Olin eilen iltalenkillä ja vastaani tuli kahdeksan koirankusettajaa
7 niistä tuijotti herkeämättä taikaluuriinsa ja yksi puhui siihen. Ei minkäänlaisia aistimuksia muista liikkujista, saatika ympärillä olevasta upeasta luonnosta.
Mihin vittuun tää maailma on oikein menossa!
Kommentit (16)
Jos minä ja poikani tultiin sua vastaan koiriemme kanssa, et sitten tarkkaillut paremmin, sitä luuria välillä vilkaistaan, sitä ei tarvitse tuijottaa kaikenaikaa.
Puhelin on meille tärkeä työväline.
t. Marjo M.
Totta. Nuoret naiset ovat aina luuri kädessä koiraa ulkoiluttaessaan. Olen myös huomannut, että iso osa koirantaluttajista kulkee ns vastavirtaan, eli tien vasenta puolta oikean sijasta. Se aiheuttaa vaaratilantreita, kun oikeaa puolta kulkeva selvä enemmistä joutuu vaihtamaan kaistaa ohituksen ajaksi. Seilaavatkohan moottoritielläkin vastaantulevien kaistalla?
Ei saa arvostella! Jokaisella on pyhä oikeus älykännykkäänsä. Kukaan ei ole riippuvainen, sitä vain vähän vilkaistaan. Tai sillä tehdään jotain hyödyllistä, mitä ei voisi tehdä ollenkaan ilman sitä. Olet vanha hapan taantumuksellinen kehityksenvastustaja, jos kehtaat huomata tuollaista tendenssiä, että kännykät olisi jotenkin liikaa kädessä ihmisillä. Tää on katsos nykyaikaa!
Vierailija kirjoitti:
Totta. Nuoret naiset ovat aina luuri kädessä koiraa ulkoiluttaessaan. Olen myös huomannut, että iso osa koirantaluttajista kulkee ns vastavirtaan, eli tien vasenta puolta oikean sijasta. Se aiheuttaa vaaratilantreita, kun oikeaa puolta kulkeva selvä enemmistä joutuu vaihtamaan kaistaa ohituksen ajaksi. Seilaavatkohan moottoritielläkin vastaantulevien kaistalla?
En ollut tietoinen, että kävelyreiteillä on kaistat.
Kapula zombit ovat tuelvaisuuden valtalaji
Ympäristöään pystyy kyllä havaitsemaan muutenkin, kun pyörittelemällä päätään ja vilkuilemalla eri suuntiin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ympäristöään pystyy kyllä havaitsemaan muutenkin, kun pyörittelemällä päätään ja vilkuilemalla eri suuntiin koko ajan.
Ja nyt vasta kerrotaan minullekin!
Minua ei henkkoht yleensä kiinnosta muut tiellä kulkijat pätkääkään paitsi sen verran ettei mennä auton tai pyörän alle koiran kanssa. En ymmärrä miksi se jaksaa kaivella sinua. Hoida vaan omat asiasi.
Naisille se kännykkä luo turvallisuuden tunteen - et ole yksin. Muuta selitystä tuskin tarvitaan.
Heillä on käytössä triplavarmistus miesten ällöttävää lähentelyä kohtaan:
1) "olen vain ulkoiluttamassa koiraa"
2) kuulokkeet päässä
3) katse kännykässä
Vierailija kirjoitti:
Naisille se kännykkä luo turvallisuuden tunteen - et ole yksin. Muuta selitystä tuskin tarvitaan.
Huvittaa aina lenkillä ne naiset, jotka teeskentelevät puhuvansa puhelimeen vaikka käyttöjärjestelmä loistaa selkeästi taustalla. :D
Ei mitään uutta että paskamyrskyn sait aikaan täällä. Olen itsekkin yhtä huolestumut kuin sinäkin aloittaja tästä kännyriippuvuudesta.
Sanoin ex emännälle aina kun menimme nukkumaan olisiko mahdollista ottaa se känny pois ja nauttia toisistamme tai edes antaa minun nukkua?
Ei voinut kuulemma niin paljon kavereita...
Vierailija kirjoitti:
Mä en väistä. Teen tätä myös koiran kanssa, että pysyn oikealla reunalla ja joskus joudun pysähtymään, kun taliaivo ei tajua mennä omalle kaistaa. Sitten siinä seisotaan ja tuijotetaan toisiamme silmiin, kunnes ääliö tajuaa siirtyä sinne omalle kaistalle.
Toinen mikä ärsyttää, niin kaikki ulkoilualueet muutetaan talvella hiihtoladuiksi. Tarkoittaa siis sitä, että talvella ei kävelijöille jää mitään luontoelämyksiä jäljelle. Tämän takia kävelenkin usein siellä laduilla ja tämäkö aiheuttaa kismaa. Vika on typerissä päättäjissä, jotka muuttavat kaikki kävelytiet ja metsätiet laduiksi, aivan kuin muita liikkujia ei talvella olisi enää olemassakaan.
Törmäilivätkö tolppiin ja muihin ihmisiin?