Minulle tulee mieleen näistä tietyistä ihmisistä se Pikku-Britannian "kylän ainoa homo"
Eli niistä, joiden mielestä Suomessa on rasismia kaikkialla ja joilla on joku tutun tutun tutun joka on kuulemma kokenut rasismia.
Ja sitten "huolestutaan" kovasti ja solvataan muut ihmiset.
Samalla kun ulkomaalaiset itse raportoivat, että Suomessa ihmiset ovat ystävällisiä eikä mitään ongelmia ole. Ja käytännössä jokainen meistä on täysin ongelmitta tekemisissä, töissä, kavereita ja monesti sukulaisia ulkomaalaisten ja ulkomaalaistaustaisten ihmisten kanssa, ilman mitään ongelmia.
Minusta tuo Pikku-Britannian sketsihahmo "kylän ainoa homo" kuvaa ilmiötä mainiosti.
Kommentit (9)
Niin totta!
Mulla on yksi kaveri, joka kysyy aina, että onko siellä rasisteja, jos ollaan menossa johonkin bileisiin tms
Kirjoittelee nettiin keksittyjä rasismikokemuksia.
Jokainen suomalainen mies on hänen mielestään rasisti ja pelottava.
Tämä kaveri ei ennen ollut tämmönen, kaksi vuotta yliopistossa on tehnyt tehtävänsä.
Samanlaisia ovat ihmiset, jotka tuppukylässä pelkäävät ulkomaalaisia. Ainut ulkomaalainen kylässä on 55-vuotiaan miehen thaivaimo
Juuri näin. Monet huomionhakuiset henkilöt, jotka kokevat olevansa aivan jotain erityistä tässä maassa turvautuvat tuohon.
Eli olen kuvitellut kaiken ryssittelyn yms mitä kuulin koko kouluaikani?
Ei ole mitenkään yllätävää, että rasistit eivät huomaa rasismia.
Jep. Uniikki lumihiutale -syndrooma.