Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukholmassa räjähtänyt

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syyrialaiset itse räjäyttäisivät omat tilansa?

Eiköhän toi oo enemmän maahanmuuttokriitikkojen puuhia.

Syyrialaiset ovat tässä viime vuosina tappaneet noin 300000 syyrialaista. Oot tainnut missata parit uutiset.

Vierailija
22/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi maahanmuuttovihaajien työltä. Ihan ruotsalaisten omalta neronleimaukselta.

Tilanne Euroopassa on jo sellainen, etten jaksaisi moralisoida, vaikka näin olisikin. Todennäköisesti siellä on kuitenkin oma pommi räjähtänyt vähän omia aikojaan.

Muslimiosapuoli varustautuu jo täyttä häkää laajempaan konfliktiin Euroopassa. Saksasta oli moskeijan yhteydestä löydetty valtava asekätkö. Jostain syystä tätä ei ole Suomessa uutisoitu lainkaan. http://www.express.co.uk/news/world/684623/Islamist-extremists-hide-hug…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan yhdestä klikkauksesta ilmestyy "peukutus" molempiin suuntiin. Kun siis olen eri mieltä kommentoijan tai ap:n kanssa ja klikkaan, hänelle tulee samalla myös "yläpeukku". Uudehko ilmiö täällä, mutta olen pannut viime aikoina enenevässä määrin merkille, kun joihinkin avauksiin tai kommentteihin tulee ihan suhteettöman paljon  peukutuksia. Kyllä sellainen erottuu, jos yhtä kommenttia on hakattu vaikka 49 kertaa ja muissa on mielipiteitä suunteen tai toiseen 4-6 kappaletta.

Näitä avautumisia lukiessa vain vahvistuu käsitykseni siitä, että rasistit todellakin ovat vähä-älyisiä ja muutenkin heikkolahjaisia. Täytyy olla harvinaisen idiootti ihmiseksi, jos ei ole vajaan vuoden aikana huomannut, että peukutusongelma johtuu bugista (tai bugeista).

Vierailija
24/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti muslimit taas hyökänneet syyrialaiskristittyjä vastaan. Ovat rähinöineet alueella jo vuosikymmeniä.