Kurvikkuus ja Fatkinit
Voihan simpura.Iltalehdessä oli huttua "kurvikkaiden"naisten biginimuodista,Fatkinit.On hyvä,että reilusti lihaville on oma bikinimallisto,että he voivat olla rannalla ja uida kuten muutkin,eikä verhoutua soputelttaan.
Mutta mitkä ihmeen kurvit.Itse olen tavallisen ylipainoinen,en kurvikas,keskivartalolihava ja pienirintainen,b-kuppi.
Mutta eivät ne kahden jalkapallon kokoiset tissit tee kenestäkään kurvikasta,jos mahaa ja vyötäröä on samalla mitalla kuin iltalehden kuvissa.
Käsitykseni kurvikkuudesta on Marilyn Monroe,edesmennyt laulaja Kikka,Dolly Barton(hänellä on tosin silarit),mutta on varmaan ollut kurvikas jo aiemminkin.
En näe myöskään kurvikkuutena nykypäivän tasapaksuja laihoja kroppia,joista sitten ulostyöntyy kauheat tekopallukat,kuten Victoria Beghamilla(meniköhän oikein).Tiimalasivartalo katosi kun alaliivien käyttö loppui.Nykyäänkin on kaikkia muotoilevia alusasuja,mutta naisten vartalo on pötkömäistynyt.
Itse kuulun juuri siihen sukupolveen,joka ei enää ehtinyt liivimuotiin.
Eniten nyt kuitenkin ihmettelen,että sairaaloinen lihavuus on kurvikkuutta.
Kommentit (6)
Jaa niin,piti kirjoittaa "juttua",ei "huttua".Vaikka kyllä se aikamoista huttua on.
Itse olen nyt muuten yrittänyt niitä kurveja luoda tukea antavilla alushousuilla ja liivibodyilla,mutta pienet rinnat ja iso maha ei luo kurveja sekään.
Odotan miesten fätkinejä, koska suuri osa meistä on lihavia.
Herkkä maskuliinikukkanen
No nainen olen itsekin,ja pitäisi olla c tai d-kuppi,että syntyis mitään kurveja tälle vartalolle,167 cm/80 kiloa.
Juu,unohdin sanoa tuosta aloituksessani.Nainen on siis kurvikas 130-kiloinen,mies hirveä sika.Eikös mieskin ole siinä tapauksessa vanttera ja turvallinen.Moni muuten onkin.
Naiset ovat herkkiä kukkasia, varsinkin ylipainoiset. Sen takia asioista ei voida puhua niiden oikeilla nimillä.