Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***JOULULAHJOJEN keskiviikkoturinat***

01.03.2006 |

Aloitellaanpas pinoa =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, Saara on alkanut heräämään seitsemältä. Ei siinä mitään, mä tykkään herätä siihen aikaan mutta kun yleensä Saara on herännyt samaan aikaan Veeran kanssa eli kahdeksan maissa ja mä olen ehtinyt syödä aamiaisen rauhassa ennen tyttöjä. No, nyt sitten syötiin Saaran kanssa samaan aikaan ja tyttö söi puolet mun leivästä -meillä oli samanlaiset leivät mutta äidin leipä on aina parempi ;)

Veera nukkui taas vähän huonommin viime yönä. Nukahti illalla ennen kymmentä ja heräsi jo puoli yksi syömään. On monena yönä herännyt vasta kahden-neljän maissa syömään. Toivottavasti ei tulis sitä kuuluisaa tiheän imun kautta. En jaksais nyt heti vanhemman tytön sairastelun jälkeen heräillä vähän väliä... Täytyis saada nukkua edes pari yötä jotenkin hyvin.

Eilen aloin miettimään et miten ihmeessä pojat pääsevät ensi viikolla kouluun jos se dösälakko alkaa?! Toivottavasti mies pystyis viemään niitä aamuisin. Onneks mun äiti asuu koulun lähellä, pojat vois varmaan mennä sen luokse koulun jälkeen ja mun mies vois hakea ne töistä tullessaan. Lähinnä aamut on ongelmia. Ennen asuttiin ihan koulun vieressä mutta nyt sinne on vajaa 10 kilsaa -ei ihan viitsis laittaa jätkiä kävelemäänkään... ;)

Aha, pienin painos heräs, meijeriä kutsutaan =)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Tansku, tytöt & pojat

Vierailija
2/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin Katri herää 7.aikaan ja Juho ruennu kans herään 7-7:30 joten en enää ehdi aamupalalle ennen Juhon syöttämistä...

nyt vein Juhon takas sänkyyn(7:30 heräs) jos vaikka aamuunet ottaisi,mun pitäis mennä lypsämäänkin mutta jumituin koneelle,yllätys yllätys=)

eilen olin kaverin luona kylässä ja heillä kaksi tyttöä(lask.aika elokuussa) ja se 1v10kk ikäinen tyttö ehti lyödä Juhoa ja raapia pitkän naarmun päähän,voi sitä säälittävää itkua Juholta=(

kauheen arvaamaton tyttö,on niillä vahtimista kun vauva syntyy.

ja esikoinen kompastui mattoon ja etuhampaat löi kovasti lattiaan ja säikähti sitä veren määrää,olipas kyläreissu.

No,tänään meinataan mennä Keskiselle ostoksille,jospa löytäisin itse itselleni synttärilahjan(loppukuusta täytän...piip-vuotta heh) uuden paidan kun kuljen niin vanhoissa heh.

luntakin sataa...

ja maaliskuu...ihanaa kun kevät lähenee,oon kesäihminen!!!

äityliini ja Juho 3kk1pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan vastailla osa eilisiin ja osa maanantaisiin kyssäreihin=)

mun olo jo parempi!!

aloitan kun eilen Minna-77 kysyi vellin antamisesta,mä aloitin viime lauantaina Juholla vellin annon eli 4pv ennen kuin 3kk täytti ja aloitin perunaporkkanavellillä jota ensin annoin 30 ml ja päälle maitoa,nyt välillä annan 50 ml eikä mitää vaivoja oo tullut,päinvastoin,yöt menee rauhallisesti!!

NAPA:voihan napa sanon minä,se on aivan kaamea ja todella musta=( ja pullea,se pullahti tosi kovasti ulos ja se näyttää jääneen aika kamalaksi,onneksi(tai ei nyt onneksi..) mun maha ei ole näyttelykelpoinen näinen läskeineen,on meinaan niin ruma napa että=/

Quarra:ei sektiohaava ole enää kipeä mutta maha tuntuu " oudolta" joskus,haava on aika punainen vielä alhaalta mutta ylhäältä haaleampi(pystyviilto).

hormooninäpyistä:ei ole vauvalla niitä enää ja ne oli vain kasvoissa meillä,leuan alla myös pari.hyvä iho on vauvalla mutta kasvoista otsasta on ruennut kuivumaan iho.

siinäpä tais olla suurin osa kyssäreistä...hämeen hitainkin vastaili!!

