Introvertin Pokemon-ongelmat
Ihana peli ja oon ihan koukuttunut, mutta ahdistaa se sosiaalisuus. Esim pokestopilla on lure ja siinä jengiä. En todellakaan kehtaa mennä siihen seisomaan puoleksi tunniksi. Tai johonkin ahtaaseen tungokseen mitä keskustassa. Laitan oman luren esim 3 yöllä et saa olla rauhassa. ja sit se kun moni katsoo sen näköisenä et haluis kysyä jotain, minä en halua keskustella! Yleensä lähen äkkiä eri suuntaan.
Gymitkin on ärsyttäviä, käyn yleensä joskus niitä valtaamassa mutta en mene jos on tungos ympärillä.
Kommentit (42)
Mikä se lure on ?
T. Aloitteleva pelaaja
Odota kaksi kuukautta, niin asia on jo unohtunut. Kukaan tai sinä ei enää halua pelata peliä. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se lure on ?
T. Aloitteleva pelaaja
Lure = Pokéstoppeihin pelaaja voi kiinnittää lureja, eli houkuttimia. Pelaajat saavat lureja käyttöönsä, kun taso on noussut tarpeeksi korkealle ja muutkin pisteet ovat nousseet. Jos yksi pelaaja laittaa Pokéstoppiin luren, hahmoja houkuttelevasta luresta hyötyvät kaikki pelaajat. Lure kestää 30 minuuttia.
t iltalehti
Toivoisin, että jostain löytyisi kunnon ABC aloitteleville pelaajille. Oon ihan pihalla.
T. Luretiedoton
Mä just ajattelin että haluunko mennä minnekään hakee pokemoneita jos siellä on muita ihmisiä. Just latasin pelin
Ymmärrän. Itekkin oon niin sosiaalisesti awkward etten haluaisi tunkea johonkin väkijoukkoon seisoskelemaan. Muutenkin oon sen tyyppinen ihminen et pelaan mieluiten yksin, moninpeleissä tuppaa aina olemaan joku komenteleva kusipää joka mielestään tietää ja osaa kaiken paremmin kuin muut.
Mun mielestä Pokemon Go:n pelailu on parhaimmillaan kun saa vaeltaa itsekseen, löytää kenties jotain uusia kävelyreittejä ja nauttia luonnosta :>
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itekkin oon niin sosiaalisesti awkward etten haluaisi tunkea johonkin väkijoukkoon seisoskelemaan. Muutenkin oon sen tyyppinen ihminen et pelaan mieluiten yksin, moninpeleissä tuppaa aina olemaan joku komenteleva kusipää joka mielestään tietää ja osaa kaiken paremmin kuin muut.
Mun mielestä Pokemon Go:n pelailu on parhaimmillaan kun saa vaeltaa itsekseen, löytää kenties jotain uusia kävelyreittejä ja nauttia luonnosta :>
Kiva tietää etten ole ainoa :)
Toissayönä parveilin leikkikentän (kyllä .. luitte oikein.. ) läheisyydessä kahden luren houkuttelemana, porukkaa paljon ja mua arvelutti .. Hiissasin itseni sellaisen varastorakennuksen seinustalle, parin metrin päässä joku toinen sosiaalisesti kyvytön mulkaisi takaisin ja molemmat vaivuttiin peleihin. Ei tullut kukaan juttelemaan - kummallekaan. Kyllä mä luulen et porukka näkee ketkeä haluu olla yksin..
Mulle taas olisi ok jos joku tulisi juttelemaan, mutta eilenkin istuin puistossa yksin, vaikka siellä oli kymmeniä pokettajia. Nyyhkis.
Noista uutisjutuista saa sen käsityksen että kaikki suomalaiset siellä ihan ihmeellisesti pulputtaa keskenään. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Toissayönä parveilin leikkikentän (kyllä .. luitte oikein.. ) läheisyydessä kahden luren houkuttelemana, porukkaa paljon ja mua arvelutti .. Hiissasin itseni sellaisen varastorakennuksen seinustalle, parin metrin päässä joku toinen sosiaalisesti kyvytön mulkaisi takaisin ja molemmat vaivuttiin peleihin. Ei tullut kukaan juttelemaan - kummallekaan. Kyllä mä luulen et porukka näkee ketkeä haluu olla yksin..
Mäkin kävin leikkikentällä mutta mulla oli lapsi mukana. Vähän kyllä katoin että tajuaakohan nuo muut lapset mitä siellä teen. Sanoin vaan pojalleni, että menehän nyt leikkimään tohon kiipeilytelineeseen kun siellä on pokestoppi ja äiti ei kehtaa yksin mennä 😂
Ihme antisosiaalista sakkia. :'D Mut hei, sekaan vaan, saa siellä rauhassakin olla, jos haluu, ei kukaan väkisin änkeä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että jostain löytyisi kunnon ABC aloitteleville pelaajille. Oon ihan pihalla.
T. Luretiedoton
Tämä oli linkattu yhteen toiseen keskusteluun täällä, on hyvä:
Tässä vinkkejä (alun veetuilun jälkeen): http://www.vauva.fi/keskustelu/2612239/pokemon_go_siis_voi_miten_noloo_…
https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4rmaoc/what_i_learned_playi…
Ja google varmasti löytää lisää!
Mä taas en kehtaa mennä yksin noille pokestopeille. Tuntuu, että suurin osa on siellä kavereiden kanssa. Epäreilua taas, kun niistä saa eniten pokemoneja ja nyt olen ihan jäljessä! :D
Vierailija kirjoitti:
Ihme antisosiaalista sakkia. :'D Mut hei, sekaan vaan, saa siellä rauhassakin olla, jos haluu, ei kukaan väkisin änkeä seuraan.
Mitä ihmeellistä siinä on ett haluaa olla rauhassa eikä jutella tuntemattomille.
Peliä pelatessa puheenaiheetkin on aika minimissään. "Millä tasolla oot?" "Mihin tiimiin kuulut?" "Mikä on sun paras cp?"
Ja niin edelleen. Ketä kiinnostaa muiden pelit .
Mä olen kerran ajanut autolla sellaiselle ja sit siellä istuin metsästämässä! Tää toimii joillain alueilla mihin pääsee autolla
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en kehtaa mennä yksin noille pokestopeille. Tuntuu, että suurin osa on siellä kavereiden kanssa. Epäreilua taas, kun niistä saa eniten pokemoneja ja nyt olen ihan jäljessä! :D
Olen ollut muutamalla pokestopilla ja saalis on loppujen lopuksi aika tylsää. Kyllähän siellä monta pokemonia saa, mutta ne on yleensä aina niitä yleisimpiä, mitä alkaa olee muutenkin jo kymmeniä. Toki niitä voi myydä.
Parhaat poksut olen saanu kävelemällä ympäriinsä!
Ha ha haa ihana kuulla etten ole ainoa antisosiaalinen pelaaja :D en todellakaan halua mennä norkoilemaan mihinkään väkijoukkoon, haluan pelata yksin.
Ei helvetti, kun pehmeetä, sorry.
Hei ihan oikeesti.....