Äiti haluaa erottaa minut tyttöystävästäni
Moon (kuu) 16-talvinen kone ja metallialaa opiskeleva poika milloin miltäkin frendiltä, mut stadis synnynnäinen. Varmaa turhaan tätä seuraavaa kysyn, kun eihän viisaus asu meissä enkä mä ainakaa hitto tiiä mistä tokmanni-sisustuskalukaupasta sitä saa vaik stadis asunki. Joo meen itse aiheeseen ja toivon asiallisia vastauksia tai muuten tuun sun gymille ja nostan sut ilmaa ku en mä voi kenenkän mielessä olla ilmaa. Noni let kou__
Mul o yks tyty jota pyörittelen täs ja haluaisin naimaan sen sukupuolielin genitaalia. Meniks toi nyt oikee? No mut mutsi sanoo et mul on 23 kotiintuloaika, mut enhän mä ees nuku himas tyyli koskaa! No se nalkutinalkuti-ämmä on jostain sukujen puusta periny sen et sopimuksista täytyy pitää kiinni. No vittu ku minä rupeen sopimuksista kiinni pitämään niin se ei tiedä muuta kuin paperihaavoja minä sanoin, kun ensimmäisen kerran kuulin ton aivofartin. Mutsi sit opasti mua oikeeseen sopimusotteeseen tästä kuvainnollisesta sopimuksesta ja oli jotenkin vitun jees nähä et se oli siellä toisella puolella paperia vastassa pitämässä munkaa kiinni tästä sopimuksesta. Vitun hyvä fiilis. No kylhän mä pidän täst sopparist kii vaik en käykkää himas nukkumassa, mut tuli puheeks muijankaa et vois nussia, mut mul on se sopimus ja jos haluisin vaik hieroo sen hinkkejä niin päästäisin irti sopimuksesta ja mutsi kilarois. Tai voisinhan mä pamputtaa leidiä takaapäi sillee et se sopimus olis muijan selkärankaa vasten ja pitäisin sopimuksesta kii, mut sit mutsi joutuis joustaa polvista vähän alaspäin mun himojeni kanssa eikä äidin selkä oikein kestäis sellaista kyykkimistä..
Mitä mä oikeesti teen?