Juho heräs joten moikkelis taas!

Vierailija
4/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan vähään aikaan käynyt koneella - nytkin työntelen kärryjä toisella jalalla. Asento taitaa olla huono tai sitten eilinen ensimmäinen kuntosalikäynti on tehnyt reidet kipeiksi. Tosi kivalta tuntui punttisali pitkästä aikaa, yllättävän hyvin jaksoin, yritin kyllä olla maltillinen, kun on sektiokin takana, mutta onhan siitä jo 11 viikkoa.

Oltiin alkuviikosta lääkärillä kuivan ihon/ihottuman + pulauttelun takia ja nyt on maitoallergia-altistus tiedossa, joten opettelen tässä itse olemaan maidottomalla ruokavaliolla + ostin vauvalle almiron peptiä (jos muistan nimen oikein) apteekista. Kahden viikon päästä sitten tehdään altistus ja selvitellään aiheuttaako maito nämä iho-ongelmat.

Mun mies oli isyyslomalla viime viikon ja oli ihan järkyttynyt pulauttelun määrästä - mä oon kai jo tottunut. Lääkärin mukaan herra taitaa olla lähinnä ahmatti, koska on kuitenkin niin pulskassa kunnossa. Jaahas hotko haluaakin kai juomansa... valitettavasti mulla on maidontulo vähentynyt älyttömästi, mutta täytyy vaan tihentää imetystä, joten got to go!

Vierailija
5/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista, mutta -hrr- niin kylmää maaliskuun ensimmäistä aamupäivää! Nyt mittari näyttää -16 eli vielä hieman voisi lauhtua, että saisi Miljan ulos nukkumaan seuraavia päikkäreitä. On nyt nukkunut ensimmäisiä sängyssä tunnin verran ja vähän jo kuulostaa heräilevän eli kirjoittaminen keskeytynee kohta vähäksi aikaa. =) Ainakin kuului iso paketti äitille saapuvan, rutinasta päätellen. ;)

Oli eilen oikein hyvä ilta ja viime yö samaten. Milja oli ihan hyväntuulinen koko illan, vaikka herätin sen puoli kahdeksalta viimeisiltä päikkäreiltä. Vähän ennen kymmentä se sitten simahti ja kömmin itsekin melkein heti peiton alle. Milja heräsi syömään puoli neljältä ja kuudelta ja puoli kahdeksalta noustiin. Hyvin nukuttu yö siis takana.

Milja on jo tosi kova porisemaan ja hymyilemään. Ääneen naurua ei olla vielä kuultu, vaikka neiti sitä kovasti jo yrittääkin. Tähän asti Miljan on saanut juttelemaan joko itselle tai miehelle, kun on kovasti puhunut ensin tytölle ja ilmeilly samalla. Nyt neiti on huomannut, kuinka ihana on se neuvolasta saatu naamataulu-kuva (vai miksi sitä sanois, oottekohan te muutkin saaneet sellaisen?) ja juttelee jo sillekin. Jutteluun on saatu jo runsaasti lisää volyymiä ja se on aivan hurrrrjan ihanan kuuloista! Nyrkki menee jo suuhun ja sitä pitää kovasti nuoleskella ja imeä, mutta käsiä ei ole vielä alettu tuijottelemaan. Puhumattakaan varpaista... Kovin on tyytyväinen vielä selinmakuulla vaikkei agrobatiaa harrastakaan, kovasti vaan viuhtoo jaloillaan. Vatsallaan ei ole viime aikoina tykännyt olla. Heti syönnin jälkeen ei viitsi laittaa kun alkaa puklu lentämään ja kohta ollaan jo sen verran väsyjä, ettei enää millään jaksa päätä kannatella. Mutta harjoitushan tekee mestarin. :)

Meillä on ollut neljä viimeistä iltaa oikein hyviä. Siihen saakka iltavalvominen oli melkoista kitinää ja itkeskelyä, puhumattakaan tissiraivareista ja itsensä (siis Miljan) jännittämisestä ihan tikuksi. Nyt siis illat on ollu rauhallisia ja tyttö tyytyväinen. Alan oleen melko varma, että syy aikaisempaan iltakiukkuun oli Rela Dropsit. Jätin ne ihan koemielessä pois ja kappas vaan, niistä taisikin tulla pikku mussukalle massuvaivoja. Ei ne siis kaikille sovi. Kakan koostumuskin on muuttunut samanlaiseksi kun se oli alussa. Rela Dropsien aikana se todellakin oli ihan sileää ja tosi vetelää, kun se on nyt taas kokkareista ja vähän sinkuvaa. Kokemuksen kautta nämäkin asiat täytyy oppia. =)

Ensimmäinen yöreissu odottaa!!! Miehellä on viikonloppuna kolmen päivän vapaa ja lähdetään siis lauantaina mummun (miehen äidin) luo. Jatketaan siitä sunnuntaina eteenpäin minun vanhempien luo. Mies lähtee maanantaina takaisin kotiin, mutta me jäädään Miljan kanssa sinne pariksi päiväksi. Toivottavasti menee hyvin. Vähän jo jänskättää... Olen jo kirjoitellut muistilistaa tavaroista, mitä pitää ottaa mukaan. Ei tämä lahopää muuten muista kaikkea. =) Olen houkutellut äitini tuomaan meidät sitten takaisin kotiin, eli vältytään vielä junalla matkustamiselta. Kyllä me vielä ehditään.

Nimiäisiä pitäisi alkaa suunnittelemaan. Tai päivä on lyöty jo lukkoon (18.3.)ja ihmiset kutsuttu, mutta lähinnä menua pitäisi miettiä. Tarkoitus olisi tehdä ruoka (ja helpoin on varmaan jokin keitto) ja makeita, ainakin kakku (prinsessakakku ehdottomasti!), jotain ihanaa piirakkaa ja varmaan jokin suklainenkin kakku. Nimihän me ollaan tytölle annettu heti sairaalassa eikä ole sitä sen jälkeen keneltäkään salattu, mutta on silti kiva juhlistaa tyttöä. On syy kutsua ihmisiä paikalle ja olla yhdessä. Tällä hetkellä mietinnässä on vielä se, kutsutaanko lisää väkeä. Tällä hetkellä tulossa on vain molempien perheet (ja on sitä siinäkin) mutta toisaalta olis kiva jos kavereitakin tulis... Olen saanut tilattua itselleni kampaaja-ajankin ennen nuita nimiäisiä, eli on toiveita että itsekin näyttää ihmiseltä =)

Olikohan tässä kaikki? Neiti sitten kuitenkin nukkui koko ajan. On nukkunu lähes kaks tuntia sisäpäikkäreitä, ehdottomasti ennätys! Siis sen jälkeen kun on alettu ulkona nukkumaan.

Nauttikaa tästä ihanasta päivästä ja hyviä vointeja kaikille ja pikaista paranemista kaikille flunssaisille!

Äippä ja Milja 8vko4pvä

Vierailija
6/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kauhee valitusviesti... varokaa:)

Mä sekoilen tän mun maidontuotannon kans, meni jo 2 päivää etten imettänyt enkä mitään, ei ollu maitoa. Tänä aamuna sitten tuntui että pakko lypsää. No, kahdesta rinnasta sain yht 100ml!?!? Ihan outoa! Nyt vaavi on tottunut jo pulloon, eli mä joudun kai lypsämään sitten sen mitä tulee. Kyllä mielellään annan kaiken äidinmaidon mitä vaan riittäis. Mutta tosi outoa..

Mä oon tosi pahalla tuulella, vauvan rytmi eilen illalla oli se että 20.30 mentiin nukkumaan, sit se heräs jo 23.30 (mä nukahtanut joskus klo 23...) sitten nukahti 0:15, heräsi klo 3:30, nukkui 4:15, heräsi 5:30. Oon ihan finaalissa eikä jaksais yhtään mitään. Koko ajan tihentyy nuo heräämiset, ja yöllä herra jaksais seurustella vaikka kuinka. Mä olen ollut ihan hiljaa, ajattelin että jos se tajuais että yöllä nukutaan.. Oon kuulostellu teitä onnekkaita ja taitaa kaikilla nukkua koko yön vaavit.. Miten ihmeessä sen teette?!?!

Eilen oli tosi surku sitä perhettä jolla vaunut oli kaatuneet ja vauva kuollut:( Yritin olla ajattelematta, mutta tunne oli hirveä..

Pitäis yrittää jotenkin piristää itseään... Pari tuntia unta riittäis:)

Hauskaa päivää kaikille anyways!

rocka ja Mika 3pv vajaa 2kk!!!

Vierailija
7/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli

Verneri Eeliel=)

ristiäiset oli 25pv......

Vierailija
8/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa,tänään on taas ollut mukava aamupäivä =) kasimir heräsi niin iloisena vasta 7.30 eikä se iloisuus oo hävinny koko päivänä. nukkunutkin on jopa suht paljon eiliseen verrattuna. eilen nukkui ehkä reilun pari tuntia koko päivänä (7-16.00) ja lopun ajasta kitisi ja itki väsymystään,mutt millään en saanut sitä nukkumaan,vaikka olevinaan kaikkia keinoja kokeilin.tänään se sitten sippas ihan itse tonne meidän sängylle.voi kun kaikki päivät olis tällaisia =)

kyllä toi univaje tosiaan alkaa jossain vaiheessa näkyä.. eilen väsytti ihan sairaasti ja aloin tiuskia jopa meidän naapureille,kun kyselivät,mitä kuuluu... onneks mies sitten katsoi poikaa pari tuntia,et pystyin illalla nukkuu hetken. olo paranikin heti eikä yölläkään ottanut yhtään päähän,kun heräilin sen 4kertaa syöttää tuota suursyömäriä..

eipä tänne sen kummempaa tällä erää,loistava ilma ulkona eikä oo liian kylmä,joten ulos kai sitä pitää lähtee reippailemaan. mietin tässä,et pitäiskö ne cuplatonit vaihtaa siihen dis(miten se loppu menee),oisko ne sitten helpompi antaa,kun varsinkin yöllä toi cuplatonin antaminen on niin rassaavaa,et useimmiten jätän kokonaan antamatta..

mutta..hyvää maaliskuun alkua kaikille :)

annu ja kasimir 9vk3p

Vierailija
9/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ärrinmurrin grrrrrrrrrrrrrr*

Kirjotin äsken pitkät pätkät ja sitten meiän KONE sekos ja pling heitti ulos netistä ja texti katos mihin lie huitsulan metikköön!!!!!!!!! Äääärh kun suututtaa... :(((((

Joo,piti siis sanoa että AURINKOISTA PÄIVÄÄ vaan teillekin!! ;)

*yrittää tasottaa hengitystä,ja rauhoittua* ;)

Sitä piti kertoa että juu toissa päivänä oltiin siis neuvolassa! :) Meiän likka on sitten SINTTI!!! hih,niin pikkanen vieläki vaikka ikää jo 3kk :P Uusimmat mitat siis olivat: 4770g (synt 2915g) ja 58cm (synt 49cm) sekä py 38,7cm (synt 34cm). Eli hoikka ja siro tyttönen tuo on :) Äiskän muru.. ♥

Tähti77!! (Eiliseen pinoon kommentti) Meillä Nea myös änkee ja tunkee aina sormet liian syvälle kurkkuun ja sitten yskitään ja kakotaan silmät vetistellen :P Höhlä lapsi..Muutenkin KOKO ajan sormet ja kaikki suussa mutta tutti on edelleen iiihan OUT!! Katsoo mua vaan loukkaantuneena *mitä ihmettä sä äiti änget mun suuhun..* :/ ja plops se lentää veke :P *yäks* kun EI huoli niin ei väkisin.. :O

Eilen päivällä kun tultiin kaupungilta kotiin niin sain tuon lapsen nauramaan KUNNOLLA ääneen!!!! :DDD Oli niin veikeen kuulosta!!!!

On se aikasemminkin jotain kiherrelly ja yrittäny mutta eilen vihdoin oikeen makeat naurut vetäs. Ja kellekkäs muulle kuin äiskälle *ylpeänä* :D Mä jotain hassuttelin ja kutittelin ja sekös vasta oli Neasta hassunhauskaa..meinas toinen ihan tikahtua xDDD

Napa-keskusteluun otan minäkin vielä osaa ;) Sama juttu mullakin kuin monella muulla..Navasta tuli ihan omituinen kun masu katos..Se mustu mullakin!! Jotenki ruskettunu tjtn.. ei kovinkaan kaunis näky! Mutta silti ajattelin kesällä uskaltautua bikinit päällä biitsille ;) Täytyy käydä ostaa jotkut kivat niin ehkä huomio kiinnittyis niihin eikä tähän pelastusrenkaaseen vyötäröllä ja eksoottisen tummaan napaan ;D

Niin,kohta se kesä tulee.. Mutta jos nyt ensin mentäs vielä laskettelemaan sinne Lappiin keväthangille ja syötäis parit pääsiäismunat (kun aika munatonta tää elämä muutoin on nykyisin ;)) *ai minäkö,puutteessa..nimenomaan!! siitä puhe mistä puute..heh*

Oijoijoi,aijaijai meneepäs taas levottomaks,ja vielä NÄIN HUONOA huumoria :P Parasta lopettaa hyvän sään aikana xP

Heijbodeijbo!!!

-villiintynyt Tiggr & naureskeleva Nasu *joka kaikkien mukaan OIKEESTI näyttää IHAN Nasulta!!!

Vierailija
10/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva lukea teidän juttuja ja ajattelin josko vielä mukaan mahtuisi?

Meillä neiti syntyi 29.12 sektiolla (laskettu aika olis ollu 24.1) eli mun tammivauvasta tulikin joulukuun tirriäinen. Neiti oli syntyessään 2230g ja 45 cm. Nyt jo iso tyttö, maanantaina käytiin neuvolassa ja neiti oli jo 4063g ja 53.5 cm. Kasvaa niin hirmu nopeesti! :(

Tyttö ollut flunssassa ja täältä onkin löytynyt neuvoja kotihoitoon! Nyt onneksi ollaan jo parempaan päin, pientä yskää enää jäljellä. Sunnuntaina on ristiäiset ja jännittää hirmusesti! Miten teiän pienokaiset on käyttäytynyt ristiäisissä? Onneksi toi tyttö on aika rauhallinen ja toivottavasti ei huuda koko toimitusta!

Ulkona ois ihana ilma (ollaan oltu torstaista asti sisällä) mutta en tiä uskallanko ihan vielä lähtee pihalle ettei vaan flunssa ottais takapakkia...

terv. tiituliini81 ja Tirriäinen 2kk

Vierailija
11/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulee vahingossa painettua. Noh,pistän pikaisesti pari sanaa,ennenkuin alkaa taas huuto..Meillä on nyt pari päivää typsy ollut tosi itkuinen ja tänään sitten alkoikin nyrkillä mahoton korvan syssääminen,huudon kera.Kaippa nyt sitten on eka korvatulehdus iskenyt.Annoin panadol-supon ja nukahti sitten puolentunnin päästä eikä itkenyt unissaan. En olisi uskonut että se voi näinkin nopeasti tulla,vaikka esikoisellakin oli kyllä mahoton korvakierre.Eikä vauvalla ole nuhaa tms. Täytyy nyt katsella jonkin aikaa miltä näyttää ja tarviiko lääkäriin mennä.

Sen verran tuota pinoa pikaisesti lukasin,että täytyy todeta meilläkin sen neuvolan naamataulukuvan olevan melkoinen hitti.Sitä saa aina hoitopöydällä katsella ja mokoma kuva on saanut melkein parhaat naurut ja jutut vauvalta.

Olisko jollain muilla jo ollut korvatulehdusta,ihan mielelläni kuulisin miten sen huomasitte ja menikö itellään ohitse,vai tarvittiinko lääkekuuria.

Vierailija
12/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehtinyt kirjoitella kun on nama muutto puuhat meneillaan...Eli ens tiistaina lahtee kone suomea kohti...Ihanaa..

Ehka sitten ehtii taas kirjoitella kun paastaan suomen rytmiin....

Meilla mennaan ihan ok. Iiris on kasvanut kovasti vaikka pienia ollaan vielakin 3kk paino 5480g ja pituus 57cm, eli paino ok mutta pituus kasvu on hidasta vaikka aiti ja isa onkin pitkia:)

Iiriksen syomiset silti on vahan hankalia kun tytto huutaan aina kun syodaan. Eli ensin aloitetaan syominen syodaan vahan 50ml ja sitten kauhea huuto, odotellaan ja sitten jatketaan syomisia 20min paasta eli ruokailut kestaa tosi kauvan ja taa on siis joka kerta paitsi yolla. Laakarissa ollaan taalla ausseissa kayty mutta kukaan ei sano mitaan kun paino nousee, no nouseehan se kun syotetaan tuntitolkulla!!NO katsotaan kun tullaan suomeen tota huuto juttua on jatkunut nyt yli kuukauden jotenkin siihen on jo tottunut mutta on silti raskasta...Muuten ollaan tosi iloisia ja jokellellaan nauretaan ja nyt on tartuttu leluihinkin jo kiinni.

iloisia " kevat" paivia kaikille

Annora ja Iiris 3kk ja 1vko

Vierailija
13/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on ollut taukoa lukemisesta ja kirjoittamisesta täällä, ja hjeti on ihan out kaikesta teidän meiningeistä.

Rocka, et suinkaan ole ainoa, jonka vauva heräilee. Meillä herätään ilta- ja aamusyötön välissä, eli siis n. 22-7, yleensä neljä kertaa. Ihan joka yö, ja jos joskus ei, niin sitten enemmän. Mutta Kare onneksi kyllä nukahtaa yleensä heti tai viimeistään kun ei vaan reagoi sen ölinään.

Mutta apua, mikä oli tää vaunujenkaatumisjuttu? Oliko siitä jossain lehdessä? Pakko lukea, vaikka tuolaiset uutiset sattuvat joskus niin että pakahduttaa. Kaikki lapsiin kohdistuva väkivaltakin, fikstiivinenkin, vaikuttaa ihan fyysisesti. Katsottiin miehen kanssa Kärpästen herraa, ja yhtäkkiä oli pakko pompata ylös ja tehdä muita asioita. Ei pystynyt. Ja minä kun sentään olen katsellut Nekromantikiakin (b-luokan " klassikko" elokuva).

Viime viikko oli hulinaa, kun mies oli poikansa kanssa kolme päivää laskettelemassa. Ahdoin sitten kalenterin täyteen, ettei tule yksinäistä, ja sepä olikin tosi rankkaa. Eka ilta kului juhliessa, eka kertaa, tosi ihanaa! Kare oli anopillani, se heräsi normaalisti runsaan 3 tunnin kuluttua nukahtamisesta eikä huolinut tuttipulloa, kuten ei enää juuri muutenkaan (kun on tottunut tissille). Eikä anoppi osannut hörppyyttää, olisi pitänyt näyttää ihan havainnollisesti. Sitten tehtiin vielä kokopäiväretki Turkuun, ja se oli ihan kamalaa! Nyt ei ollut kenenkään kotia jossa levähtää, vaan erilaisissa kahviloissa olin, ei kerinnyt seurustella eikä muita rutiinijuttuja, ja paluumatkalla oli tavallinen pikajuna...ihan horroria se pikajuna, mutten. Ja kun vauva itskee niin kanssamatkustajat katsovat pitkään.

Ja onpa kiva fiilis sekin, kun heti laskettelemasta tultua mies rupesi suunnittelemaan pääsiäisretkeä Lappiin yhdelle kurssille. On tosi vittumaista kieltää sitä, enkä kieltänytkään, mutta tuli varmaan selväksdi, mitä mieltä olin. Olisi varmaan kiva reissu, ja meillekin viikko kaksin neljän seinän sisällä - kaikkihan silloin ovat reissussa. Vai mitä itse olisitte mieltä, onko ok, jos siippanne liihottelee milloin missäkin?

Vierailija
14/14 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä näin iltasella! Ja kova kiire, kun vielä on tytön kylvetys edessä... Neuvola kuulumisia tulin kertoilemaan.

Paino oli tälläkertaa 4720g ja pituus 61cm. Nyt oli terkkakin jo hieman huolestunut. Sanoi että perunaa vois varmaan ruveta jo antamaan ja sitten kun se maistuu ni lisätä joukkoon vähän öljyä, että lähtis paino nousuun. Minä siellä pillittämään, huono äiti fiilis heti iski päälle. Mikä tämä tällainen otus on joka ei lastaan pysty ruokkimaan??? Mä haluisin vielä vain ja ainoastaan imettää. En oikeen tiiä miks, mutta se tuntuis jotenkin oikeelta. Sovittiin sitten että viikon verran seurailen itse painon kehitystä ja annan rintaa suunnilleen aina kun on suu auki... Jos ei nouse niin perunat kehiin!

Olen ollut siinä uskossa että maitoa tulisi riittävästi, koska lapsi itse lopettaa tai nukahtaa rinnalle. Eikä pahemmin kitise.

Terkka käski levätä ja juoda. Ehdotti sellaista tankkaus viikonloppua, eli me vauvan kanssa sängyssä syödään ja isi passaa. Kaikkia herkkuja sais nyt popsia ; )

Muuten hän oli tosi hyvin kehittynyt, terhakka ja innokas tutkija. Piti muuteen päätään pystyssä lattialla kauemmin kuin minä. Se on tosi raskasta!!!

Nyt pitääpi mennä! Palaillaan taas!

Tähti ja tyttö 2,5kk