se on vain mahdollista.

Vierailija
28/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein koulussa aina mahdollisimman lyhyen esitelmän, ja sain huonoja numeroita niistä.

Vierailija
29/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa, että mammat antavat tällekin yläpeukkua.

Vierailija
30/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa minunkin puhelut.

Ruokakaupassa voin kyllä käydä milloin vain, mutta kaupungilla vaatekaupoilla ym. pyrin käymään aina keskiviikkoisin, kun on vähiten väkeä liikkeellä.

Ja lomalla käydään aina hiljaiseen aikaan. Tänään tuli radiosta kolme ajankohtaa, jolloin ihmiset eivät lomaile. Meillä on yksi niistä käytössä, koska minä en kestä ihmispaljoutta. Vaatii vähän järjestelyä päästä silloin irtautumaan lomalle, mutta on aina onnistunut.

Vierailija
31/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaatekaupoilla aina arkiaamuisin, ettei ole paljon porukkaa. Sailla käyn aikaisin aamulla/myöhään illalla. Jos en käy salilla säännöllisesti, alan pelätä sinne menoa ja voi mennä viikkoja, ennen kuin uskallan mennä sinne.

Kesäisin ahdistaa kävellä shortseissa tai lyhyessä hameessa/mekossa, sillä pelkään ihmisten tujottavan rumia jalkojani ja nauravan. Samoin jos kuulen naurua, kuvittelen henkilön nauravan minulle ja ala ahdistua ja panikoida.

Juhlissa ilmottaudun monesti vapaaehtoiseksi tiskaamaan, etten joudu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Muuten olen jossain perimmäisessä nurkassa ja yritän piiloutua huonekasvin taakse.

Työskentelen myyjänä. Hassua, eikös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi