Millainen asuinalue on muumilaakso?
Onko rauhallista aluetta? Oon kuullut että ainakin joissain osissa olisi pientä levottomuutta ja pohjoisosat ei välttämättä sovi ihan pienille lapsille.
Kertokaahan kokemuksia!
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mainitsiko joku jo tästä, mutta jossain siellä laakson laitamilla asuu vanha, ilmeisesti alkoholisoitunut nainen lapsenlapsensa kanssa. Ei erityisemmin pidä lapsista, ja itse pitäisin silmäni auki hänen varalta.
Se mummo on ihan täys alkoholisti! Tuli kerran vastaan lenkkipolulla ja silmänvalkuaiset kiilsi keltaisena metrien päähän! Kärsii pahasta maksakirroosista. Ja lemusikin ihan kotipolttoiselle..Mitä lie siellä metsätöllissään keittelee... Käy sääliksi lapsenlasta – missä vanhemmat? Missä sosiaaliviranomaiset? Taitaa olla lasun paikka...
Up! Kohti korkeuksia pilven päällä!
Tää ketju pelasti mun kurjan päivän!
Vierailija kirjoitti:
Mörkö on aika jäätävä, mut ihan kiva perusjamppa. Kandee tutustua!
Perusnainen
Se pieni haiseva karvainen pultsari myy pimeästi hyvää kotipolttoista "Manhattanin dynamiittia". Suosittelen kokeilemaan.
Poliisi on ainakin ihan huono ja sellanrn lyhyt punamekkonen pikkityttö aiheuttaa aina naapureille päänvaivaa. Sinisen talon äidillä on kyllä aina hyviä lettuja,kantsii käydä.
Niiskulta saa parhaat mittatilaustyönä tehdyt tekokyrvät -ja pillut. Extraväristyksellä.
Mörön kanssa ei kannata hypätä sänkyyn.
nimim. varustus vieläkin umpijäässä.
Jos etsit sieltä miestä niin kannattaa muistaa että vain harva mies siellä on kovinkaan kummoinen ruuanlaittaja. Useimmat olisivat lähinnä roiskeläppäruokavaliolla jos ei olisi passaavaa vaimoa, tyttöystävää tai sisarta.
Asuuko se lihava nuori likka siellä sinisessä talossa? Se on jotenkin niin suttura. Ihankuin se olisi jatkuvasti kiihottunut jostain?
Se talon poika ei taida vaan lämmetä. Ettei yrittäisi sitä pappaa myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksyin kerran Hemulin vieraaksi, ruoka oli makoisaa ja uneni taianomaisia.
Onko siellä tapana maata milloin kenenkin kanssa? Olen vapaamielinen, ja etsin paikkaa missä ei tuomita.
Ainakin näiden kommenttien perusteella hyvinkin vapaamielistä menoa. Mun makuun aika pervoa jopa...
Nuuskamuikkusen ja Myyn äiti-Mymmelillä on käsittämätön määrä lapsia. Tuskin samalta isältä.
Ilmeisesti yh, ja lapsia tehdään tukien toivossa. Ei kauheasti mairittele kun vanhin on irtolainen ja toisiksi vanhin ilm. sijoitettuna siellä sinisessä talossa. Mutta wt se vaan jatkaa lapsien tehtailua kun ne on niiiiin ihanii.
T. Sivusta seurannut
Älä kuule mustamaalaa kaikkia wt-taustaisia. Se vanhin tyttö on ihan menestynyt elämässään, ollut kartanonomistajakin ja edelleen pitkässä parisuhteessa poliisimestarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat on alasti, eikä heillä ole sukupuolielimiä.
Voi elämä :D
Aliisan kanssa vois tekaista yhden puoliverisen.
t. jästimies
Poliisi on korruptoitunutta, päästää omat kaverinsa pälkähästä esim. pontikankeiton yhteydessä.
Joskus laakson kaikki miespuoliset sekosivat nähdessään vedenneidon! Mahtoivatkohan he olla huumeiden vaikutuksen alaisena, sillä naiset eivät neitoa nähneet! Niin ja siellä laaksossa pieni nutturapää, jolla on punaiset hiukset, on kova uhkailemaan puremisella/paistinpannulla lyömisellä! Joskus on kai toteuttanutkin nuo..
Sen kanssa voi olla kiva käydä joskus terassilla: ei höpise turhia ja saa juomat tarpeen vaatiessa nopeasti kylmäksi :D Eikä kukaan urpo uskaltaisi käydä ruttuilemaan nakkikiskan jonossa, kun kaverilla on kokoa sen verran...