Mies ei hyväksy toppeja
Olisi kiva nyt kesällä käyttää vähä vilpoisampaa asustusta ulkona, mutta mies ei hyväksy esim. tavallisia h&m toppeja. Onko muilla samanlaista? On kuulema liian paljastavia...
Kommentit (34)
Toppi on ihan perusvaate Suomessa eikä ainakaan mun c-kupille edes paljastava.
Joissain kulttuureissa on tyypillistä käyttää suht peittävää yläosaa, mutta alaosa taas voi olla vaikka miten pieni. Jos miehellä on joku tämän tapainen tilanne, varmaan voit kertoa miten homma on täällä.
No sitten laitat väljän puuvilla tai ohuen pellavapaidan?Kyllä ne siellä kuumissa maissakin pärjäävät ilman toppeja??
Iteppähän läksit?
Jotkut topit ovat kyllä ihan karmean näköisiä ja ne eivät ole kauniita kenelläkään, ei edes laihanluikulla mallilla, saati pulskalla ja rehevällä neitosella. Osa topeista on taas oikein kivan näköisiä ja kelpo vaatteita tällä ilmalla. Katsopa ap siis peiliin ja mieti kumpaan kategoriaan vaatteesi kuuluvat, rumiin riepuihin vain kauniisiin laatuvaatteisiin. Veikkaanpa, että et ole laihimmasta päästä neitokaisia ja toppisi eivät ole maksaneet edes kymppiä, joten ehkä mies on oikeassa ja sinun kannattaisi jättää vaatteilla järkyttäminen muille.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kulttuurissaan kuulema ovat liian paljastavia... ap.
Osaat varmaan kertoa että tässä maassa ei eletä hänen kulttuurinsa mukaan.
No...valtavan avarakauluksiset tissitopit on nyt monesti vähän mauttomia.Mutta kyllä näillä helteillä on mukava pukeutua tavalliseen toppiin.Pukeutuu myös mies kuten sinä toivot?
Kyllähän toppi korostaa rintoja aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kulttuurissaan kuulema ovat liian paljastavia... ap.
Sanopas musullesi, että nyt ollaan Suomessa ja noudatetaan suomalaisen kulttuurin tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaiset logiikka:
Jos pottunokka alkaa esitelmöimään mitä vaatteita saisi käyttää ja mitä ei niin pottunokalle näytetään ovea.
Jos "varsinainen" alkaa esitelmöimään mitä vaatteita saisi käyttää ja mitä ei niin suomalaisnainen tottelee.
Kukahan täällä teki eroa siihen, kuka kieltää. Jos puoliso kieltää sua käyttämästä sellaisia vaatteita mitä haluat, puoliso vaihtoon.
Kauhee tykitys nyt päällä...
Luuletteko te oikeasti suomalaista naista niin tyhmäksi että ottaa tai jättää ottamatta musun jonkun veen topin takia????
Seuraavaksi mies ei hyväksy miespuolisia ystäviä. Vai joko olette siinä vaiheessa?
Provoksi kyllä epäilen... Alistuva nainen -provot on täällä kai nykyään jokin villitys.
Toppi ja minishortsit <3 läskillehän kaikki käy
Mulla oli tuollanen "mies". Tosin, oli ihan perisuomalainen pohojoispohojammaalainen palikka. Myöskin korkokenkiä käyttävät naiset oli kuulema huoria. Syystäkin ex. Suosittelen sullekki.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni on vierastanut aina vähän toppeja, sillä hän on itse myös top ja etsii bottomeita itselleen.
Höh, olin tulossa myös kirjoittamaan topeista ja versatileista
Harmaa tai musta toppapuku on aina hyvä vaate, on suomalainen ja peittää kaiken. Sääkin saa olla mitä vaan. Ja ap Suomessa on suomalainen kulttuuri, jolle ei kelpaa, voi painua kotomaahansa tai hevonvittuun.