Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nannalla ei grammaakaan raskauskiloja!

Vierailija
27.07.2016 |

Siinäpä se!

Kommentit (40)

21/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on Nanna pitänyt huolta itsestään. Tuosta voisi moni ottaa mallia.

Monet luulottelevat että on ihan ok lihota 20 kg raskauden aikana, lähteehän ne myöhemmin pois... no joo, lähteehän ne laihduttamalla ja liikkumalla, mutta jäljelle jää löllyvä vatsanahka ja hirveät selluliitit. 

Kyllä kaikessa painonhallinnassa se ennaltaehkäisy se A ja O. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain raskauskiloja 8, kaikki oli viikon sisään synnytyksestä hävinny. Ja siis pelkällä olemisella. En vieläkään aina oikein ymmärrä näitä 20kg tai jopa 30kg raskauskiloja. Ne on sillon jo syötyjä kiloja! Moni jättää myös liikunnan pois raskausajaksi. Why??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin Jäks XD

Vierailija
24/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ihmettelee kun minä olen lihonut vain 8kg ja viikkoja on 38 hän itse liho 25kg mutta luulempa ettö suurinosa "raskaus kiloista" tuli kebapista ja hampurilaisista... Edelleen 10kg yli painoa jäljellä entisten päällä syynä geenit ja raskaus... Jujuu.. Ei niitö kiloja paljookaan tule jos syö terveellisesti ja liikkuu hieman/sen minkä pystyy

Vierailija
25/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain raskauskiloja 8, kaikki oli viikon sisään synnytyksestä hävinny. Ja siis pelkällä olemisella. En vieläkään aina oikein ymmärrä näitä 20kg tai jopa 30kg raskauskiloja. Ne on sillon jo syötyjä kiloja! Moni jättää myös liikunnan pois raskausajaksi. Why??

Kerronpa sinulle oman syyni: puolivälistä alkaen häpyliitoksen kivut ( http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00… ) ovat olleet vaivana. Tavallinen kävely onnistui jotenkuten loppuun asti, mutta esimerkiksi juoksuaskeleiden ottaminen ei tullut kuulonkaan. Vähänkin pidemmän kävelyn jälkeen sai muutaman päivän lähinnä lepäillä, kun kipu oli niin voimakas.

Vierailija
26/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaista kun Jere antaa Nannalle vapaata aikaa käydä salilla! Team Work!

Vierailija
27/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lehtijuttuihin on uskominen, niin lapsiperheessä, jossa toinen on täysin tuloton ja toisen tulot tulee vain ja ainoastaan ulkonäöstä, niin kyllä siinä raskauskiloilla on väliä. Siihen kun laittaa vielä asunnon kolmen tonnin kuukausivuokran, niin hyvinkin jonkun pitää tienata.

Vierailija
28/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna tienaa blogeilla.

Vierailija
29/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kahdessa raskaudessa tullut painoa noin 20kg per raskaus. Olin nimittäin melko turvoksissa, kiitos raskausmyrkytyksen.

Kolmannesta raskaudesta ei vatsanahka enää palautunut vaikka painoa tuli noin 12kg. Näytän edelleen ylipainoiselta vaikka itse asiassa painan vähemmän kuin ennen raskautta.

Vierailija
30/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa sinulle oman syyni: puolivälistä alkaen häpyliitoksen kivut ( http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00… ) ovat olleet vaivana. Tavallinen kävely onnistui jotenkuten loppuun asti, mutta esimerkiksi juoksuaskeleiden ottaminen ei tullut kuulonkaan. Vähänkin pidemmän kävelyn jälkeen sai muutaman päivän lähinnä lepäillä, kun kipu oli niin voimakas.

No sinulla on ihan selkeä terveydellinen syy!

Vierailija
31/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kahdessa raskaudessa tullut painoa noin 20kg per raskaus. Olin nimittäin melko turvoksissa, kiitos raskausmyrkytyksen.

Kolmannesta raskaudesta ei vatsanahka enää palautunut vaikka painoa tuli noin 12kg. Näytän edelleen ylipainoiselta vaikka itse asiassa painan vähemmän kuin ennen raskautta.

Turvotukilot lähti ainaki mulla pois lähes heti. Sain kiloja myös n. 12. Synnärille jäi puolet ja puolet hiipui sitten pikkuhiljaa

Vierailija
32/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti kerryttää raskauskiloja.

Valitettavasti en viimeisimmässä raskaudessa päässyt lopussa edes kävelemään kunnolla, joten väkisinkin niitä kiloja muutama tuli. Ja meni.

Vierailija
33/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen näyttää nannalta synnytyksen jälkeen.

Vierailija
34/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kiloja reippaasti yli 20kg, kun olin puolesta välistä saakka vuodelevossa. Lisäksi oli kuuma kesä ja helle turvotti. Ei mulla silti mitään kiloja enää 2kk synnytyksen jälkeen ollut.

Vierailija
35/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo välttämättä syötyjä kiloja..:) 2 viikkoo synnytyksest, kiloja tuli 20, nyt enää 2 jäljellä, jotka varmaan lähtee imetyksellä. Ja ekat 13 kiloo lähti viikossa=oli paljon turvotusta.

Vierailija
36/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä, joilla ei ollut ollenkaan rasvaa varastoitunut imetystä varten, niin tuliko kuitenkin maitoa riittävästi ja riittävän pitkään? Miten voi tulla maitoa, jos ei paina yhtään enempää kuin ennen raskautta, kun jo rinnatkin kasvavat ja painavat enemmän kuin ennen?

Vierailija
37/40 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut Super-Marjollekaan. Urheili paljon raskaana ollessaan ja söi 900-1200 kaloria päivässä.

Vierailija
38/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli 14 kg viime raskaudessa (sisältäen vauvan + oheistuotteet), ja noista varmaan ainakin 5 oli ihan nesteitä. Lähti nimittäin synnytyksen jälkeen varmaan viikon verran kilo joka päivä. Muutaman viikon päästä ei ollut enää ainuttakaan kiloa jäljellä ja muutama viikko lisää niin oli lähtenyt monta kiloa alle lähtöpainon (vaikka olin ennen raskautta normaalipainoinen). Kyllä niillä kiloilla oli tehtävänsä imetystä ajatellen, maitoa tulikin yli äyräiden.

Vierailija
39/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä, joilla ei ollut ollenkaan rasvaa varastoitunut imetystä varten, niin tuliko kuitenkin maitoa riittävästi ja riittävän pitkään? Miten voi tulla maitoa, jos ei paina yhtään enempää kuin ennen raskautta, kun jo rinnatkin kasvavat ja painavat enemmän kuin ennen?

Kyllä maitoa tuli riittävästi puolen vuoden täysimetyksen verran. Ei mulla rinnatkaan oikeastaan kasvaneet. Imetyksen lopetuksen jälkeen olinkinkyllä ihan "tyhjiinpuserretun" näköinen.

Vierailija
40/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut viimeisen raskauskilon karistettua kuukaudessa 3 kertaa ja 4. kerralla olin synnäriltä lähtiessä 2 kiloa kevyempi kuin raskauden alussa. Mitä niitä ylimääräisiä mukana raahaamaan...

t pieni ja hoikka äiti