Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallaan toivon että tuleva sterilisaationi tulee pettämään

Vierailija
27.07.2016 |

Meillä on 3 lasta.
Ollaan päätetty että lisää ei hankita, sterilisaatiolupa jo saatu, odotan aikaa toimenpiteeseen.
Jotenkin kuitenkin tuntuu että haluaisin vielä vauvan, mutta järjellä ajateltuna se on ihan tyhmä ajatus enkä aio miehelle edes puhua asiasta.
Jätän asian luonnon/kehoni päätettäväksi ja jos kävisikin niin että sterilisaatio pettää otan iloisena yllätyksen vastaan, eikä kukaan voi ihmetellä että miksi hankitaan lisää lapsia ja eikö olla ikinä ehkäisystä kuultu kun pitää lisääntyä kuin kanit...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat oikeasti ehkäisyn pettävän, niin käyttäkää kortsua. Ei se sterilisaatio sun kohdalla petä.

Mutta muuten: et selvästikään ole valmis sterilisatioon.

Vierailija
2/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, en ikinä tekisi sterilisaatiota tuossa tilanteessa. Kuten numero 2 sanoikin, käyttäkää kortsua jos "vahinko" saisi tapahtua. Itse olin sterilisaatioon mennessä täysin varma, etten lapsia halua. En olisi todellakaan mennyt leikkaukseen, jos olisin yhtään epäröinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku idiootti menee sterilisaatioon jos ajatus on tuo? Enpä ole älyttömämpää kuullut... 

Vierailija
4/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkisyistä ei hankita lisää lapsia, ja kortsut tulevat vähän turhan kalliiksi kun pitää olla lateksittomat.

Ehkäisy on hankala, koska vuodon takia kuparikierukka ei toimi, muista syistä pillerit ei käy, ja Mirena-kierukka ei sopinut minulle.

En voi olla menemättä sterilisaatioon vain siksi että nyt tuntuu siltä että haluan joskus vauvan.

Jos sterilisaatio pettäisi kohdallani olisin vain iloinen, mutta tieten tahtoen en aio hankkiutua raskaaksi.

Vierailija
5/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei mene sterilisaatioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän