Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset avautuvat huonoimmista treffikokemuksistaan: ”Hän toi äitinsä mukanaan”

Vierailija
27.07.2016 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen "mies" on munaton vässykkä

Vierailija
2/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa edes käydä treffeillä ja sitten ihmetellään miksei saa naista ja on yksinäistä. Syytetään mamuja ja feminismiä omasta munattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmösiä tarinoita on varmaan miljoonia.. en ihmettele

Vierailija
4/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tule paljon treffailua harjoiteltua kun todella harvoin niihin on mahdollisuus. 

T: mies joka ei ottanut treffeillä äitiä vaan kaverinaisen ....  no kokemus opettaa.

Vierailija
5/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tule paljon treffailua harjoiteltua kun todella harvoin niihin on mahdollisuus. 

T: mies joka ei ottanut treffeillä äitiä vaan kaverinaisen ....  no kokemus opettaa.

Ei voi olla tosissas... Mikä ihme oli saanut sinut kuvittelemaan että treffeille tuodaan seuraa? Siis oikeasti, oletko katsonut jonkun tv-ohjelman jossa joku teki niin? Eivätkö treffit ole aika tunnetusti kahden ihmisen tapaaminen? Jos tämä asia taas ei ole suht yleisesti tunnustettu näin länsimaisessa kulttuuripiirissä niin korjatkaa ihmeessä tämä harhaluuloni. 

Ja naisen vielä. Naisseuraa treffeille. Onneksi olkoon. 

Vierailija
6/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tason miehet ovat teettäneet profiilinsa jollakin muulla tms ja huijanneet naista. Tai sitten nämä naiset jotka noista kokemuksista kirjoittavat ovat itse jotain aivan pahnan pohjimmaisia.... Tai mistä minä tiedän miten wt-tasolla deittaillaan, mutta keskiluokassa ainakin pitää kummakin osapuolen olla todella fiksu ja filmaattinen että edes puheyhteys syntyy. Se kolmikymppinen hyvin pukeutua  ktm ei tosiaankaan tule sinne treffeille äitinsä kanssa :P

Vierailija
7/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä enää treffaile suomalaisia miehiä kun eivät osaa käyttäytyä ja ovat muutenkin niin hitaita.

Vierailija
8/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla tosissas... Mikä ihme oli saanut sinut kuvittelemaan että treffeille tuodaan seuraa? Siis oikeasti, oletko katsonut jonkun tv-ohjelman jossa joku teki niin? Eivätkö treffit ole aika tunnetusti kahden ihmisen tapaaminen? Jos tämä asia taas ei ole suht yleisesti tunnustettu näin länsimaisessa kulttuuripiirissä niin korjatkaa ihmeessä tämä harhaluuloni. 

Ja naisen vielä. Naisseuraa treffeille. Onneksi olkoon. 

Äläs nyt. Yksi assburger tason nörttikaveri pääsi kerran treffeille ja otti sitten noin 10x kaikilla tasoilla laadukkaamman sinkkukaverin mukaan. Ei nyt ollut kovin vaikea arvata, että ensimmäisen 2h jälkeen kaveri oli ulkoistettu nurkkaan ja tämä deitti plus toisen deitin kaveri juttelivat niitä näitä. Sitten kohta kummakin "piti poistua" ja he siirtyivät toiseen baariin jatkamaan jutustelua kaikessa rauhassa.

Jotkut ovat idiootteja mutta sitten on näitä jotka vielä tarkoituksella torpedoivat itsensä. En ole ikinä nauranut niin paljoa kuin kuulin tämän tapauksen vähän vielä yksityiskohtaisemmin kerrottuna.

Vierailija
9/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä enää treffaile suomalaisia naisia, kun ovat sellaisia itsestään liikaa luulevia ja ulkoisestikin vähemmän houkuttelevia ja epänaisellisia.

Vierailija
10/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nahjus ottaa treffeille tukihenkilön mukaan? Sitten vielä kehtaa ihmetellä, kun ei löydä seuraa?

Vierailija
11/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä enää treffaile suomalaisia miehiä kun eivät osaa käyttäytyä ja ovat muutenkin niin hitaita.

kielimuuri saa ulkomaan lassukat kuulostamaan paremmilta? :) 

Vierailija
12/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä enää treffaile suomalaisia naisia, kun ovat sellaisia itsestään liikaa luulevia ja ulkoisestikin vähemmän houkuttelevia ja epänaisellisia.

Lassukka suuttui? no voooi