Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko joidenkin tuttavapiirissä/sukulaisissa niin paljon wt-porukkaa, että alkoholitarjoilu häissä tarkoittaa sitten ryyppäjäisiä

Vierailija
27.07.2016 |

Meillä alkoholitarjoilu oli ilmainen alusta loppuun, ja kaikki osasivat käyttäytyä kuten nyt yleensäkin normaalit ihmiset osaavat. Näin myös kaveripiirissä ja sukulaishäissä on ollut tapana.

t. akateeminen mies 28

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on 80 %.lla suomalaisista, ellei enemmälläkin. Taju kankaalle= normaalia, valitettavasti.

Vierailija
2/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö häiden kuuluu olla ryyppäjäiset (ja panojuhlat sinkuille...ja yksin tulleille varatuillekin)? Miksi sinne muuten tultaisiin? Jumalan sanan takiako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkoholitarjoilu oli ilmainen alusta loppuun, ja kaikki osasivat käyttäytyä kuten nyt yleensäkin normaalit ihmiset osaavat. Näin myös kaveripiirissä ja sukulaishäissä on ollut tapana.

t. akateeminen mies 28

sul on ollut niin monia juhlia ylppäreistä lähtien että hyvähän sun on sanoa. mieti jotain sellaista joka on mennyt amikseen ja sitten ei olekaan ollut yksiäkään juhlia joissa saisi olla se tähti. totta h*lvetissä ne haluaa ottaa ilon irti kun se kerran on mahdollista!

Vierailija
4/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viisissä häissä tänä kesänä. Yleensä on ollut kahdet-kolmet. Kyllä selvästi huomaa, että wt-ihmisiestä koostuvissa häissä alkoholi on isossa roolissa, kunnon kansalaisten keskuudessa sen sijaan alkoholiin osataan suhtautua paremmin. Ja kyllähän "akateemisissa häissä" nyt keskimäärin on mukavampi tutustua uusiin ihmisiinkin.

Vierailija
5/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alkoholisti mahtuu aina joukkoon paremmissakin piireissä. Sen verran yleinen "sairaus" on. Isoissa häissä aina pari tyyppiä kaatokännissä. 

Ei tarvitse tosiaan olla ns. WT-häät. Tai ylipäänsä mitkään juhlat. 

Vierailija
6/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä olla useampi alla ennen kuin uskaltaa laulaa karaokea häissä

Vierailija
7/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku alkoholisti mahtuu aina joukkoon paremmissakin piireissä. Sen verran yleinen "sairaus" on. Isoissa häissä aina pari tyyppiä kaatokännissä. 

Ei tarvitse tosiaan olla ns. WT-häät. Tai ylipäänsä mitkään juhlat. 

Ei meillä.

ap

Vierailija
8/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

munatonta menoa jos ei uskalla jättää kutsumatta ongelmatapauksia, tai pakottaa pysymään vesilinjalla "saat tulla jos olet kuski, ajat meidät kirkolta juhlapaikalle ja illalla hotelliin ja kotiin"

Vierailija
9/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä seurassa tulee otettua vähän tavallista enemmän..

Vierailija
10/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että jos otan alkoholia niin otan kunnolla. Kuitenkin niin että osaan käyttäytyä. Olen humalassa iloinen,sosiaalinen ja tanssisin vaikka kuinka kauan.

En harrasta yhden tai kahden alkoholiannoksen juomista. Saatan olla ilman alkoholia useita viikkoja. Sitten kun juhlin, juhlin kunnolla ja kyllä olen humalassa. Jos juhlissa ei ole alkoholitarjoilua ei se ole ongelma. Silloin mennään vaan aikaisemmin kotiin nukkumaan.

Aina kuitenkin omin jaloin selvinnyt kotiin ilman kummempaa draamaa. Ja en ole koskaan tainnut joutua sanomaan etten muista kun olin niin kännissä. Humalakin on taitolaji.

Vierailija
11/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kaikkien niiden, jotka alkavat humalassa tai laskuhumalassa riitaisiksi, pitäisi pitää korkki kiinni. Ei ole mitään rasittavampaa kuin joku heikompiaan provosoiva ja kaikesta provosoituva jankuttaja. Pahimmat tapaukset käyvät lopulta käsiksi, jos joku ei sulata kiusaavaa ja mitätöivää käytöstä. Nämä ovat usein myös niitä, jotka ajattelevat olevansa humalassa iloisia tanssijoita. Joko he eivät muista, miten hiprakan ja nousuhumalan jälkeen riideltiin sanoin ja teoin, tai eivät halua muistaa.

Säälittäviä tapauksia kaikkiaan.

Vierailija
12/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että jos otan alkoholia niin otan kunnolla. Kuitenkin niin että osaan käyttäytyä. Olen humalassa iloinen,sosiaalinen ja tanssisin vaikka kuinka kauan.

En harrasta yhden tai kahden alkoholiannoksen juomista. Saatan olla ilman alkoholia useita viikkoja. Sitten kun juhlin, juhlin kunnolla ja kyllä olen humalassa. Jos juhlissa ei ole alkoholitarjoilua ei se ole ongelma. Silloin mennään vaan aikaisemmin kotiin nukkumaan.

Aina kuitenkin omin jaloin selvinnyt kotiin ilman kummempaa draamaa. Ja en ole koskaan tainnut joutua sanomaan etten muista kun olin niin kännissä. Humalakin on taitolaji.

Pyydäpä joskus jotain kaveriasi videoimaan itseäsi noissa juhlissa. Se oma olo ja kuinka muut asian näkevät kun monesti eroaa aika lailla. Näät ne muiden ilmeetkin, myötähäpeän, kun hoipertelet kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi