Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättäisikö sinussa iloa vai epäilyjä jos olet ollut lasten kanssa viikon poissa ja kotiin tullessasi mies olisi siivonnut, pesssyt pyykit ja lattiat sekä pessyt saunankin?

Vierailija
26.07.2016 |

Vaimo ja lapset tulevat huomenna ja tässä mietin kuinka paljon voin siivota ilman, että syntyy epäluuloja jostain "jälkien peittelystä".

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lakanat vaihtamatta  ja sängynalusta imuroimatta.

Vierailija
2/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko syytä epäillä.

Minulla ei olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie roskat ja pese astiat. Pyykkiä voit pestä myös, mutta älä vaihda lakanoita äläkä pyyhkeitä.

Vierailija
4/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska tuo on ihan normaalia meillä. 

Vierailija
5/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni voisi tehdä varmaan täyden suursiivouksen, kammata maton hapsut, hankkia uudet verhot, ostaa pullon viiniä ja kaapin täyteen suklaata, eikä kävisi hetkeäkään mielessä muuta kuin ilahtua. Tai no, vähän saattaisin ihmetellä mikä siihen on iskenyt viimeistään noiden verhojen kohdalla, mutta kun on muuten luotettava mies, joka muutenkin siivoaa, ei tulisi mieleenkään mikään jälkien peittely. Riippuu siis paljon siitä, millaisena vaimosi sinua pitää noin muuten.

Vierailija
6/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä mieluummin lärvit, ei sitä taloa vaimon mielestä ole kumminkaan siivottu oikein.

Vierailija
7/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, teetkö normaalisti kotitöitä. Jos kyseessä olisi eka kerta siivousta ever, tottakai epäilykset heräävät.

Vierailija
8/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iloa. Epäilyttää ainoastaan että nainenko hoitaa muuten nuo kaikki yksin? :D mutta ehkä voit jättää lakanat vaihtamatta vaikka, haha. Mutta varmasti iloinen ylläri.

Vierailija
9/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs miespuolinen henkilö oli minun lähdettyäni ja ennen avovaimon ja 1-vuotiaan paluuta tehnyt suursiivouksen.

Vierailija
10/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että jätä lakanat vaihtamatta. Muuten anna palaa vaan :)

Vierailija
11/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasko olohuoneen lattialle ja varmista, että olet kännissä, kun perhe palaa kotiin.

Vierailija
12/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai nyt sentään itse siivoa, minä laittaisin toisen naisen siivoamaan (sisäkköasussa)!

T Mies

Vierailija
13/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin siivoat ennen kuin perheesi tulee kotiin. Mä olen reissuhommissa ja mies huolehtii kodista ja lapsesta sillä aikaa, kun olen poissa kotoa. Hermoromahduksenhan siinä sais, jos mies elelis viikon ajan siivoamatta ja pesemättä pyykkiä ja jättäis ne mulle aina odottamaan.

Vierailija
14/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin? Meillä on perusoletus, että paikat ovat siistinä jokaisen jäljiltä. Meillä tosin mies innokkaampi siivoamaan. Anoppi kouluttanut poikansa turhankin tarkaksi ja terhakkaaksi siivouksen suhteen... :) Voisi ottaa siisteyden rennommin.

Eli ei herätä epäilystä. Meillä mies on käynyt myös kaupassa ja laittanut ruuan valmiiksi. Minusta on perus oletus, että aikuinen ihminen huolehtii siisteydestä, ruuasta ja OMAN perheensä hyvin voinnista, ei siinä sukupuolella ole väliä. Huono mies, joka ei perheestään huolehdi.

Vierailija
15/15 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastahan ap vielä sänkysi ettei rouvasi ole ennen reissuun lähtemistään laittanut mitään hytkymittaria sänkyysi. Hytkymittari on siitä velmu laite että se rekisteröi kaiken liikehdinnän sängyssä mutta ei kykene toistaiseksi kertomaan että onko kyseessä seksi vaiko esimerkiksi vatsalihasliikkeet.

Näitä hytkymittareita käytetään raskaan liikenteen kuljetuksissa joissa arvokasta ja helposti särkyvää tavaraa, esim. piano, muita soittimia, lasia jne. Joten tarkkuutta toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi