Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette tee enempää lapsia ??

Vierailija
26.07.2016 |

"Syntyvyysluvut ovat pienimmillään sitten Suomen itsenäistymisen"

http://yle.fi/uutiset/tilastokeskus_syntyvyys_jatkaa_laskuaan__mitenkoh…

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei haluta enempää lapsia. Kaksi on tarpeeksi meille. Riittää rahat ja aika ja rakkaus heistä huolehtimiseen.

Vierailija
22/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo hommani hoitanut. T: Neljän äiti ja viiden mummi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta pystymme elättämään hyvin. Tosin jos kolmas ilmoittaisi tulostaan, en pahastuisi ;)

Vierailija
24/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tulossa

Vierailija
25/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa, eikä jaksamista. Rahasta puhumattakaan. Opinnot loppusuoralla, harrastan kaiken vapaa-aikani jos vain pystyn. Ainoa lapseni on normaalia vaativampi, perinyt minun ongelmat ja kaksi samalaista samassa perheessä on jo hetkittäin liikaa.

Vierailija
26/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu, ainakin lapsen potenttiaalinen äiti. - Ja tuleeko tämä muka yllätyksenä jollekulle, että me kaikki nyt vain emme onnistu saamaan lapsia, ainakaan biologisesti, vaikka kuinka hauaisimme, kun joko luonto, kohtalo, tai luoja - mikä lie estää. - Jos Ap tietää ratkaisun, niin hän varmasti  auttaa pyyteettä ja korvauksetta kaikkia lapsia haluavia sukupuoleen katsomatta, - Ikäänkuin meidän kaikkien velvollisuus olisi -rangaistuksen uhalla- saada lapsia. 

Vierailija
27/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaxi riittää meillä. Lääkäri kielsi enään lisääntyä enkä enään haluaisikaan aloittaa alusta. On toi ikäkin.

Vierailija
28/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö15v kirjoitti:

Itse olen raskaana että kyllä minä ehdin vielä montakin lasta tehdä :)

Teiniprovo

Vierailija
29/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee maahanmuuttajia, tilaahan Suomessa riittää. He onneksi saavat enemmän kuin kaksi lasta. Lapsissa on tulevaisuus. 

Vierailija
30/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ilman viinaa ja tupakkaa.

Vierailija
31/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, kernaasti. Synnyttänen joskus parin viikon päästä toivottavasti. Vaikka meillä kyllä lapsia saadaan vaan, ei tehdä.

Vierailija
32/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se vaan onnistuisi. Toinen toiveissa. Tuloksena keskenmeno, kohtukuolema, keskenmeno, kohdunulkopuolinen ja keskenmeno. Joko saa luovuttaa?

Vierailija
33/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viidennen lapsen, mutta av-mammat kieltävät mua sikiämästä enempää.

Vierailija
34/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle pystyn antaa taloudellisesti hyvät eväät elämään. Kaksi oli mieheni kanssa sovittu lapsiluku jo ennen kuin yhtäkään oli tullut. Lisäksi toisessa raskaudessa todettu Anti-D immunisaatio, en riskeeraa enää kolmannen lapsen henkeä. Kaksi riittää meille. Muutenkin maapallo ylikansoitettu.

Vierailija
35/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tekohommasta.

En tykkää oottaa.

En synnyttää.

En imettää

En jaksa kuunnella itkuja ja kiukkuja ja vaatimuksia ja jajajajajajaja

2lasta ja se riittää

Vierailija
36/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tällä hetkellä ei omat voimavarat riittäisi toiseen lapseen. Tai riittäisi kai jos voisi olla 100% varma ettei tule erityislasta tai kaksosia (kolmosista puhumattakaan). Pitää katsoa uudelleen kun tämä ensimmäinen hieman kasvaa. Nyt hän on 1v 8kk ja edelleen odotellaan sitä ensimmäistä hyvin nukuttua yötä. Ja on tässä muitakin haasteita ollut kun lapsi on ilmeisesti perinyt äitinsä temperamentin...

Vierailija
37/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta ylipopuloittaa maailmaa. Senkus ulkomailta noita hätää kärsiviä otetaan, jos meinaa oikeasti Suomesta loppua ihmiset. Lisäksi poliittisesti niin kireät tunnelmat, että tiedä sitten miten tässä käy. En halua tuoda lasta sotien ja julmuuden maailmaan.

Vierailija
38/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen on moraalisesti väärin.

Vierailija
39/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiset voimavarat ei riitä. Meillä ei ole tukiverkkoa olemassa ja jo 2 lasta. Vaikka ovat rakkaita ja ikinä en ole heitä katunut sekuntiakaan niin en vain pysty enempään vaikka haluaisin.

Vierailija
40/42 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu lähti ennen ensimmäistäkään lasta. Toiveesta tuli mahdottomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän